موزه ون گوگ بدست نامه از ون گوگ و Gauguin

در یک حراج در Drouot در پاریس وینسنت ون گوگ پایه و اساس به دست آورد مفرد نامه نوشته شده توسط وینسنت ون گوگ. نا

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

در یک حراج در Drouot در پاریس وینسنت ون گوگ پایه و اساس به دست آورد مفرد نامه نوشته شده توسط وینسنت ون گوگ.

نامه ای خواهد بود که اضافه شده به موزه ون گوگ مجموعه نوشته شد و در سال 1888 توسط دو تن از بزرگترین هنرمندان قرن 19: وینسنت ون گوگ و Paul Gauguin. این دو هنرمند را تبدیل به یک حساب کاربری از اقامت خود را در خانه زرد در ارل خود را به دوستان هنرمند امیل برنارد. در طول این دوره ون گوگ و Gauguin با هم زندگی می کردند و مشغول به کار خستگی ناپذیر در چشم انداز خود را از هنر مدرن و همچنین با توجه به جایگاه خود در آینده آن است.

هنری خود را در گفتگو با زمان پیوسته و ادامه داد: گاهی اوقات در فاحشه خانه و همچنین در این نامه است. این تنها نامه ای که ون گوگ تا کنون نوشت: همراه با هنرمند دیگر. این موزه در نظر گرفته نامه ای به مهم ترین سند نوشته شده توسط ون گوگ بود که هنوز هم در دست خصوصی.

امیلی Gordenker مدیر موزه ون گوگ: "ما خوشحال هستیم و بسیار سپاسگزار است که ونسان ون گوگ پایه و اساس ساخته شده است که امکان اضافه کردن چنین قابل توجه در نامه ای به این مجموعه ما به خصوص در این زمان به چالش کشیدن. موزه را تاسیس شده است و یا امروز وجود دارد بدون وینسنت ون گوگ پایه و اساس است. آن است که یک بار دیگر با تشکر از پایه و اساس است که ما می توانیم اضافه کردن یک قابل توجهی آیتم جدید به مجموعه موزه. ما همیشه از نزدیک با بنیاد و هیجان زده هستند که – با تشکر از این کسب – مهم این نامه می تواند شامل ما پاییز نمایشگاه با تمرکز بر ون گوگ نامه'.

در مورد نامه

ونسان ون گوگ و Paul Gauguin نوشت: این نامه (نامه 716 در تکمیل مکاتبات) در سال 1888 در حدود یک هفته پس از Gauguin رفت و به زندگی با ون گوگ در خانه زرد در جنوب فرانسه به کار از نزدیک با هم به عنوان هنری همکاران. این اولین گام بتن نسبت به تحقق ون گوگ رویا: برای ایجاد یک آرمانی هنرمندان مستعمره در ارل.

ون گوگ نیز مشتاق برای هنرمند امیل برنارد به سفر جنوب و فرستاده او شرح مفصلی از همه چیز که اتفاق افتاده است در خانه. در این نامه هنرمندان زباله نیست هر واژه در تعارفات به جای گرفتن مستقیم به نقطه: نامه ای رویایی است توضیح هنری خود همکاری و آینده هنر مدرن.

در حالی که این نامه به Bernard نوشته شده است توسط هنرمندان آن نیز یک گفت و گو بین ون گوگ و Gauguin خود را. آنها در زمان نوبت به نوشتن در مورد اولین برداشت خود را از این همکاری اما می دانست که هنرمند دیگر نیز به خواندن نامه. هنرمند دوستان زنگ های مختلف صدای اضافه کردن یک روانی عمق به نامه, به خصوص با توجه به پایان غم انگیز از مشارکت زمانی که وینسنت قطع گوش خود را در طول یک روانی قسمت.

این نامه نیز ارائه می دهد جذاب بینش چگونه هنرمندان مجموعه ای به کار: ون گوگ نوشت: 'در حال حاضر چیزی که مورد علاقه شما — ما ساخته شده برخی از گشت و گذار در فاحشه خانه ها و این احتمال وجود دارد که ما در نهایت رفتن وجود دارد که اغلب به کار'.

نمایشگاه 'خود را با محبت Vincent'

ون گوگ greates حروف در نمایش در موزه از 9 اکتبر سال 2020 است. در این پاییز نمایشگاه های موزه را کشف می کند که چگونه در کنار یک هنرمند با استعداد Vincent ون گوگ نیز مشتاق نویسنده نامه.

با حداقل 875 اسناد موزه ون گوگ است خانه را به بزرگترین مجموعه از ون گوگ نامه (کامل مکاتبات وینسنت ون گوگ شامل برخی از 930 نامه ها و اسناد مرتبط) اما این نامه ها به ندرت قرار داده و در نمایش عمومی خود را با توجه به شکنندگی.

نمایشگاه 'خود را با محبت Vincent'. ون گوگ بیشترین نامه ها ارائه می دهد بازدید کنندگان این فرصت را به نمایش 40 وینسنت ون گوگ حروف در کنار نمادین آثار هنری مانند اتاق خواب (1888), برزگر (1888) و سیب زمینی خواران (1885).

تا به حال این موزه مجموعه ای را شامل نمی شود هر گونه نامه های نوشته شده توسط ون گوگ به امیل برنارد. این آخرین علاوه بر موزه ون گوگ مجموعه خواهد شد بر روی صفحه نمایش برای اولین بار در نمایشگاه آینده.

تورینگ بنیاد همچنین توافق کردند برای حمایت از خرید اما ممکن بود برای به دست آوردن این نامه بدون نیاز به این سهم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب