ونسا Guillen شد Bludgeoned به مرگ با چکش توسط سرباز همکار وکیل می گوید

این داستان شامل جزئیات گرافیکی.یک وکیل به نمایندگی از خانواده مقتول فورت هود سرباز ونسا Guillen نشان داده است

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

این داستان شامل جزئیات گرافیکی.

یک وکیل به نمایندگی از خانواده مقتول فورت هود سرباز ونسا Guillen نشان داده است نگران کننده جزئیات جدید در مورد چگونه جوان هوستون بومی اعتقاد بر این است که پس از فوت او از بین رفت در اواخر ماه آوریل است.

صحبت کردن در یک قسمت از "جرم داستان" پادکست توسط Nancy Grace که پخش پنج شنبه, ناتالی Khawam گفت که او و Guillen خانواده تا به حال فقط یاد گرفته از محققان که 20 ساله بود به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم پس از اینکه به در به کار در فورت هود زراد خانه در مارس 22. ارتش محققان کشف کردند "انسان جزئی باقی مانده است" در اوایل این هفته آنها باور دارند که متعلق به Guillen هر چند آنها هنوز به توان مثبت شناخته شده است.

پس از گزارش که روز Guillen گفته است مواجه می شوند هارون رابینسون یک سرباز دیگر علنا شناسایی شده توسط ارتش را بخش تحقیقات جنایی در روز پنج شنبه به عنوان مظنون در Guillen ناپدید شدن است. رابینسون "نمایش داده می شود سلاح و در زمان زندگی خود را" زمانی که مقامات بسته در صبح روز چهارشنبه CID گفت.

با توجه به Khawam رابینسون وحشیانه حمله Guillen در زراد خانه پس از او اظهار داشت: در رابطه با همسر جدا سابق فورت هود سرباز. زمانی که Guillen او خاطر نشان کرد که این رابطه در نقض قوانین نظامی او گفته برداشت یک چکش و شروع "bludgeoning سر خود را بیش از و بیش از."

"همه جا پر شده بود با خون" Khawam گفت.

مظنون سپس گفته در زمان Guillen بدن به یک رودخانه و داوطلب خدمت سربازی به کمک به دوست دختر خود را به دور از باقی مانده است. "آنها را به رودخانه, آنها برای اولین بار سعی کنید به نور بدن او را بر آتش آنها سعی می کنید برای سوزاندن بدن آنها نمی تواند سوختگی بدن آنها با داشتن یک زمان سخت سوزاندن بدن خود را به طوری که آنها تصمیم به گرفتن کارد بزرگ و سنگین کردن و شروع dismembering تمام بدن" Khawam گفت. پس از پراکندگی باقی مانده است او را در یک قبر کم عمق او گفت: آنها با استفاده از سریع خشک سیمان را امتحان کنید و آن را پوشش میدهد.

"جالب اینجاست که این همه اتفاق افتاده بین نیمه شب تا چهار صبح زمانی که آنها سوزاندن بدن او و dismembering بدن خود را با یک کارد بزرگ و سنگین. آن زمان بود که ونسا, خواهر, Mayra پس از رسیدن به پایه. در حالی که او به دنبال خواهر خود آنها dismembering بدن" Khawam گفت.

CID تایید کرده است که "جدا همسر سابق فورت هود سرباز" نیز در بازداشت در ارتباط با Guillen مورد اما "از آنجا که او یک غیر نظامی و در بازداشت مقامات محلی ارتش CID نخواهد بود با انتشار هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد او و یا او وضعیت در این زمان است."

بل شهرستان کلانتر دفتر شناسایی مظنون دوم به عنوان Cecily اگویلار دو لا فرانترا و گفت که او در بازداشت و در انتظار حضور در دادگاه در دادگاه فدرال به اتهام دستکاری/جعل شواهد فیزیکی به قصد مختل انسان جسد دوم-مدرک جرم.

Khawam گفت رابینسون موفق به فرار و شوت خود را پس از مقامات سعی کردم به نگه داشتن او را در پایه در ارتباط با کروناویروس احتیاطی به جای گرفتن حکم بازداشت.

Guillen گزارش جلب اعتماد در اعضای خانواده در مورد تجربه آزار و اذیت جنسی توسط یکی از مقامات مافوق در پایه قبل از ناپدید شدن و Khawam گفت رابینسون یکی از مردان متهم به اذیت و آزار جنسی او. اما در یک شنبه کنفرانس مطبوعاتی دیمون فلپس از CID گفت رابینسون "درگیر" در آزار و اذیت جنسی پرس و جو شد و در "به هیچ وجه" Guillen برتر.

Guillen خانواده است خواستار بررسی کنگره به ارتش را از دست زدن به مورد ادعا مقامات ارتش رفته اند از راه خود را برای محافظت از سربازان در این دوره از بررسی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب