واتیکان مسائل جدید دستی در گزارش سوء استفاده جنسی

کلیسای کاتولیک با صدور دستورالعمل های جدید را به روحانیت نشان می دهد آنها باید با پلیس تماس اگر مشکوک به سوء ا

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

کلیسای کاتولیک با صدور دستورالعمل های جدید را به روحانیت نشان می دهد آنها باید با پلیس تماس اگر مشکوک به سوء استفاده. این کلیسا که مخالف چنین ایده و گفت: این می تواند منجر به غیر قانونی دادستان است.

واتیکان منتشر شده دستورالعمل برای اسقف و دیگر مقامات ارشد در روز پنج شنبه در مورد نحوه برخورد با کودک کرد در روحانیت.

این کتابچه شامل یک فرم به پر کردن جزئیات اتهام جنایت علیه افراد زیر سن قانونی. همچنین خواست رهبران به طور جدی در مورد درک کوچک جرائم و توصیه می شود برای رفتن به پلیس حتی اگر آنها از نظر قانونی ملزم به انجام آن است.

این شامل بیش از 160 دستورالعمل برای انجام, از جمله نه نادیده گرفتن ناشناس اتهامات رسانه های اجتماعی پست های متهم یک عضو کلیسا از سوء رفتار و یا اتهامات خارج از اساسنامه محدودیت ها.

در حالی که دستی ندارد نیروی یک قانون جدید در کلیسا آن را فراتر از سیاست های فعلی در همکاری با اجرای قانون است. که سیاست های مورد نیاز اسقف و مذهبی مافوق به گزارش اتهامات تنها زمانی که از نظر قانونی ملزم به.

ادامه مطلب: چرا کلیسای کاتولیک گرفته تا برای رسیدگی به سوء استفاده جنسی از کودکان?

کتابچه راهنمای کاربر می گوید: "حتی در مواردی که هیچ صریح قانونی الزامی به انجام این کار کلیسا مقامات باید یک گزارش به صالح مقامات مدنی اگر این کار در نظر گرفته شده است لازم است برای حفاظت از فرد درگیر و یا دیگر افراد زیر سن قانونی از خطر بیشتر اعمال مجرمانه."

اسقف می تواند تحت پیگرد قانونی قرار نیست برای سهل انگاری اگر آنها اتهامات را به طور جدی.

دوم در فرماندهی در واتیکان جماعت برای دکترین از ایمان دفتر گسترش و دفاع از مذهب کاتولیک گفت:" واتیکان و رسانه "برای اولین بار این روش شرح داده شده در یک روش سازمان یافته — از اولین گزارش از یک ممکن است جرم و جنایت به نتیجه قطعی در این مورد."

کلیسای کاتولیک شده است در یک دهه رسوایی مربوط به کلیسا مقامات جنسی سوء استفاده از کودکان در کشورهای در سراسر جهان است و سوء استفاده که به طور سیستماتیک تحت پوشش.

همه چیز تمیز

آن Barrett دویل از بنیانگذاران اسقف پاسخگویی آنلاین مرکز منابع مورد سوء استفاده در کلیسا گفت: "دستی را غیر الزام آور توصیه که اسقف باید گزارش سوء استفاده شد و "تدریجی بهتر" از گذشته واتیکان تصمیم گیری.

با این حال او گفت که هنوز کار وجود دارد که باید انجام شود. "ما در گذشته نقطه '،' هیچ چیز متوقف کردن آن پاپ از سفارش اسقف و مذهبی برتر (گزارش) تمام اتهامات به مقامات مدنی" به جز زمانی که آن را بی خطر نیست.

واتیکان به مدت طولانی خودداری نیاز به اسقف به گزارش سوء استفاده اتهامات به پلیس با این استدلال که آن می تواند منجر به ستم درمان کاتولیک ها در مناطق که در آن آنها در اقلیت هستند.

kbd/aw (AFP AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن