ونزوئلا پشت کردن طرح به اخراج اتحادیه اروپا فرستاده

کاراکاس است معکوس تصمیم خود برای اخراج اتحادیه اروپا سفیر ونزوئلا بیش اخیر تحریم ها از بلوک. اما این کشور آمری

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

کاراکاس است معکوس تصمیم خود برای اخراج اتحادیه اروپا سفیر ونزوئلا بیش اخیر تحریم ها از بلوک. اما این کشور آمریکای لاتین می خواهد عمل از بروکسل بازگشت.

ونزوئلا روز پنج شنبه لغو شد زودتر تصمیم به اخراج اتحادیه اروپا فرستاده در پاسخ به های اخیر تحریم های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا. اما ونزوئلا گفت که کاراکاس انتظار امتیازات از بروکسل بازگشت.

ونزوئلا انتخاب شد به "حرکت" به منظور "نه به مانع گفت و گو با اتحادیه اروپا" وزیر امور خارجه Jorge Arreaza گفت: صحبت کردن با کانال های ماهواره ای Telesur.

"ما امیدواریم که در نتیجه آن نیز وجود خواهد داشت حرکات از اروپا به یک مقدار بیشتر هدف موقعیت در حوادث در کشور ما" Arreaza اضافه شده است. او قبلا متهم کرد اتحادیه اروپا از kowtowing به واشنگتن موضع سخت در ونزوئلا است.

در اوایل روز پنج شنبه در یک بیانیه مشترک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell گفت: دولت ونزوئلا بود "تصمیم به لغو این تصمیم" به اخراج بلوک فرستاده.

مادورو در انتظار یک 'ژست'

ونزوئلا رئیس جمهور نیکولاس مادورو روز دوشنبه داده بود اتحادیه اروپا فرستاده ویژه ایزابل بریلهنت Pedrosa 72 ساعت کشور را ترک کنند. این حرکت بود در پاسخ به بلوک اعمال تحریم علیه 11 سیاستمداران وفادار به رئیس جمهور سوسیالیست.

ادامه مطلب: هزینه انسانی از تحریم های جدید آمریکا علیه ونزوئلا

مادورو گفت که او تا به حال معکوس تصمیم خود را به اخراج Pedrosa پس از "تنش" مکالمه بین Arreaza و Borrell و که او به رسمیت شناخته شده که این امر زمان را برای اتحادیه اروپا به تغییر سیاست های خود.

"وجود دارد بحث و مناظره است که باید باز شود در اتحادیه اروپا اما ونزوئلا امیدوار است که وجود خواهد داشت برخی از نوع از حرکت را به همراه یکی از ما را ساخته اند."

Borrell محکوم کرده بود تصمیم به اخراج سفیر اتحادیه اروپا گفت: وجود خواهد داشت عواقب و بلوک خواهد احضار ونزوئلا فرستاده نیز هست.

محکومیت از Guaido

رهبر ونزوئلا مخالفان کنترل مجلس ژوئن Guaido روز سه شنبه ناودان تصمیم به اخراج اتحادیه اروپا فرستاده.

سیاستمداران با ضربه تحریم ها شامل مخالفت قانونگذار لوئیس Parra که چالش برانگیز است Guaido برای رهبری شورای ملی با مادورو حمایت.

آمریکا در حمایت از تحریم های اتحادیه اروپا علیه "نامشروع رژیم مادورو" با وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت که اخراج Pedrosa را بیشتر منزوی ونزوئلا است.

kp/اس ام اس (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن