ونیز آزمون میلیارد دلار anti-flood سیستم

تالاب شهرستان انجام آزمایشی اجرا 78 بادی موانع طراحی شده برای نگه داشتن پشت جزر و مد به عنوان بالا به عنوان سه

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

تالاب شهرستان انجام آزمایشی اجرا 78 بادی موانع طراحی شده برای نگه داشتن پشت جزر و مد به عنوان بالا به عنوان سه متر است. بلند پروازانه سد جدید سیستم شده است گرفتار فساد و تاخیر تقریبا یک دهه است.

ونیز انجام اولین محاکمه یک بحث جدید سد سیستم ساخته شده از 78 بادی موانع برای حفاظت از تالاب شهرستان از جاری شدن سیل شدید در روز جمعه.

نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته سفر به ونیز برای مراسم و تحت فشار یک دکمه است که فعال کمپرسور و پمپ هوا به زرد موانع. همه 78 موانع بودند با موفقیت مطرح شده از دریا.

آزمایشی اجرا به طول انجامید و در مجموع 90 دقیقه. به گفته مقامات در ظرفیت کامل این موانع می تواند در 30 دقیقه.

متحرک دروازه سیل متصل هستند توسط لولا به بلوک های سیمانی در بستر به همراه سه دهانه از سطح دریا به مرداب. در هنگام جاری شدن سیل و یا بالا جزر و مد است و دیگر تهدید و آب توسط پمپ به دروازه برای بالاست و باعث آنها را به نزول دوباره.

Italian Prime Minister Giuseppe Conte (Reuters/F. Lo Scalzo)

نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته سفر به ونیز برای فعال کردن موانع در طول یک مراسم

با وجود تاخیر نزدیک به یک دهه ونیز شهردار لوئیجی Brugnaro در زمان به توییتر به ستایش ضد سیل سیستم به عنوان یک "دستاورد بزرگ" و "نتیجه, ایتالیایی, ابتکار و خلاقیت است."

بیشتر بخوانید: سطح دریا می تواند افزایش 1.3 متر 2100 دانشمندان هشدار می دهند

خدشه دار پیوند

این پروژه نام — MOSE — مخفف در ایتالیایی تقریبا به معنی "تجربی الکترومکانیکی modules". اما آن را نیز به ایتالیایی تلفظ عهد عتیق کشف موسی برای آنها به دریای سرخ است و باید از آن جدا.

بلند پروازانه €5.5 میلیارد (6.2 میلیارد دلار) پروژه — آلوده با فساد مالی — شروع به کار در سال 2003 و قرار بود تکمیل شده در سال 2011.

در سال 2014 محققان کشف یک دنباله از رشوه و رشوه.

کونته گفت که در حالی که ضد سیل سیستم شده بود آغشته توسط "روشن قسمت از فساد و جرم و جنایت" از آن زمان به "تمرکز روی هدف: همه ما باید امید است که کار می کند."

این پروژه در حال حاضر به پایان رسید در ماه دسامبر سال 2021; هر چند نخست وزیر ابراز امیدواری کرد این می تواند آماده کمی دیر.

Elisabetta اسپیتز کمیسر مسئول گفت: سد سیستم هنوز آماده نیست و نیاز یکی دیگر از 18 ماه از تست.

Crew on boat time rising of inflatable barriers | Schutzvorrichtung gegen Hochwasser (picture-alliance/ZUMA/C. Furlan)

آزمایشی اجرا به طول انجامید و در مجموع 90 دقیقه

فعالان در اعتراض به

روز جمعه پلیس در قایق های تندرو در مقابل معترضان که نزدیک به سایت آزمون بر روی یک قایق و آگهی ها دست تکان داد. برخی از کارشناسان محیط زیست ادعا می کنند که چون جهان سطح دریا در حال افزایش است به طور کلی موانع را تبدیل به کار برکنار شده به عنوان آب افزایش بالاتر از هر چیز این سیستم طراحی شده است به عقب نگه دارید.

در ماه نوامبر سال 2019 به گردشگری وابسته به شهر ویران شد آن بدترین سیل در بیش از 50 سال است.

سیلاب ها ریخت به مشهور St. mark's Basilica و همچنین به منازل, هتل ها, مغازه ها و رستوران ها. سیل خسارت هزینه ونیز در اطراف €1 میلیارد با توجه به شهرستان تخمین می زند.

این بحا طراحی شده است برای عقب نگه جزر و مد به عنوان بالا به عنوان 3 متر (حدود 10 فوت) فراتر از زمان ثبت جزر و مد ثبت شد در ونیز. در 2019, سیلاب ها به اوج خود رسید و در 1.87 متر است.

Yellow barriers close off sea | Schutzvorrichtung gegen Hochwasser (Reuters/F. Lo Scalzo)

این بحا طراحی شده است برای عقب نگه جزر و مد به عنوان بالا به عنوان سه متر (10 فوت)

mvb/msh (dpa AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن