ViaMichelin جوایز TomTom جدید جهانی مقابله

TomTom (TOM2) محل متخصص فناوری اعلام کرد یک فرمت جهانی خود را برای مقابله با ارائه نقشه ها و داده های ترافیک ب

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

TomTom (TOM2) محل متخصص فناوری اعلام کرد یک فرمت جهانی خود را برای مقابله با ارائه نقشه ها و داده های ترافیک به Michelin سفر شریک است. TomTom را ادامه خواهد داد به قدرت ViaMichelin میچلین سفر شریک مشهور جهان دیجیتال خدمات مسافرتی و چندین نام تجاری محصولات چاپ شده از جمله راهنماهای سفر.

ViaMichelin است یک برنامه تلفن همراه و مبتنی بر وب پلت فرم فراهم می کند آنلاین, نقشه برداری, کنترل ترافیک جاده خدمات و اطلاعات توریستی. TomTom را نقشه ترافیک زمان واقعی خدمات ارائه بسیار دقیق محل سکونت محتوای انتقادی به مکان آگاه دیجیتال برنامه های کاربردی مانند ViaMichelin.

"ما را خوشحال و برای گسترش همکاری ما با Michelin سفر شریک و همچنان به حمایت از ViaMichelin یک صد میلیون کاربر در سراسر جهان گفت:" آندرس Truelsen مدیر عامل شرکت TomTom. "TomTom را بسیار دقیق نقشه ها و صنعت پیشرو, ترافیک, تکنولوژی همچنان به شکل حمل و نقل هوشمند در سراسر جهان کمک به مردم برای سفر بیشتر موثر است."

در مورد TomTom:

TomTom پیشرو مستقل محل سکونت متخصص فن شکل دادن تحرک بسیار دقیق, نقشه, ناوبری, نرم افزار زمان واقعی اطلاعات ترافیک و خدمات است.

برای رسیدن به چشم انداز ما از یک جهان امن تر از تراکم و تولید گازهای گلخانه ای در ما ایجاد فن آوری های نوآورانه است که نگه داشتن جهان در حال حرکت است. با ترکیب ما تجربه های گسترده ای با پیشرو فناوری و کسب و کار همکاران ما قدرت متصل وسایل نقلیه حمل و نقل هوشمند و در نهایت خودمختار رانندگی.

که مقر آن در آمستردام با دفاتر در 30 کشور TomTom فن آوری های مورد اعتماد هستند توسط صدها میلیون نفر از مردم در سراسر جهان.

www.tomtom.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب