ویتنام در ولایات عمده معامله تجاری با اتحادیه اروپا

توافقنامه تجارت آزاد با ویتنام است که اتحادیه اروپا بلند پروازانه ترین معامله تجاری با یک کشور در حال توسعه. ا

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

توافقنامه تجارت آزاد با ویتنام است که اتحادیه اروپا بلند پروازانه ترین معامله تجاری با یک کشور در حال توسعه. این معامله این است که مجموعه ای را به جنوب شرقی آسیا کشور بسیار مورد نیاز اقتصادی افزایش در میان coronavirus بیماری همه گیر.

ویتنام تصویب یک نقطه عطفی توافقنامه تجارت آزاد با اتحادیه اروپا روز دوشنبه در یک حرکت است که تنظیم شده است برای تقویت اقتصاد کشور به عنوان آن به نظر می رسد به مانور را از طریق coronavirus بحران است.

قانونگذاران در ویتنام شورای ملی اکثریت رای به تصویب قرارداد. در نادر حرکت و نمایش از شفافیت رای گیری زنده پخش شد در ویتنامی تلویزیون.

اجرای معامله "آمده است نمی تواند در یک زمان بهتر برای ویتنام هنگامی که آن را در مسیر بهبود اقتصادی پس از چند ماه از بسته شدن با توجه به COVID-19" اقتصاددان Pham چی شبکه یک مشاور سابق به چند تا از ویتنام نخست وزیر آسوشیتدپرس گفت.

معامله شناخته شده به عنوان اتحادیه اروپا-ویتنام توافقنامه تجارت آزاد (EVFTA) بوده و در آثار پس از سال 2012 برگزار شد اما تا چند سال با توجه به یک سری از موانع حقوقی. مقامات امضا کردن این توافق در هانوی در ماه ژوئن گذشته و آن را تصویب شده توسط پارلمان اروپا در ماه فوریه این سال است.

قرارداد شرح داده شده توسط بروکسل به عنوان جاه طلبانه ترین آن را مقابله با یک کشور در حال توسعه است انتظار می رود به اثر را در ماه ژوئیه یا اوت این سال است.

آنچه را در این معامله است ؟

پس از این قرارداد به اثر اروپا را بلند 85 درصد از تعرفه های ویتنامی کالا و به تدریج کاهش بقیه از تعرفه های آن بیش از هفت سال است.

ویتنام بلند خواهد شد 49 درصد از وظایف خود را در واردات اتحادیه اروپا صادرات تدریجی بقیه بیش از 10 سال آینده.

را نیز افزایش می دهد گردش مالی صادرات به اتحادیه اروپا حدود 20 درصد در این سال و 44 درصد در سال 2030.

ادامه مطلب: لهستان به اتحادیه اروپا بعید ویتنامی تجارت افزایش

در تصویب توافق ویتنام متعهد به اجرای توسعه پایدار استانداردهای حفاظت از حقوق کارگران و به رعایت تعهدات خود را برای مقابله با تغییر آب و هوا تحت پاریس خبر داد.

هانوی همچنین توافق کردند برای از بین بردن تمام اشکال کار اجباری برای لغو کار کودکان و به اجازه می دهد کارگران حق چانه زنی جمعی.

درسهایی از COVID-19 بحران

تحلیلگران می گویند این معامله در حال آمدن است در زمان مناسب پس از coronavirus همه گیر نشان داد کاستی ها در ویتنام در بخش تولید و به خصوص برجسته مسائل را با وابستگی به چین در آن زنجیره تامین است.

این کشور موفق به مهار coronavirus اوایل با سخت مرز تعطیلی و اجتماعی فاصله اقدامات, اما ویتنام هنوز هم چهره های شدید اقتصادی اثرات از مستندات در خانه و خارج از کشور.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا نشانه توافقنامه تجارت آزاد با ویتنام

در بانک جهانی گفت که توافقنامه تجارت می تواند کمک به بلند کردن صدها هزار نفر از مردم از فقر در ویتنام و افزایش تولید ناخالص داخلی این کشور 2.4% تا سال 2030.

ویتنام یکی از جهان سریع ترین رشد اقتصاد و اتحادیه اروپا دومین شریک تجاری در جنوب شرقی آسیا. تجارت دو جانبه بین هانوی و بلوک به مبلغ 56 میلیارد (€49.5 میلیارد دلار) در سال گذشته با توجه به ویتنام ملی آمار عمومی ،

سنگاپور تنها دیگر آسیای جنوب شرقی کشور به امضای توافقنامه تجارت آزاد با اتحادیه اروپا.

rs/rc (AP dpa رویترز)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب