Vinda افتتاح ما US$1 میلیارد برنامه تامین مالی در آسیا برای کمک به مقابله با Covid-19

استاندارد چارترد امروز اعلام کرد که Vinda خانوار کاغذ (چین) محدود ("Vinda") تبدیل به اولین شرکت در آسیا را کا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

استاندارد چارترد امروز اعلام کرد که Vinda خانوار کاغذ (چین) محدود ("Vinda") تبدیل به اولین شرکت در آسیا را کاهش تحت بانک آمریکا 1 میلیارد دلار تامین مالی و تعهد برای کمک به شرکت های مقابله با Covid-19. Vinda شرکت مادر است Vinda International Holdings Ltd (3331.هنگ کنگ).

Vinda اولین کاهش دلار 23 میلیون وام تسهیلات کمک خواهد کرد این شرکت که دارای 14 سایت در سراسر جهان و در ماه مارس افتتاح جداگانه صورت, ماسک, خط تولید, دیدار با تقاضا برای بیماری پیشگیری محصولات در چین و دیگر بازارهای. در تنها یک ماه پس از شروع شیوع Vinda امکانات اضافه شده در ساخت آن سایت در ژجیانگ و گوانگدونگ تولید ماسک صورت با ظرفیت خروجی تا 7 میلیون قطعه در هر ماه در حال حاضر.

چین 50 درصد سهم بازار جهانی ماسک صورت تولید. خروجی روزانه رسیده است 100 میلیون دلار قطعه به عنوان دولت جمهوری خلق چین به دعوت شرکت ها به تغییر ظرفیت موجود برای تولید ماسک های صورت و تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

استاندارد چارترد شده است بخشی از یک تعداد معاملات در این سال است که کمک به مبارزه با Covid-19 و راه اندازی این اضافی ایالات متحده$1 میلیارد برنامه در 30 مارس به ارائه تامین مالی در یک سازمان غیر انتفاعی اساس به شرکت های ساخت محصولات و خدمات است که به کمک خط مقدم مبارزه با ویروس و اثرات آن.

سایمون کوپر مدیر عامل شرکت و نهادی بانکی در استاندارد چارتردگفت: "اولویت ما این است که برای کمک به سمت راست محصولات و خدمات را به خط مقدم و در این مرکز برای اولین بار در آسیا است. ما به خصوص خوشحال و برای کمک به یک شرکت مانند Vinda با سابقه پایداری."

Christoph Seyidov مدیر اجرایی Vindaگفت: "به عنوان یک پیشرو در بهداشت محصول شرکت در آسیا Vinda شده است انجام بهترین خود را برای حفاظت از محیط زیست و تحقق آن مسئولیت اجتماعی شرکت ها. لوازم یدکی تلاش در دستیابی به توسعه پایدار است. برای مقابله با تهدید این بیماری همه گیر Vinda آن تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به نیازهای همه اقشار جامعه برای محصولات بهداشتی و اپیدمی پیشگیری از محصولات. Vinda و متحد در مبارزه با این بیماری همه گیر و غلبه بر شرایط دشوار."

Vinda اکثریت متعلق به شرکت سوئدی Essity تولید چندین شناخته شده بافت مارک ها و محصولات مراقبت شخصی منابع پالپ از سراسر جهان از جمله اسکاندیناوی و آمریکای جنوبی است. این اولین FMCG شرکت در هنگ کنگ برای تضمین سبز وام مطابق با "سبز سرمایه گذاری قبل از مرحله صدور مجوز" صادر شده توسط هنگ کنگ تضمین کیفیت سازمان و تمرکز بر روی خمیر که تایید شده یا می آید از مسئول منابع.

در مورد Vinda

Vinda پیشرو بهداشت محصول شرکت در آسیا است. در سال 1985 تاسیس این گروه همواره متعهد به فلسفه "زندگی سالم شروع می شود با Vinda" و تلاش برای ارائه با کیفیت بالا و محصولات بهداشتی و خدمات برای خانواده ها. Vinda تاسیس ده, پیشرفته, پایگاه تولید در سرزمین اصلی چین است و دو پایگاه تولید در مالزی, یکی از پایه تولید در تایوان و یکی پس از پردازش کارخانه در استرالیا. Vinda اجرا می شود چهار هسته ای بخش کسب و کار, یعنی, بافت, بی اختیاری مراقبت زنانه مراقبت و مراقبت از نوزاد تحت کلید مارک های چنین به عنوان Vinda سرعت ترك اعتنا دکتر P Libresse, Libero و Drypers.

وب سایت: http://www.vinda.com/en/

استاندارد چارترد

ما پیشرو بانکداری بین المللی, با حضور در 59 از جهان ترین بازارهای پویا و در خدمت مشتریان در بیشتر 85. هدف ما این است که به درایو تجارت و رفاه از طریق منحصر به فرد ما تنوع و ما میراث و ارزش های بیان شده در نام تجاری ما قول می دهم اینجا برای خوب است.

Stan ذکر شده است در لندن و هنگ کنگ بورس و همچنین بمبئی و ملی در مبادلات سهام در هند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن