باکره, رسانه های انگلیسی, آکادمی تلویزیونی جوایز

باکره رسانه ها و بافتا معاون اول همیشه مجازی نامزد ساقه باکره رسانه بفتا با تحسین عکاس Rankinاستفان گراهام Sur

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399
  • باکره رسانه ها و بافتا معاون اول همیشه مجازی نامزد ساقه باکره رسانه بفتا با تحسین عکاس Rankin
  • استفان گراهام Suranne جونز Ncuti Gatwa سامانتا مورتون Youseff Kerkour و بسیاری از شرکت در اولین باکره رسانه بفتا در خانه پرتره از طریق قدرت اتصال
  • لحن در روز جمعه 31st جولای در 7بعد از ظهر در بی بی سی یک به تماشای باکره, رسانه های انگلیسی, آکادمی Television Awards و از 6pm در بفتا کانال های اجتماعی برای, باکره, رسانه بافتا تلویزیون از پیش نشان می دهد

باکره, رسانه های انگلیسی, آکادمی تلویزیونی جوایز نشان می دهد برای اولین بار تا کنون مجازی پرتره از بافتا نامزد شات منحصرا توسط محترم عکاس Rankin. باکره رسانه بفتا برگزار خواهد شد به عنوان یک بسته-استودیو اجتماعی فاصله نشان می دهد فردا شب برای اولین بار توسط Richard Ayoade در 7بعد از ظهر در بی بی سی یکی است.

در این صمیمی, عکس, سریال, باکره, رسانه ای به ارمغان می آورد رنکین در سطح جهانی تحسین لنز به خانه های برخی از کشور های تلویزیونی مورد علاقه استعداد که در این شب معمولا فضل صفحه نمایش تلویزیون از بینندگان' اتاق نشیمن از معتبر مراسم اعطای جوایز. از طریق عکس رنکین به تصویر می کشد آنچه در این سال', باکره, رسانه های بفتا به نظر می رسد برای مشهور ترین ستاره های صفحه نمایش کوچک به عنوان آنها اتصال از خانه های خود را به ببینید که چه کسی برنده است.

از Suranne جونز بازی بازی های هیئت مدیره به Ncuti Gatwa در باغ خود و استفن گراهام در ترامپلاین رنکین اسیر ستارگان همه تا لباس پوشیدن و با هیچ جایی برای رفتن' به عنوان آنها لحن به بزرگترین شب در تلویزیون, مانند تلویزیون طرفداران در سراسر کشور برای اولین بار. دیگر نامزد که در این اولین از نوع خود شلیک عبارتند از: Takehiro Hira, سامانتا مورتون گلندا جکسون و جیمی Demetriou.

باکره, رسانه های رنکین و بافتا آمد با هم برای ایجاد منحصر به فرد این شوت پیش از این سال' مراسم اعطای جوایز گرفتن جوهر از این جوایز از ایمنی و راحتی از نامزد' خانه. شلیک شد و تقریبا متصل به کارگردانی و تحویل از طریق یک سری از تماس های ویدئویی با کمک خانواده و دوستان از نامزد که صورت گرفت.

رنکین گفت: "من خیلی هیجان زده به ضرب گلوله کشته اند 2020, باکره, رسانه های بفتا نامزد پرتره. با وجود این محدودیت را ایجاد کرده اند به یاد ماندنی سری عکس و این یک افتخار واقعی برای ضبط برخی از بزرگترین ستاره های تلویزیون در صمیمیت خانه های خود را دارند. قادر به تقریبا اتصال مستقیم شلیک و تحویل این پرتره بدون هر گونه تعامل فیزیکی شده است یک چالش سرگرم کننده و تلویزیون ما مشاهیر قرار داده و کاملا عملکرد برای ما!"

دیوید Bouchier رئیس تلویزیون و سرگرمی افسر در باکره رسانه ها گفت: "تلویزیون متصل کشور بیشتر از همیشه قبل از در چند ماه گذشته است. از طریق قدرت تصویری و اتصال با دوستان و خانواده شده اند قادر به با هم بودن را حتی زمانی که آنها از هم جدا شده است. و در این سال برای اولین بار ما در حال میزبانی مشتریان ما در خانه – همراه با برخی از مورد علاقه خود را تلویزیون مشاهیر – برای اتصال به بزرگترین شب در تلویزیون به عنوان تنها مانند تلویزیون طرفداران در سراسر کشور, ستاره بیش از حد خود را از راحتی از خانه خود را. رنکین کاملا اسیر ستاره به عنوان آنها آماده شدن برای شب بزرگ و در ما هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن اولین مجازی باکره رسانه بفتا با طرفداران تلویزیون و نامزد."

کلر ریس عکاسی مدیر در بافتا گفت: "ما خوشحال به همکاری خلاقانه با باکره رسانه ها و رنکین به تصرف ما بافتا نامزد تقریبا. در این سال به ما داده است یک فرصت به فکر می کنم متفاوت و با وجود قادر به گرد هم می آیند در فرد برای مراسم ما هیجان زده است که ما هنوز قادر به نمایش گذاشتن نامزد در این صمیمی تنظیمات. رنکین آورده خود هتاک شوخ و شیک رویکرد به این پروژه و ما خوشحال به اشتراک گذاری تصاویر پیش از باکره رسانه آغاز این جمعه."

باکره رسانه ها آغاز شده است در روز شنبه, 31 جولای در بی بی سی یکی در 19:00 BST. در این سال نامزد دعوت به همکاری از طریق ترکیبی از ویدئو linkups و از قبل ضبط شده سخنرانی با تعدادی از افراد مشهور, مجریان نیز در دست در استودیو اعلام برندگان.

باکره رسانه بفتا تشخیص بهترین در برنامه های تلویزیونی و اجراها از 2019 با چرنوبیل Fleabag در این تاج Giri/حاجی و فضائل همه منجر راه با سه نامزد در هر. باکره رسانه باید ببینید لحظه تنها جایزه از شب را به رای گیری برای بزرگ, سبزه, جشن چشمگیر, صحنه, صخره لباسی خنده-از - با صدای بلند و از لبه صندلی خود را تلویزیون لحظات 2019. آن را به رسمیت می شناسد تلویزیون که ملت صحبت کردن به tweeting و های و کسانی که بر روی صفحه نمایش لحظه که واقعا طنین انداز با تلویزیون طرفداران در سراسر انگلستان است.

لحن در روز جمعه 31st جولای در 7بعد از ظهر در بی بی سی یکی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب