مجازی کارورزی و تجربه واقعی: در میان همه گیر کارورزان شیرجه رفتن به NVIDIA آنلاین محل کار

NVIDIA همیشه شناخته شده برای کارآموزی برنامه شبیه هیچ دیگر است. در حال حاضر با کارآموزی در سراسر جهان در خود ن

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

NVIDIA همیشه شناخته شده برای کارآموزی برنامه شبیه هیچ دیگر است.

در حال حاضر با کارآموزی در سراسر جهان در خود نگه دارد در میان جهانی COVID-19 pandemic, ما در حال ادامه برای استقبال از کارورزان در راه چند شرکت دیگر می تواند.

"هر کس در گروه از دوستان, من تنها کسی که هنوز کارآموزی در تابستان امسال; همه آنها از طریق سقوط کرد می گوید:" جان Mulliken (تصویر بالا) یک کارشناسی در Loyola Marymount در لس آنجلس است که به عضویت NVIDIA مصرف کننده در بازاریابی تیم در این تابستان.

تیم در سراسر شرکت از تحقیقات به توسعه نرم افزار برای بازاریابی — در حال حاضر شروع کار با برای اولین بار از بیش از 500 نفر از دانشجويان دانشگاه و تابستان استخدام رسیدن NVIDIA بیش از تابستان است.

آنها شرکت در یک مجازی برنامه ای است که آن هم فقط در چند هفته کوتاه در زمانی که شرکت ها در سراسر جهان لغو و به تعویق انداختن کارآموزی.

یک نظرسنجی از دانش آموزان توسط کالج واکنش نشان داد نیمی از کسانی که پاسخ گزارش خود کارآموزی تابستان بوده است مختل شود و نیمی از کسانی که در حال حاضر لغو شده است.

رهبران آینده

اما جنیفر زره که منجر NVIDIA کارآموزی برنامه به عنوان بخشی از شرکت را جذب تیم می بیند هیچ انتخاب دیگری اما به جلو حرکت کند.

"این رهبران آینده ما," او گفت:. "ما نیاز به انجام آنچه ما می توانیم به عنوان یک شرکت است که به خوبی انجام می دهند و بخشی از آن در ادامه به سرمایه گذاری در مردم ما است."

NVIDIA نیست به تنهایی. برخی دیگر از شرکت سیلیکون ولی — Apple Facebook Google — در حال حرکت رو به جلو با کارآموزی و حتی به عنوان آنها به دفتر خود را بسته است و خواسته کارکنان به محل کار از خانه.

یک گروه نخبه

NVIDIA کارآموزی تبدیل شده اند برخی از مهمترین و به طور گسترده ای به دنبال در صنعت فن آوری — با کارت گرافیک NVIDIA را جذب تیم ساخت تماس با بیش از 10 ، 000 نامزدها بیش از سال گذشته است.

بسیاری از کارورزان مانند پابلو Cargnelutti یک کارآموز ورودی است که به دنبال مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه مرکزی فلوریدا در رشته علوم کامپیوتر در حال حاضر سال تجربه کاری.

بیش از یک سوم از NVIDIA کارورزان به دنبال Ph. D. s و یک سوم دیگر به دنبال مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه های سراسر جهان است. مانند آنها Cargnelutti می بیند کارآموزی به عنوان "بسیار مهم" برای ساخت یک حرفه ای.

و NVIDIA کارآموزی برنامه قوی کلمه از دهان شهرت در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین میشه. آن را یک دوست نزدیک خود Cargnelutti می گوید: NVIDIA کارآموز در سال گذشته خواست که او را به اعمال می شود.

کار واقعی در جهان واقعی تجربه

NVIDIA کارورزان تعبیه شده به تیم, سراسر, شرکت, حتی پیشرو در پروژه های که ارائه شده در ما سالانه GPU Technology Conference.

اما در حالی که NVIDIA متکی بر کارورزان کارآموزان ما نیز بر ما تکیه می کنند. بسیاری از شمارش در پرداخت از کارآموزی خود را برای کمک به صندوق کالج زره می گوید.

حتی برخی از تکیه بر NVIDIA — فراهم می کند که یک مسکن دستمزد و کمک به پیدا کردن مسکن در دره سیلیکون — برای یک محل برای زندگی او گزارش شده است.

"برخی اخراج شده اند از خوابگاه دیگران از خارج از کشور آنها را در هیچ جای دیگری برای رفتن" زره گفت.

ساختمان مجازی برنامه کارآموزی

بنابراین در اوایل ماه مارس — حتی قبل از گسترده اجتماعی فاصله اقدامات موظف بودند — NVIDIA دانشگاه استخدام تیم رو به کار می کنند.

اعضای این تیم در با بررسی هر کارآموز مدیر

آنها سپس به صف حمایت از تیم در سراسر شرکت برای کمک به ساخت یک نوع جدید از برنامه های کارورزی — یکی که کمک خواهد کرد که ساخت جامعه ،

NVIDIA این تیم در حال حاضر در حال تقلا برای دیدار با افزایش تقاضا برای پشتیبانی به عنوان کارمند در سراسر جهان شروع به کار از خانه به عنوان اوایل ژانویه — پا در راه بزرگ, زره, گزارش.

آنها به سرعت پیکربندی و حمل هر کارآموزان مورد نیاز — از لپ تاپ های قدرتمند کاری و تضمین دسترسی داشتند و تقریبا برای هر ابزار مورد نیاز آنها از محرمانه ابزار توسعه به دسترسی به کارت گرافیک NVIDIA ابر رایانه ها به شرکت شل و Webex حساب.

با زیرساخت های مجازی در محل کارکنان در سراسر این شرکت تن به تن در.

کلید رهبران از سراسر شرکت از جمله مدیر عامل شرکت NVIDIA جنسن هوانگ و دانشمند ارشد لایحه وقت گذراندن — شرکت در دو هفتگی سخنران سری.

دیگران در حال ثبت نام به مربی کارآموزان از طریق صمیمی مجازی قهوه حوادث.

دانشگاه استخدام تیم مرتب مجازی مبارک ساعت — کامل با زنده دی جی — برای کمک به کارآموزان دریافت به دانستن یکدیگر است.

کارورزان پناه در محل را نیز درمان می شود به یک تظاهرات پخت و پز از NVIDIA ناهارخوری کارکنان.

مجازی یا نه NVIDIA دانشگاه استخدام تیم برنامه را به درس های آموخته شده در طول ماه برای آمدن به NVIDIA کارآموزی برنامه قوی تر از همیشه.

آن قطعا تفاوت پایدار در مشاغل از کسانی که شرکت می کنند.

"شما باید سه گام به جلو بر هر کس که بعد فورا رفت واز کارآموزی" Mulliken می گوید. "شما می دانید آنچه در آن مانند به کار —عملا و یا در فرد — با یک تیم بزرگ."

توسط برایان کولفیلد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب