Visma تقویت آن ارائه HR ابر راه حل در آمریکای لاتین با کسب Zetech

کلید کسب می افزاید: نزدیک به 1 000 مشتریان جدید و از 1 میلیون کاربر در سراسر 5 کشورهای منطقه از جمله آرژانتین

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

کلید کسب می افزاید: نزدیک به 1 000 مشتریان جدید و از 1 میلیون کاربر در سراسر 5 کشورهای منطقه از جمله آرژانتین شیلی پرو و مکزیک و اروگوئه.

"بسیار ماهر و نیروی کار Visma همراه با Zetech را در مردم با استعداد را تقویت توانایی ما برای ادامه ارائه به بازار آمریکای لاتین با انعطاف پذیر راه حل های ابر می گوید:" آلوارو Capobianco, رئيس جمهور از Visma آمریکای لاتین است. "کسب متقابل منجر به ارزش افزوده و فرصت رشد به عنوان Zetech راه حل نمونه کارها کاملا متناسب با Visma استراتژی."

Zetech مدیر عامل شرکت Esteban Zecler است این را می گویند: "پیوستن به Visma به سرعت توسعه ما جاه طلبی و ارائه فرصت های جدید برای هر دو به مشتریان و کارکنان. تبدیل شدن به یک بخشی از Visma گروه نیز بیشتر تقویت موقعیت ما در بازار آمریکای لاتین."

"امروز بیش از همیشه در این COVID-19 زمینه بسیاری از شرکت ها در سراسر امریکا لاتین نیاز به تکنولوژی ابر برای امضای دیجیتال و مدیریت سند. در آن حس Zetech را کسب کرده و رهبری ما در آمریکای لاتین به عنوان منابع انسانی ارائه دهندگان ابر اضافه ارزش بیشتر برای شرکت ها در منطقه" تأکید Capobianco.

"با پیوستن به یک بازیکن بین المللی, Zetech هم اکنون می توانید در ادامه به رشد و گسترش جغرافیایی. ما تا به حال انتخاب هر کدام از سرمایه گذاری به طور جدی در حصول و یا پیوستن به یک عمده شرکت نرم افزاری. ما تصمیم دوم با توجه به Visma قوی حضور بین المللی و فرصت های ما می تواند رسیدن به هم با چنین پایدار و پیشرو در ارائه دهنده ابر می گوید:" بنیانگذار دانیل Zetech.

در مورد Zetech
Zetech تاسیس شد با هدف بهبود دسترسی به اطلاعات برای سازمان ها و شرکت های با تکنولوژی برش لبه. با تجربه گسترده در این بخش ما یک تعداد از به طور گسترده ای استفاده می شود فن آوری و راه حل های نوآورانه در امضای دیجیتال و مدیریت سند. ما نزدیک به 1 000 اعتماد مشتریان ما برای حفاظت از با ارزش ترین اسناد و مدارک از جمله قرارداد, پرداخت اینترنتی صورت حساب, فایل, و خیلی بیشتر. بازدید https://www.zetech.com/.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب