Vittel و آشوکا اعلام برندگان از عمل برای تنوع زیستی' چالش

Vittel و آشوکا, یک سازمان غیر انتفاعی ترویج کارآفرینی اجتماعی را اعلام برندگان از عمل برای تنوع زیستی' چالش ها

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

Vittel و آشوکا, یک سازمان غیر انتفاعی ترویج کارآفرینی اجتماعی را اعلام برندگان از عمل برای تنوع زیستی' چالش های جهانی جستجو برای changemakers که می توانند همکاری برای حفظ و احیای تنوع زیستی.

پنج برنده پروژه: سلامت در هماهنگی کشاورزی برای طبیعت Renature, Camino ورد و جنگل و زندگی را به اشتراک بگذارید یورو 150,000 و بهره مندی از پشتیبانی در یک پروژه شتاب دهنده. این پروژه تمرکز بر های مختلف تاثیر مناطق و متفاوت از مبارزه با جنگل زدایی و ترویج احیا جنگل زراعی به برنامه های آموزشی برای دانش آموزان است. بسیاری از آنها شامل یک عنصر قوی از همکاری با جوامع محلی و کشاورزان است.

راه اندازی در ماه ژانویه سال 2020 "قانون برای تنوع زیستی' چالش به نظر می رسد برای راه حل های که در حال حاضر در حال اجرا و تعامل با مردم و سازمان ها در سراسر بخش برای حفظ تنوع زیستی. پنج برنده پروژه انتخاب شد از بیش از 200 ارسالی توسط یک پانل از کارشناسان بر تنوع زیستی.

Vittel ترویج تنوع زیستی با آن Agrivair برنامه برای نزدیک به 30 سال به محافظت از آن آب حوضه آبریز منطقه است. این شرکت در حال حاضر افزایش و گسترش فعالیت های آن فراتر از قلمرو آن است. این متناسب با نستله تعهد برای رسیدن به خالص-صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 - ترویج تنوع زیستی یک عنصر کلیدی در این سفر است.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد عمل برای تنوع زیستی' چالش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب