وودافون می پیوندد باز زد سیاست ائتلاف برای پیشرفت فروشنده تنوع در عرضه جهانی زنجیر

وودافون تبدیل به یک عضو موسس باز زد سیاست ائتلاف که به ترویج سیاست برای پیشبرد تصویب باز و سازگار در راه حل ها

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

وودافون تبدیل به یک عضو موسس باز زد سیاست ائتلاف که به ترویج سیاست برای پیشبرد تصویب باز و سازگار در راه حل های رادیویی دسترسی به شبکه (زد) به عنوان وسیله ای برای ایجاد نوآوری خار رقابت و گسترش عرضه زنجیره ای برای فن آوری های تلفن همراه از جمله 5G.

گذشته نسل از شبکه های تلفن همراه مستقر شدند با استفاده از به طور کامل یکپارچه همراه سایت های که در آن رادیو سخت افزار و نرم افزار ارائه شد توسط یک تولید کننده به عنوان یک سیستم بسته است. در حال حاضر صنعت است نسبت به باز زد استانداردها و مشخصات فنی که تعریف باز رابط بین رادیو سخت افزار و نرم افزار به طوری که شبکه می تواند مستقر و با استفاده از فروشندگان متعدد.

وودافون شده است یک مدافع پیشرو برای باز زد روش به عنوان بخشی از انجمن صنعت مخابرات مادون پروژه (نکته) که آن را در حال حاضر صندلی. در حالی که کفش زد هنوز بلوغ تکنولوژی که در آن هنوز هم وجود دارد نیاز به گرفتن تا با فروشندگان موجود از نقطه نظر عملکرد و هزینه و صنعتی وودافون است که به طور فعال trialling باز زد تکنولوژی در انگلستان ایرلند و ترکیه و موزامبیک و جمهوری دموکراتیک کنگو.

Johan Wibergh ارشد تکنولوژی افسر وودافون گفت:

"عدم تامین کننده تنوع برای تجهیزات شبکه نهفته در قلب نگرانی بیش از انعطاف پذیری و امنیت از مهم ملی زیرساخت ها است. وودافون است که با تمرکز بر گسترش زنجیره تامین ما گزینه های از طریق درگیر شدن با باز زد فروشندگان و تشویق جدیدتر ارائه دهندگان شبکه برای اطمینان از تعادل مطلوب در سراسر تامین کنندگان. ما صنعت پیشرو محاکمه باز زد باید تاکید کرد که این امیدوار کننده ترین مسیر برای پیشبرد تو رفتگی در دیوار کنندگان به مکمل فروشندگان بزرگ به خصوص برای تجهیزات رادیویی و نرم افزار."

Joakim ریتر خارجی مدیر امور وودافون گفت:

"وودافون اختصاص داده است که تلاش های قابل توجهی برای سال های بسیاری برای معکوس کردن روند تمرکز در تامین کنندگان. باز زد نوآوری ارائه می دهد بهترین گزینه های موجود برای رسیدن به این هدف در یک بازه زمانی معقول. از طریق باز زد سیاست ائتلاف ما امیدواریم این تکنولوژی را جهش پیش در همکاری نه تنها با دیگر پیشرو صنعت بازیکنان بلکه دولت ها است. ما را تشویق مقامات – حداقل نه در اروپا – شامل باز زد استقرار به عنوان بخشی از آینده خود استراتژی صنعتی و ارائه پشتیبانی برای R&D خلبانی و استقرار باز زد و همچنین برای شروع یو پی اس در نرم افزار رادیو. در آفریقا ما را تشویق کفش زد به عنوان بخشی از موسسات مالی بین المللی' کمک به پل دیجیتال تقسیم و اطمینان به مراتب بیشتر از مردم لذت بردن از مزایای اتصال که در نور Covid-19 شده است هرگز بیشتر فوری است."

باز زد سیاست ائتلاف اعضای هیات موسس عبارتند از: Airspan; Altiostar; در&T; AWS; Cisco; Gene; Dell; DISH Network; Facebook; Fujitsu; Google; IBM; Juniper Networks; Mavenir; مایکروسافت; NEC Corporation; NewEdge سیگنال راه حل; NTT; Oracle; موازی بی سیم; Qualcomm; Rakuten; Samsung Electronics America; Telefónica; ما آتش; Verizon; VMWare; Vodafone; شبکه جهانی فن آوری و XCOM-Labs.

برای اطلاعات بیشتر در مورد باز زد سیاست ائتلاف, بازدید: www.openRANpolicy.org

در مورد Vodafone Group

Vodafone Group یکی از جهان پیشرو ارتباطات و فناوری ارائه دهندگان خدمات. ما تجربه های گسترده ای در اتصال همگرایی و اینترنت از چیزهایی که به عنوان خوبی به عنوان دفاع از خدمات مالی تلفن همراه و دیجیتال تحول در بازارهای در حال ظهور.

Vodafone Group همراه عملیات در 23 کشور, همکاران, با شبکه های تلفن همراه در 42 بیشتر و پهنای باند ثابت عملیات در 18 بازار. همانطور که از 31 دسامبر 2019, Vodafone گروه تا به حال حدود 625 میلیون تلفن همراه مشتریان 27 میلیون پهنای باند ثابت مشتریان و 22 میلیون تلویزیون مشتریان از جمله تمام مشتریان وودافون در سرمایه گذاری های مشترک و همکاران. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.vodafone.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن