Voith و Lineas امضای قرارداد تعمیر و نگهداری

Voith و Lineas, بزرگترین خصوصی حمل و نقل ریلی اپراتور در اروپا را امضا یک قرارداد تعمیر و نگهداری برای تعمیرات

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

Voith و Lineas, بزرگترین خصوصی حمل و نقل ریلی اپراتور در اروپا را امضا یک قرارداد تعمیر و نگهداری برای تعمیرات اساسی عمده ای از اولین دسته از 30 لوکوموتیو نوع HLD 77. این توافق نامه را پوشش می دهد تعمیرات اساسی عمده ای با پیش تعریف شده اولیه دامنه و همچنین به عنوان گزینه های دیگر برای نوع خاص قطعات و نوع L4r4 توربو انتقال.

این کار انجام خواهد شد در آینده چهار و نیم سال است. اصول این همکاری مبتنی بر قابلیت اطمینان بهبود کاهش هزینه و خرابی بهینه سازی. در بالای تجزیه و تحلیل شرایط فنی وسایل نقلیه Voith به طور بالقوه می تواند همچنین انجام چند ارتقاء به عنوان بخشی از تعمیرات اساسی.

"این اولین گام به سمت یک همکاری دراز مدت بین Voith و Lineas می گوید:" وینسنت Delfosse دارایی مدیر تعمیر و نگهداری در Lineas. "با تشکر از Voith ما باید پشتیبانی قوی و خدمات قابل اعتماد شریک با تجربه گسترده در دیزل لوکوموتیو فن آوری است که می تواند ما را با کیفی خدمات نگهداری و متناسب با نیازهای ما است."

"ما خوشحال هستیم که در حال حاضر قادر به تحکیم ما همکاری موفق با Lineas. به عنوان یک نوآوری راننده و فناوری رهبر ما قدر این نوع از مشارکت سازنده بر اساس یک روح اعتماد. با شبکه جهانی ما از خدمات واجد شرایط کارکنان و آخرین ابزار دیجیتال و کانال های ارتباطی ما همیشه ارائه به مشتریان ما با خدمات مناسب می گوید:" اولف Klaua مدیر فروش راه آهن در Voith.

در مورد Lineas

Lineas بزرگترین خصوصی حمل و نقل ریلی اپراتور در اروپا با دفتر مرکزی آن در بلژیک و سایت ها در فرانسه و آلمان و هلند و ایتالیا و اسپانیا.

ماموریت این شرکت است که به ارائه چنین برتر راه آهن محصولات و خدمات است که مشتریان شیفت حمل و نقل کالاهای خود را از جاده به راه آهن موجب بهبود زنجیره تامین خود را در حالی که کاهش تاثیر منفی خود را بر آب و هوا و تحرک و آلودگی هوا.

Lineas' گل سرسبد محصول سبز Xpress شبکه ای که روزانه را فراهم می کند سریع و قابل اعتماد راه آهن ارتباط بین عمده اروپا هاب ترکیب انواع مختلف حمل و نقل به یک قطار. این GXN ارائه شد راه اندازی در سال 2014 و در حال حاضر دارای 21 اتصالات.

Lineas استخدام بیش از 2,100 مردم و صاحب یک ناوگان از 250 لوکوموتیو و 7000 واگن. سهامداران شرکت مستقل خصوصی سهام گروه Argos Wityu همراه با Lineas مدیریت (90 درصد) و NMBS/SNCB (10 درصد).

در مورد Voith گروه

این Voith گروه یک شرکت فن آوری جهانی. با مجموعه گسترده ای از سیستم های محصولات و خدمات دیجیتال برنامه های Voith مجموعه استانداردها در بازارهای انرژی, نفت و گاز, مقاله, مواد خام و حمل و نقل و خودرو. تاسیس در سال 1867 شرکت تا به امروز بیش از 19,000 کارکنان فروش € 4.3 میلیارد و مکان در بیش از 60 کشور در سراسر جهان است و بنابراین یکی از بزرگتر خانواده متعلق به شرکت در اروپا است.

در مورد توربو Voith

این گروه بخش Voith توربو است که بخشی از Voith گروه و یک متخصص به صورت هوشمند تکنولوژی درایو سیستم و همچنین خدمات سفارشی. با ابتکاری و هوشمند محصولات Voith ارائه می دهد بالاترین بهره وری و قابلیت اطمینان. مشتریان بسیار متنوع صنایع از جمله نفت و گاز و انرژی و معدن, مهندسی مکانیک کشتی, فن آوری راه آهن و وسایل نقلیه تجاری تکیه بر فن آوری های پیشرفته دیجیتال و برنامه های کاربردی از Voith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب