Volaris گروه نشانه توافق به دست آوردن فلش Networks Ltd

Volaris گروه ("Volaris") امروز اعلام کرد که آن را امضاء کرده است به توافق برای به دست آوردن آن پانزدهم کسب در

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

Volaris گروه ("Volaris") امروز اعلام کرد که آن را امضاء کرده است به توافق برای به دست آوردن آن پانزدهم کسب در ارتباطات و رسانه های عمودی با فلش شبکه های با مسئولیت محدود ("Flash") منوط به بسته شدن فرآیند تطابق با الزامات قانونی در اسرائیل است. فلش ارائه راه حل های بهینه سازی است که قادر به اپراتورهای مخابراتی برای بهبود رادیویی دسترسی به شبکه طیفی کارایی شبکه افزایش سرعت, بهینه سازی, ویدیو و ترافیک وب سایت و تولید بیش از حد بالا درآمد از اینترنت تلفن همراه.

تاسیس در سال 1996 در Herzliya اسرائیل با یک میراث در TCP/IP شبکه عملکرد فلش راه اندازی شد در سال 2007 آن هماهنگی پلت فرم طراحی شده برای ایجاد یک امن تطبیقی و شخصی تجربه کاربر در حالی که هماهنگ شبکه زیرساخت ها است. پس از فلش به جمع مشتریان در سراسر جهان در سراسر 5 قاره است.

"ما شده اند صحبت کردن با Volaris به طور منظم از سال 2016 و ما در حال حاضر متقاعد شده آنها بهترین خانه برای فلش به عنوان آنها قادر به ارائه دسترسی به ارتباطات جهانی مشتری و شریک اکوسیستم. فلش همچنان به فعالیت مستقل اعمال نفوذ Volaris' تجربه های گسترده ای بهترین شیوه ها و منابع مالی ما را قادر به رشد پایدار و سرگرم آینده M&A از خود ما" گفت: تومر Itah مدیر عامل از فلش. "یک عنصر کلیدی برای تصمیم گیری ما است Volaris منحصر به فرد کسب اصل "خرید و نگه دارید برای همیشه لطفا برای' نیز به عنوان تعهد خود را به ما اجازه می دهد برای حفظ هویت سازمانی و تسریع در نام تجاری ما خیلی سخت کار کرده اند برای ساخت بیش از 2+ دهه در بازار" اضافه شده لیام Galin رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سابق.

امروز فلش پایه مشتری شامل جهانی ردیف 1 مخابراتی اپراتورهای Globe Telecom, Verizon, T-Mobile, Safaricom وودافون و اورنج.

"ما هیجان زده را به بازار-شبکه پیشرو بهینه سازی کسب و کار به مجموعه ما به منظور تکمیل ما از شرکت های موجود و ارائه بیشتر ماموریت حیاتی قابلیت های نرم افزار به اکوسیستم ما" گفت: David Nyland, نمونه کارها, رهبر و رییس جمهور و رسانه ها و ارتباطات عمودی در Volaris. "ما به خصوص با توجه به فلش تبدیل کرده خود را به یک ابر بومی SDN و NFV استقرار مدل در همکاری با کلید بازیکنان صنعت در صنعت از جمله نوکیا و اریکسون."

در مورد گروه Volaris
Volaris بدست تقویت و رشد عمودی بازار فناوری می باشد. به عنوان یک عامل گروه صورت فلکی, نرم افزار, Inc., Volaris همه چیز در مورد تقویت کسب و کار در بازارهای رقابت آنها را و آنها را قادر به رشد می کنند -- که آیا این رشد همراه آلی از طریق اقداماتی مانند طرح های جدید و توسعه محصول روز به روز کسب و کار و یا از طریق مکمل ادغام. اطلاعات بیشتر در www.volarisgroup.com و http://www.volarisgroup.com/comms.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن