فولکس واگن و آئودی و دستور به حفظ مکزیک کارخانه بسته

Coronavirus نگرانی را وادار پوئبلا بگویید فولکس واگن برای حفظ گیاهان آن بسته شده است ، این بیماری همه گیر است

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

Coronavirus نگرانی را وادار پوئبلا بگویید فولکس واگن برای حفظ گیاهان آن بسته شده است ، این بیماری همه گیر است و ایجاد مشکلات بزرگ برای خودروسازان صدمه زدن به عرضه و تقاضا و زنجیر است.

خودروساز آلمانی فولکس واگن و شرکت تابعه آن آئودی نمی قادر خواهد بود برای راه اندازی مجدد تولید در گیاهان خود را در مکزیک پوئبلا به عنوان برنامه ریزی شده در روز دوشنبه به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس ،

پوئبلا فرماندار میگوئل Barbosa امضا فرمان در روز جمعه بیان کرد که شرایط برای بازگشایی خودرو و ساخت و ساز بخش هنوز مطلوب با توجه به یک پست در دولت حساب توییتر.

او گفت که در حالی که او مشتاق به راه اندازی مجدد اقتصاد محلی به عنوان به زودی به عنوان ممکن است او نمی خواهد انجام این کار در هزینه های عمومی ایمنی.

VW and Audi تعطیل گیاهان خود را در اواخر ماه مارس به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و برای هفته ها شده اند در انتظار برای همه روشن از مقامات به بازگشایی شده است. دولت مکزیک بود در ابتدا مجموعه ای از یک هدف مارس 18 و سپس تحت فشار قرار دادند آن را به عقب.

ادامه مطلب: مکزیک انتخاب مسیر خود را به بنیادی اقتصادی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر

در تاریخ 1 ژوئن carmaking شد طبقه بندی شده به عنوان یک بخش ضروری و اکثر گیاهان در سراسر کشور را از سر گرفته عملیات تحت سخت اقدامات ایمنی. اما Barbosa فرمان به معنی خودروسازان در پوئبلا نمی تواند به دنبال کت و شلوار.

VW قبلا آن گفت: برنامه ریزی برای دریافت آن کارخانه در پوئبلا و مرکزی ایالت گوآناخوآتو و در حال اجرا در ژوئن 15.

بزرگترین مکزیک گیاه

مکزیک در جهان است ششم-بزرگترین تولید کننده و چهارمین صادر کننده ماشین. توقف در تولید گرفته تلفات در صنعت و ناشی از مشکلات عمده برای زنجیره تامین. برای مثال VW مکزیکی کارخانه تولید قطعات است که خود ما کارخانه در Chattanooga متکی به حفظ عملیات در حال اجرا است.

با توجه به VW مکزیک سایت کارخانه خود را در پوئبلا southeast of Mexico شهرستان بزرگترین تولید خودرو تسهیلات در کشور است. در سال گذشته برخی از 443,435 اتومبیل ساخته شد وجود دارد. در اطراف 330,000 موتورهای تولید شده در کارخانه خود را در سیلو, Guanajuato است.

ادامه مطلب: در مکزیک coronavirus سیل مواد غذایی بانک ها با تقاضا

صنعت خودرو نشان دهنده 3.8 درصد از تولید ناخالص داخلی مکزیک است و شغل را فراهم می کند نزدیک به یک میلیون مکزیکی با توجه به انتخاب. مکزیکی, روزنامه La Razon گزارش داد که شروع مجدد تولید در آئودی و VW امکانات در پوئبلا می بینیم برخی از 30,000 کارکنان بازگشت به کار.

مکزیک گزارش شده تقریبا 134,000 تایید COVID-19 موارد و 15,944 مرگ اگر چه اعداد حقیقی به شمار می رود بسیار بالاتر است. پوئبلا است ثبت نام فقط زیر 5000 موارد است.

nm/mm (dpa رویترز)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب