فولکس واگن همکاری متوجه Katharina Grosse نمایشگاه در همبرگر Bahnhof – Museum für Gegenwart – برلین

Katharina Grosse در سطح بین المللی رتبه بندی به عنوان یکی از مشهور ترین هنرمندان از آلمان است. در هفته گذشته ا

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

Katharina Grosse در سطح بین المللی رتبه بندی به عنوان یکی از مشهور ترین هنرمندان از آلمان است. در هفته گذشته او ایجاد کرده است وسیع نقاشی با امضای قدرتمند رنگ برای فضای داخلی و خارجی از همبرگر Bahnhof – Museum für Gegenwart – برلین.

فولکس واگن و Nationalgalerie کار کرده اند با هم از سال 2012 و در این زمان را آغاز کرده و متوجه متعدد پروژه های مشترک. آینده نمایشگاه Katharina Grosse بیشتر است نمونه ای از این تلاش است. با او کار می کنند "این نبود ما" این هنرمند تبدیل فضاهای موزه به عنوان به خوبی به عنوان منطقه بیرونی در پشت ساختمان تاریخی با رنگ و شکل و virtuosic نقاشی بیان با تکنیک های شدید که باید از این قدرت برای تغییر همه آشنا دیدگاه برای بینندگان است. هنرمند ایجاد یک نورانی نقاشی در بسیاری از سطوح را قادر می سازد بازدید کنندگان به حرکت مانند کاشفان در یک سفر از کشف.

Katharina Grosse خودش خواهد بود در حال حاضر در "فولکس واگن ART4ALL نسخه آنلاین" در تاریخ 1 ژوئیه در یک هنرمند صحبت با گابریل Knapstein مدیر همبرگر Bahnhof و در یک ویدیو راه رفتن را از طریق این نمایشگاه خواهد بود که پخش از طریق کانال های رسانه های اجتماعی از فولکس واگن و موزه است.

"به طور مداوم شکستن زمین جدید است چیزی است که همه ما جزء: این هنرمندان و موزه داران و ما به عنوان یک شرکت است. فولکس واگن با پشتیبانی از پروژه ها و مردم در حوزه فرهنگ و هنر به خصوص که در آن مفاهیم ابتکاری انجام شده با شور و شوق. در درون ما همکاری دراز مدت با Nationalgalerie ما شده اند قادر به مقابله با پروژه های فوق العاده ای مانند این یکی" تاکید Benita فون Maltzahn مدیر فولکس واگن فرهنگی نامزدی.

Udo Kittelmann مدیر Nationalgalerie اضافه می کند: "از طریق اعتماد و همکاری سازنده با ما شریک فولکس واگن ما هم زمانی عالی نمایشگاه ها و پروژه های که ما می تواند به سختی متوجه شدم در غیر این صورت. این به وضوح تاکید چگونه یک مدت طولانی در همکاری بین نهادهای عمومی و بخش خصوصی را افزایش می دهد و خلاقیت و شجاعت و نوآوری است."

-----

اطلاعات مطابق با بخشنامه 1999/94/EC به عنوان اصلاح شده: اطلاعات بیشتر در مقام مصرف سوخت و رسمی خاص CO2 تولید گازهای گلخانه ای از اتومبیل های جدید را می توان در 'راهنمای در اقتصاد سوخت گاز CO2 تولید گازهای گلخانه ای و مصرف برق از همه جدید ماشین سواری مدل' به رایگان در دسترس در تمام نقاط فروش در آلمان و از DAT دویچه ماشین Treuhand GmbH Hellmuth-Hirth-Strasse 1, D-73760 اویتفیلدن آلمان و یا در www.dat.de.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب