داوطلبانه و...چه می شود اگر آن را به شما بود ؟

داوطلبانه بخشی از BNP Paribas تلاش به عنوان یک مسئولیت اجتماعی بازیکن. همچنین در پاسخ به ما کارکنان تمایل به ب

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

داوطلبانه بخشی از BNP Paribas تلاش به عنوان یک مسئولیت اجتماعی بازیکن. همچنین در پاسخ به ما کارکنان تمایل به بازگشت. از طریق کار داوطلبانه کارکنان می تواند با استفاده از دانش و مهارت خود را به مشارکت واقعی به منافع مشترک و یک حس رضایت شخصی.

داوطلبانه در BNP Paribas

کارکنان به دلایل مختلف برای ارتکاب به یک علت: به چیزی معنی دار به پیدا کردن یک حس همبستگی و یا از یک میل به مفید باشد.

"بسیاری از کارمندان ما کمک ساعات کار خود را به حمایت از تلاش های انجمن کار به سمت یک دنیای بهتر. من تبریک می گویم همه آنها. آنها در حال ساخت یک سهم تعیین کننده به BNP Paribas' تعهد اجتماعی می گوید:" آنتوان پدري سر از شرکت های نامزدی.

به همین دلیل این گروه را تشویق می کند تا کارکنان خود را به شرکت در یک طیف متنوعی از فرصت های داوطلبانه (های تخصص با شریک زندگی, انجمن, برای مثال) و در بسیاری از اشکال مختلف: دخالت مستقیم پشتیبانی فنی.

داوطلبانه در BNP Paribas در چند آمار و ارقام

600 - داوطلب ماموریت های انجام شده فقط در فرانسه

300,000 - ساعت کار اختصاص داده شد به علت خوب در سال 2018 در سراسر جهان

یک برنامه شده است در محل قرار داده و با هدف اهدای 1 میلیون ساعت کار از سراسر کل گروه. برخی از نمونه ها عبارتند از: مشاوره دانش آموزان در تمام سطوح کمک به جویندگان کار ارائه رایگان مشاوره حقوقی و مشاوره مالی.

در تمام مناطق که در آن BNP Paribas حاضر است داوطلبانه به تازگی گرفته شده در یک بعد جدید با تشکر از یک میلیون ساعت برای کمک به پروژه که هدف این است که برای تشویق هر یک از این گروه بیش از 200 ، 000 کارکنان برای اهدای نیمی از یک روز کاری است.

بسیاری از اشکال مختلف داوطلب وجود داشته باشد در درون گروه

در خارج از ساعات کار: فرصت های داوطلب در دسترس هستند برای کارکنان مایل به اختصاص تخصص خود را به یک انجمن در وقت آزاد خود را.

در طول ساعات کار کارکنان می توانند در تعامل با نرم افزار رایگان طرح اعطای وام تخصص خود را به طرح های مختلف و از طریق کوتاه مدت تکالیف و همبستگی روز که در آن یک گروه یا تیم اختصاص یک روز کامل برای یک علت خوب است.

و اگر آن را به شما بود....

هر روز کارکنان BNP Paribas donte وقت خود را هر روز کارکنان BNP Paribas اهدا وقت خود را به بسیاری از انجمن ها و در بسیاری از زمینه ها به منظور ساختن یک دنیای بهتر و بهبود زندگی دیگران در سراسر جهان. پاریس, São Paulo, رم و بروکسل و... ما به دنبال 10 از این مردم را به دیدن خود تعهد و درک منحصر به فرد پیوند است که فرم ها را با کسانی که به آنها کمک می کند

ما می خواستیم به درخشش نور را در این منحصر به فرد مردم و از طریق همکاری با Loopsider شما هم اکنون می توانید داستان های خود را در یک سری ویدیو جدید آغاز می شود که هفته آینده در اینجا در وب سایت ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن