WACKER Cyclodextrins بهبود کف از Barista پر کردن

قهوه تخصص مانند کاپوچینو, latte macchiato و café au کرم ها همه توسط یک شیر خامه فوم. CAVAMAX® W6 cyclodextrin

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

قهوه تخصص مانند کاپوچینو, latte macchiato و café au کرم ها همه توسط یک شیر خامه فوم. CAVAMAX® W6 cyclodextrin از WACKER را بهبود می بخشد کف خواص این barista پر کردن. با تشکر از CAVAMAX® W6 با پر کردن این که آیا لبنی یا گیاهی از ویژگی های بالا فوم حجم, یونیفرم, ساختار و ثبات پایدار.

قهوه در آن همه تغییرات است ترجیح آشامیدنی نه تنها از آلمان - که مصرف 162 لیتر در هر در هر سال است. اکثر اروپایی ها و آمریکایی شمالی برای رسیدن به خود را در فنجان قهوه چندین بار در روز. آماده سازی متفاوت است با توجه به فرهنگ ملی و آداب و رسوم و سلیقه شخصی. قهوه تخصص در خدمت با کف شیر بسیار محبوب هستند. در واقع آماده سازی کف تاج تبدیل به یک هنر به خودی خود - "هنر اسپرسو." این روش مورد استفاده توسط baristas - حرفه ای ماهر در قهوه - ایجاد تصاویر منحصر به فرد در شیر فوم.

این چالش شامل ایجاد یک خوب همگن فوم با حجم بالا و ثبات دراز مدت. آلفا-cyclodextrin (آلفا-dextrin برای کوتاه مدت) که WACKER تولید از نشاسته و بازارهای تحت CAVAMAX® W6 با نام تجاری فراهم می کند و طیف متنوعی از خواص که تا حد زیادی افزایش کف شیر.

حلقه به شکل oligosaccharide دارای آب دوست یا آب محبت بیرونی و یک lipophilic یا چربی دوست حفره. "این حفره می تواند ارتباط برقرار کردن با lipophilic اجزای barista شیر و به شکل ذرات مجتمع که ایجاد ثبات در ساختار فوم و محدود کردن coalescence از فاز مایع. CAVAMAX® W6 در نتیجه فراهم می کند یک فوم ساختار و ثبات دراز مدت با شکوه" توضیح می دهد که Ulrike فیشر-Nägele رئیس خدمات فنی در تغذیه تیم کسب و کار در WACKER. "فوم half-life - زمان تا فوم منقبض شده است به نیمی از حجم آن - می تواند به طور قابل توجهی افزایش یافته و از 3 تا 15 دقیقه با علاوه بر این از CAVAMAX® W6."

CAVAMAX® W6 است که محلول در آب بی بو و بی مزه پودر است که آسان به اداره کند و به ترکیب به آماده سازی های مختلف. "CAVAMAX® بهبود خواص فوم های مختلف پر کردن یا لبنی یا گیاهی در شیر و یا به صورت پودر از محصولات که در حال بازسازی با آب قبل از استفاده از" توضیح می دهد که فیشر-Nägele. این نتیجه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای برآوردن تقاضا برای وگان قهوه تخصص. مطالعات بازار نشان می دهد که تا کنون بیشتر مصرف کنندگان در حال تبدیل شدن به جایگزین های شیر مانند سویا یا بادام نوشیدنی. در ایالات متحده آمریکا به تنهایی تقاضا برای این است که رشد ده درصد سالانه است.

به عنوان نشاسته تخمیر محصولات cyclodextrins از WACKER تولید شده از مواد خام قابل بازیافت. آنها چرخهای الیگوساکارید بر اساس واحدهای گلوکز و متفاوت به آلفا-بتا - گاما-cyclodextrin بسته به اندازه از حلقه. نسبت آلفا-cyclodextrin که WACKER بازارهای تحت CAVAMAX® W6, نام تجاری, وگان, حلال و حلال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب