"راه رفتن به دور" – پیروزی در جنگ در برابر عشق ایدز و رها

کتاب "راه رفتن به دور: پیروزی در جنگ در برابر عشق ایدز و رها" توسط تامی موریسون است که باید به عنوان خوانده شد

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

کتاب "راه رفتن به دور: پیروزی در جنگ در برابر عشق ایدز و رها" توسط تامی موریسون است که باید به عنوان خوانده شده که تواریخ داستان که شامل یک زن که در می یابد او بدتر کابوس که شوهر او تا به حال قرارداد ایدز است. او شما را در شدید سفر از درمان است که شما در واقع احساس درد و شرم و غم و اندوه است که او تجربه کرده و همچنین احساس رهایی و آزادی زمانی که او می شود از طریق آن.

درس او سهام از جمله قدرت در گوش دادن به شهود خود را و باعث شما را به تأمل در زندگی خود را و ببینید که احتمالات وجود دارد که در درون شما. شجاعت او نمایش داده شود در این صورت سختی باعث می شود شما ببینید و مقابله با خود را در تلاش. او به بررسی موضوعات تابو در یک راه قدرتمند و آسیب پذیری بی بدیل است.

"راه رفتن به دور" نیروهای شما را به مقابله با آن چیزهایی است که در درون شما است که شما نمی دانند ممکن است وجود داشته باشد. سایه که در درون هر یک از ما. این باعث می شود شما ببینید که با وجود چالش ها و موانع شما هنوز هم می تواند افزایش یابد و زندگی وجود دارد در پایان از درد است.

در پایان بدون خانواده و دوست و برکت او تا به حال شجاعت به راه دور برای باز کردن درب به, شادی, عشق واقعی و آغاز جدید است. این یک داستان غم انگیز آن است که یک داستان از پیروزی بر شرایط وخیم است که برخی از مردم قادر به غلبه بر.
 
 
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب