خارج کارگران وحشت زده از ماسک اجرای قوانین

حتی در زمان رکورد بیکاری در برخی از دن همکاران در ایندیانا خارج شده اند و راه می رفت ، آنها را ترک بیش از ترس

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

حتی در زمان رکورد بیکاری در برخی از دن همکاران در ایندیانا خارج شده اند و راه می رفت ، آنها را ترک بیش از ترس از ابتلا به COVID-19 او توضیح داد. آنها در حال ترک آنجا که از مشتریان که تبدیل به سوء استفاده زمانی که خواست به پوشیدن ماسک.

"بسیاری از مردم ما شده اند شفاهی مورد آزار و اذیت به نقطه شکستن و فقط ترک" دن که مانند دیگر کارگران مصاحبه در این داستان با استفاده از یک نام مستعار برای جلوگیری از اقدامات تلافی جویانه از کارفرمای خود گفت: روزانه وحش.

اگر هر چیزی مشاغل مانند دن را در مورد به دست آوردن حتی بیشتر پیچیده است.

روز دوشنبه خارج شده آغاز خواهد شد الزامی محافظ ماسک صورت—یک سیاست است که برخی از فروشگاه ها در حال حاضر در حال اجرا بر اساس محلی دستورالعمل و یا مدیریت را در اختیار. اما بسیار مورد نیاز برای حفاظت از کارگران همراه با گرفتن: به عنوان پوشش رفته از عقل سلیم حرکت به فرهنگ جنگ مرزی با جناح راست و ارقام و نظریه پردازان توطئه محکوم دنده محافظ, برخی از مشتریان به سادگی حاضر به پوشیدن ماسک های صورت—و یا حتی بدتر.

که برگ کارگران در فروشگاه هایی مانند هدف خارج شده و Kroger—که در آن کارکنان در حال حاضر مبارزه خریداران بیش ماسک—نیروبخش برای تابستان خدمات به مشتریان جهنم.

دن خارج شده و در حال حاضر پوشش قوانین در کتاب در سراسر کشور, اطلاعیه ها, او گفت:, و کارگران در حال حاضر بیمار از تلاش برای به اجرا درآوردن آنها.

"ما احساس عمومی این است که ما نمی پرداخت می شود به اندازه کافی برای مقابله با آن," او گفت: روزانه وحش اشاره کرد که او در یک "خطر بالا/بالا سرقت" فروشگاه. "هر روز ما را تهدید و گاهی جسمی تجاوز و آزار روزانه. حتی اگر ما سعی می کنیم آن را به اجرا به مشتریان فقط می توانید می گویند که آنها باید یک دلیل پزشکی یا مذهبی به دلیل پوشیدن یک ماسک."

اگر چه برخی از خریداران به احتمال زیاد شی به ماسک به سادگی از آنجا که آنها نمی مانند پوشیدن آنها دیگران را برای سال در حال حاضر شده است به طور فزاینده refashioning ماسک به عنوان یک نماد سیاسی.

رادیو فردا میزبان Laura Ingraham فراموش نشدنی توییتی که با پوشیدن ماسک را هر کس "مانند Antifa," ضد فاشیستی فعالان که باید تبدیل به یک فوکوس ثابت از خشم درون روباه و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. اگر چه برخی از فرمانداران محافظه کار به تازگی برقرار ماسک حکم تهمت خود را کاهش یافته است به عموم پوشیدن ماسک تا هفته گذشته که نقطه بیش از 130,000 آمریکایی مرده بود از COVID-19. قبلا او را بازتوییت کرد یک تحلیلگر فاکس نیوز که تمسخر جو بایدن برای پوشیدن ماسک. زمانی که رئیس جمهور بود که نیاز به پوشیدن یک ماسک در طول یک تور از یک کارخانه فورد در مه, او کشیده ماسک کردن در حالی که در مقابل دوربین زیرا او "نمی خواهم به مطبوعات لذت بردن از دیدن آن است."

برخی از سلامت تئوری های توطئه بسیاری از آنها را در سمت راست یا دروغ ادعا ماسک خطرناک بودند یا این که ضد maskers می تواند اختراع ساختگی شرایط پزشکی برای جلوگیری از پوشیدن حمایت می کند. در نتیجه حوادث مانند یکی که رفت و ویروسی در اواسط ماه مه زمانی که برجسته زمین مسطح توطئه نظریه پرداز فیلم برداری خودش فریاد در یک فروشگاه مواد غذایی کارگر که به او گفت که او تا به حال هیچ پزشکی پایه و اساس برای ورود به فروشگاه unmasked.

Walmart گفت که در حالی که آن را به طور فعال بررسی ایمن ترین مسیر رو به جلو برای کارگران آن در حال حاضر آموزش برخی از کارکنان به عنوان "سفیران سلامت" به مقابله با مشتریان است.

"ما سفیران در حال دریافت ویژه د-تنش های آموزشی برای کمک به این فرایند را به عنوان صاف به عنوان ممکن است برای مشتریان" وال مارت سخنگو گفت: روزانه وحش. "آنها را به کار با مشتریان است که نشان می دهد تا بدون پوشش چهره را امتحان کنید و پیدا کردن یک راه حل است. است وجود دارد یک راه حل وجود دارد و نه یک روش یکسان برای هر وضعیت. در بسیاری از فروشگاه های ما ما نیز repurposed ما ثالث امنیت منابع برای کمک به یادآوری مشتریان به پوشیدن ماسک. پس از آن ممکن است ممکن است برای همه مشتریان به پوشیدن ماسک ما سفیران نیز آموزش در مورد چگونه به بهترین رسیدگی استثنا برای کاهش اصطکاک است."

استیون یک Walmart کارمند در میشیگان گفت که فروشگاه در حال حاضر آغاز شده با استفاده از درب کارگران به درخواست مشتریان به ماسک ،

"من شده اند بر روی درب دو روز تا کنون طولانی نیست," او گفت:. در یکی از این روزها "من از یک مشتری اگر آنها به حال یک ماسک و او راه می رفت من به طور کامل نادیده گرفته و من به عنوان اگر من وجود نداشت. یکی دیگر سوگند یاد " این لعنتی مزخرف و بچه این محل است.' یکی از مشتری پاسخ خصمانه تن, 'شما نمی توانید به من" او به یاد می آورد.

دو نفر از همکاران خود تجربه مشابه و یا حتی بدتر, استیون اضافه شده با یک دیده می شود ماسک-پوشیدن مشتریان performatively عطسه در او. "آنها خود را ابراز تحقیر" استیون گفت. "او گفت: یکی از مشتری تف در او. یکی دیگر از دیپلم کار قبل از من گفت که او تا مشتریان سوگند در او 'Fuck you.' بارها و بارها."

تجربه منحصر به فرد است به خارج. هدف نیز اعلام کرد در سراسر کشور پوشش سیاست در هفته های گذشته است. این قانون اثر را اوت. 1. جولیا یک هدف کارگر در اوهایو گفت: بسیاری از همکاران او تا به حال حداقل تا زمانی که در حال حاضر تمایلی به درخواست مشتریان به پوشیدن ماسک به علت ارعاب از کسانی که خریداران.

یکی از مدیران "گفت: کاری که ما در حال حاضر نیاز به ماسک صورت در فروشگاه و مهمان فقط فریاد زد: "برو F*** خودتان" و رفت" جولیا گفت: روزانه وحش از طریق ایمیل. "من به تماشای یکی دیگر از مدیر به سادگی بگویید بانوی دیگری است که ما آنها را ملزم و او فقط فریاد زد:" من یک پزشک توجه داشته باشید و راه می رفت."

ایالات مواد غذایی و تجاری اتحادیه کارگران که نشان دهنده برخی از فروشگاه ها با تازگی اجباری پوشش مانند Kroger سوپر مارکت ها گفت: این ماسک یک سیاست خوب برای محافظت از کارگران اما این که مجری باید به سمت چپ به روت امنیتی است.

"کروگر عمل به دستور ماسک برای مشتریان بسیار دیر شده و گام مهمی است که UFCW شده است خواستار از آغاز همه گیر" UFCW جمهور مارک Perrone در بیانیه ای گفت. "برای کمک به صرفه جویی در زندگی هر خرده فروش ها و فروشگاه های مواد غذایی در سراسر این کشور باید با اتخاذ یک ماسک نیاز و اجرای باید انجام شده توسط حرفه ای های آموزش دیده خرده فروشی نیست و کارگران در حال حاضر نازک کشیده در طول این بحران است."

خطرات برای خرده فروشی کارگران—که نیست ثبت نام به عمل به عنوان عملا bouncers زمانی که آنها در زمان کار واقعی است. در جولای 11, Walmart یک خریدار کشیده تفنگ زمانی که خواسته به ماسک. روز بعد در اولین روز لوئیزیانا خارج مورد نیاز, ماسک, مرد دیگری تا به حال یک بحران هنگامی که خواست به پوشیدن ماسک گفته رانندگی کامیون خود را به یک افسر پلیس که در صحنه وارد شدند.

البته به عنوان کارگران اشاره کرد و مشتری و کج خلق تا قبل COVID-19 ورود در ایالات متحده هانا یک Walmart کارگر گفت: یک فروشگاه که در آن او قبلا اخبار ملی ساخته شده در این سال پس از یک زن دستگیر شد وجود دارد در ماه مارس به اتهام تلاش برای ساخت و منفجر ناخن بمب با آیتم های او می کشیده از قفسه. (جولیا گفت: هدف فروشگاه "در حال حاضر دو چاقو حوادث فقط در سال گذشته به تنهایی" کاملا نامربوط به این بیماری همه گیر.)

هانا گفت: او در ابتدا نگران ایمنی کارگر اجرای ماسک, اما این مدیریت در فروشگاه بود پله و shouldering بسیاری از درگیری. فعلی فروشگاه تجارب کمتر مشتری طغیان از او گذشته بود که سایت از ناخن بمب حادثه است.

"من فکر می کنم مردم درک حالا که مشتری میزبان [Walmart نام برای درب کارگران] ضروری است و [هستند] وجود دارد برای انجام کار خود و ارائه خدمات به مشتریان خوب در میان COVID-19" او گفت:.

کیت گفت که او فکر نمی کنم خارج بپرسید تحویلدار مانند او را به انجام بسیاری از اجرای هر دو. "آنها در حال رفتن به انتظار اجرای انجام شود توسط مردم در مدیریت و حفاظت از دارایی," او گفت:.

اما کیت خاطر نشان کرد: "بسیاری از کارمندان احساس مانند آن را فقط خارج ذکراست برای اثر و مدیریت نمی هر چیزی در مورد کسانی است که مطابق."

از همه بدتر برخی از کارگران گفت: آنها نگران فروشگاه خود را' سیاست های جدید را در واقع سطح شیب دار تا میزان درگیری—بدون دادن آنها جدید deescalation قدرت.

"من در واقع نگرانی با سیاست رسمی از هدف است که ما را بیشتر عصبانی مردم" جولیا گفت. "اما حتی هدف ساخت آن را اجباری نمی زیرا آنچه را که آنها با ما انجام دهید ؟ ما می تواند حاضر به کمک به مهمانان اما سپس آنها به احتمال زیاد در حال حاضر راه می رفت در اطراف فروشگاه به هر حال. ما AP [حفاظت از دارایی] هیچ راهی برای جلوگیری از مهمانان در واقع از آمدن به فروشگاه ما آنها مجاز نیست به صورت فیزیکی لمس هر کسی و اگر فرد تصمیم به چشم پوشی از ما درخواست آنها را به ترک تنها چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که با پلیس تماس بگیرید, که ما مجاز نیست انجام دهد."

هدف بازگشت نیست یک درخواست برای نظر.

دان ایندیانا Walmart, کارگر, گفت که او نگران این شرکت سیاست جدید بود یک ببر کاغذی وجود دارد برای دلجویی از مشتریان که می خواستم ماسک, اما بدون اجرای واقعی ساز.

"خارج شده و با قرار دادن یک سفارش در بدون ما هیچ راه واقعی از اجرای آن," او گفت:. "آنها همیشه خم شدن به عقب برای مشتری بدون توجه به شرایط. همکاران احساس درماندگی و ترس برای رفتن به محل کار به سختی هر چیزی را نسبت به مردم از بیکاری.

"آن را مزخرف و عادلانه نیست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن