والت دیزنی جهانی توچال رونمایی طرح به صورت مرحله به مرحله بازگشایی فلوریدا پارک هتل رفت و آمد مکرر و دیزنی فروشگاه

پس اخیر بازگشایی شانگهای توچال دیزنی و دیزنی چشمه در والت دیزنی جهانی توچال دیزنی ارائه یک پیشنهاد به اورنج کا

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

پس اخیر بازگشایی شانگهای توچال دیزنی و دیزنی چشمه در والت دیزنی جهانی توچال دیزنی ارائه یک پیشنهاد به اورنج کانتی بهبود اقتصادی نیروی کار در فلوریدا توصیف رویکرد خود را به صورت مرحله به مرحله بازگشایی والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر پارک برنامه ریزی شده برای شروع در جولای 11.

انتظار اورنج کانتی و دولت تصویب والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر پیشنهاد برنامه برای سحر و جادو پادشاهی پارک و حیوانات دیزنی پادشاهی برای شروع یک مرحله به مرحله بازگشایی برای عموم مردم در جولای 11, پس EPCOT و دیزنی استودیوهای هالیوود در ژوئیه 15. پیشنهاد جزئیات تغییرات در راه است که این پارک خواهد بود موفق پس از بازگشایی و همچنین به عنوان چگونه اعضای بازیگران تمرکز بر عامل پارک ها مسئولانه در حالی که در ادامه به ارائه فرصت ها برای مهمانان به ایجاد جادویی دیزنی خاطرات.

این مرحله به مرحله بازگشایی خواهد نشان دادن عمدی روش با محدودیت های حضور و غیاب و کنترل مهمان تراکم که هم راستا با هدایت فیزیکی فاصله. تجارب که در قرعه کشی بزرگ گروه تجمعات مانند رژه و شب spectaculars بازگردد و در تاریخ بعد. علاوه بر این "بالا لمسی" تجربه مانند قبل فرصت ها و زمین های بازی و شخصیت ملاقات و خوش آمد می گوید باقی خواهد ماند و به طور موقت در دسترس نیست اما شخصیت های هنوز هم در پارک ها برای سرگرم کردن و لذت مهمانان.

با محدودیت های قابل توجهی به پارک ظرفیت به عنوان مرحله به مرحله بازگشایی آغاز می شود حضور خواهد داشت موفق از طریق یک تم جدید پارک رزرو سیستم است که نیاز به همه مهمانان برای به دست آوردن یک شرط برای ورود به پارک در پیشبرد. در این زمان رفت و آمد مکرر است که به طور موقت توقف جدید فروش بلیط و دیزنی توچال هتل رزرو به منظور تمرکز بر روی مهمانان با موجود بلیط و رزرو که همراه با Annual Passholders, قادر خواهد بود به درخواست رزرو در مراحل قبل از بلیط های جدید به فروش می رسد. جزئیات اضافی در دسترس هستند در حال حاضر در دیزنی پارک های وبلاگ با اطلاعات بیشتر به اشتراک گذاشته شود بعد.

Disney Vacation Club استراحتگاه در والت دیزنی جهانی را دوباره باز به کاربران و مهمانان و دیزنی قلعه بیابان توچال & اردوگاه آغاز خواهد شد به بازگشایی در 22 ژوئن. Disney Vacation Club تفریحی در ورو بیچ فلوریدا و رئیس هیلتون, کارولینای جنوبی نیز باز به کاربران و مهمانان شروع در ژوئن 15. برنامه ای برای پشتیبانی مورد نیاز جسمی فاصله و همچنین افزایش تمیز کردن اقدامات همراه با تعدادی دیگر از ایمنی و پاکیزگی پروتکل اجرا خواهد شد به عنوان بخشی از این برنامه ریزی شده و مرحله به مرحله بازگشایی.

امروز دنیای دیزنی فروشگاه خرده فروشی بازگشایی در دیزنی چشمه خرید و ناهار خوری پیچیده در والت دیزنی جهانی. در هفته های آینده دیزنی فروشگاه آغاز خواهد شد و مرحله به مرحله بازگشایی عملیات در سطح جهانی با شروع با یک شماره را انتخاب کنید از فروشگاه ها در ایالات متحده, در علاوه بر این به فروشگاه در اروپا و ژاپن است.

به عنوان دیزنی به نظر می رسد به جلو به بازگشایی ما پارک دیزنی توچال هتل ها و فروشگاه ها و انجام این کار در راه مسئول ما مقصد را ادامه خواهد داد به دنبال افزایش ایمنی پروتکل های مبتنی بر قابل هدایت از مقامات بهداشت و سازمان های دولتی. برای ترویج سلامت و ایمنی از همه اعضای بازیگران و همچنین مهمانان سن 3 سال و بالاتر مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن مناسب پوشش صورت در پارک ها و فضاهای عمومی از هتل رفت و آمد مکرر. همه مهمانان را نیز تحت دما نمایش قبل از ورود به یک پارک; اعضای بازیگران نیز متوسط چک. Cashless معاملات هستند توصیه می شود و برای تمیز کردن و ضد عفونی روشهای افزایش خواهد یافت و در مناطق پر ترافیک.

اطلاعات اضافی در افزایش سلامت و ایمنی اقدامات و تغییرات عملیاتی برای بازگشایی مکان های به اشتراک گذاشته خواهد شد به زودی. این سیاست تحت مستمر بررسی و موضوع را به تغییر به عنوان ما به نظارت بر شرایط و دریافت راهنمایی از سلامت و مقامات دولتی.

این شرکت در حال نزدیک شدن به این مرحله reopenings عمدا و پاسخ از مهمانان در شانگهای توچال دیزنی و دیزنی چشمه شده است بسیار مثبت است. دیزنی ادامه خواهد داد به ما و درخواست مهمان برای انجام بخشی خود را به عنوان ما با هم کار می کنند برای تمرکز بر ایمنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن