برادران وارنر Interactive Entertainment اعلام کرد "مورتال کمبت 11: Aftermath"

برادران وارنر Interactive Entertainment اعلام کرد "مورتال کمبت 11: Aftermath" توسعه جدید برای آمار بازی "مورتا

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

برادران وارنر Interactive Entertainment اعلام کرد "مورتال کمبت 11: Aftermath" توسعه جدید برای آمار بازی "مورتال کمبت 11," پرفروش ترین عنوان در تاریخ حق رای دادن بود که به نام مبارزه با بازی سال در سال 2019 D. I. C. E. Awards. مجموعه ای برای انتشار جهانی دیجیتال برای اولین بار آغاز مارس 26 و طراحی و توسعه توسط برنده جایزه استودیو NetherRealm, "مورتال کمبت 11: Aftermath" گسترش تحسین داستان کمپین جدید سینمایی روایت در اطراف محور اعتماد و فریب. این "مورتال کمبت 11: Aftermath" گسترش در دسترس خواهد بود بر روی PlayStation®4, کامپیوتر, سرگرمی, سیستم, PlayStation®4 نرم افزار کامپیوتر سیستم سرگرمی ایکس باکس یک خانواده از دستگاه های از جمله Xbox One X, نینتندو, سوئیچ™ سیستم PC و استادیوم.

حماسه حماسه همچنان در "مورتال کمبت 11: Aftermath" به عنوان آتش خدا لیو کانگ جدید حافظ از زمان و محافظ Earthrealm باید در حال حاضر طلب کردن از کمک بعید است که متحدان و دشمنان آشنا به جعل یک تاریخ جدید به عنوان سرنوشت دو جهان آویزان در تعادل می باشد. اضافه کردن به رشد فهرستی از پخش مبارزان جدید گسترش امکانات بازگشت پیروزمندانه از فوجینخدای باد که در خدمت به عنوان Earthrealm را محافظ در کنار برادرش Raiden و Sheevaچهار مسلح نیمه انسان و نیمه اژدها ملکه باستانی Shokan مسابقه. RoboCopنمادین بسیار پیشرفته سایبرنتیک افسر پلیس را در اولین حضور خود را در حق رای دادن ادامه شجره نامه محبوب "مورتال کمبت" مهمان مبارزان. RoboCop در "مورتال کمبت 11: Aftermath" ویژگی های صوتی و شباهت بازیگر Peter Weller که به تصویر کشیده شخصیت محبوب در هر دو اصلی "پلیس آهنی" (1987) و فیلم "پلیس آهنی 2" (1990) عاقبت. "مورتال کمبت 11: Aftermath" نیز شامل سه شخصیت جدید پوست بسته می شود منتشر شده در طول زمان.

علاوه بر این همه "مورتال کمبت 11" صاحبان دسترسی داشته به مرحله جدید از جمله بازگشت Klassic مرده و روح مجلسی عرصه همراه با مرحله مرگ و میر فن های مورد علاقه در پایان حرکت می کند که با استفاده از این محیط برای از بین بردن مخالفان و محبوب دوستی از ویژگی های از '90s که اجازه می دهد تا بازیکن را به پایین دشمنان خود را با یک اشاره از مهربانی. این ویژگی ها در دسترس خواهد بود به عنوان یک محتوای رایگان به روز رسانی در رابطه با "مورتال کمبت 11: Aftermath" انتشار.

برای دانلود "مورتال کمبت 11: Aftermath" دارایی های, بازدید: https://go.wbgames.com/MK11A-Reveal-Press-Kit

"طرفداران ما باید واقعا لذت بردم از داستان مبارزات انتخاباتی در مورتال کمبت و ما خوشحال به ادامه روایت و اضافه کردن شخصیت های جدید به این فهرست با مورتال کمبت 11: Aftermath'," گفت: Ed Boon, خلاق, مدیر, NetherRealm Studios. "علاوه بر این دوستی و مرحله مرگ و میر در حال اضافه به عنوان بخشی از محتوای رایگان به روز رسانی برای تمام مورتال کمبت 11 بازیکن. هر دو فن-ویژگی های مورد علاقه است که ما هیجان زده هستیم و در نهایت به بازگشت به حق رای دادن."

بازیکنان جدید می توانید پیوستن به مبارزه با "مورتال کمبت 11: Aftermath Kollection" شامل تمام شخصیت های داستان محتوا و حالت های بازی در یک نهایی بسته است. این مجموعه شامل "مورتال کمبت 11" همراه با همه مطالب از "مورتال کمبت 11: Aftermath" و قبلا منتشر شد "کمبت پک" شامل شش محتوای قابل دانلود (DLC) شخصیت – Shang Tsung, Nightwolf, Sindel, Terminator, T-800, بذله گو و تخم ریزی کردن – به همراه 25 شخصیت های اضافی پوست. این "مورتال کمبت 11: Aftermath Kollection" را می توان قبل از دستور و در حال حاضر برای $59.99 (SRP) با دیجیتال preorders ارائه دسترسی فوری به "مورتال کمبت 11" و "کمبت پک" پس از خرید. این نسخه فیزیکی در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن در آمریکا تنها.

کسانی که در حال حاضر خریداری شده "مورتال کمبت 11" می پیشسفارش این "مورتال کمبت 11: Aftermath" گسترش در حال حاضر برای $39.99 (SRP) و یا "مورتال کمبت 11: Aftermath + Kombat Pack بسته نرم افزاری" برای $49.99 (SRP).

همه preorders را دریافت خواهد کرد "ابدی Klash Skin Pack" در راه اندازی این برنامه شامل سه شخصیت جدید انواع پوست – بی بند و بار "خشم" عقرب با الهام از "مورتال کمبت" (2011), "پسر Arctika" Sub-Zero با الهام از "Mortal Kombat: Deception" و "کوری قدرت" فراست یک Klassic نسخه Lin Kuei جنگجو.

"مورتال کمبت 11" آخرین قسط در تحسین منتقدان حق رای دادن ارائه عمیق تر و شخصی تر تجربه تر از همیشه قبل از. پرفروش ترین عنوان به لبه بسته بندی شده با ویژگی های متعدد و حالت برای همه بازیکنان از جمله حالت داستان و شخصیت های سفارشی تنوع سیستم, برج, زمان, Kombat League, The Krypt و امضای فهرستی از بازگشت و حق رای دادن-اولین مبارزان همه مجهز به قدرتمند Krushing و منحصر به فرد و میر است که نمایش devastatingly وحشیانه سینمایی تصاویری.

*"مورتال کمبت 11: Aftermath" "مورتال کمبت 11: Aftermath + Kombat Pack بسته نرم افزاری" و "مورتال کمبت 11: Aftermath Kollection" در دسترس نیست برای پیشسفارش در استادیوم.

# # #

در مورد برادران وارنر سرگرمی های تعاملی
برادران وارنر سرگرمی های تعاملی یک بخش از برادران وارنر Home Entertainment, Inc., برتر در سراسر جهان ناشر توسعه میدهد و توزیع سرگرمی محتوا برای فضای تعاملی در تمام سیستم عامل ها از جمله کنسول های دستی و موبایل و کامپیوتر مبتنی بر بازی برای هر دو داخلی و شخص ثالث عنوان بازی. اطلاعات اضافی را می توان در یافت www.wbgames.com.

در مورد NetherRealm Studios
NetherRealm Studios است که یک رهبر در توسعه سرگرمی های تعاملی و خالق میلیارد دلار مورتال کمبت حق رای دادن. مورتال کمبت باعث شده است دو تئاتر, فیلم های متعدد تلویزیونی و فروخته است بیش از 42 میلیون ، واقع در شیکاگو, ایلینوی, برنده جایزه NetherRealm تیم کار کرده است و ایجاد بازی ها با هم از سال 1992. اطلاعات اضافی را می توان در یافت www.netherrealm.com.

مورتال کمبت 11© 2020 برادران وارنر Entertainment Inc. طراحی و توسعه توسط NetherRealm. همه علائم تجاری و کپی رایت شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. تمام حقوق محفوظ است.

*** این ویدئوها/تریلر تنها ممکن است نمایش داده می شود اگر آن را در پشت یک دروازه است که: (1) سن-خنثی (یعنی نیاز به کاربر برای وارد کردن تاریخ تولد خود را انتخاب کنید و یا آن را از یک منوی کشویی نوار); (2) استخدام معقول اقدامات فنی برای نگه داشتن کاربران زیر سن قانونی از ورود به سن آنها در ابتدا پس از اینکه دسترسی; و (3) نمایش داده نمی هر گونه ردهبندی بازیهای رایانهای اطلاعات در تریلر پخش یا سن-دروازه خود را. عدم پیاده سازی این الزامات ممکن است به خطر اندازد توانایی خود را برای به دست آوردن مواد از این طبیعت از ما در آینده است. ***



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن