ما از Chemopharm به گام تا مبارزه خود را در برابر COVID-19

Chemopharm Sdn Bhd تبدیل به اولین شرکت در مالزی به شریک با استاندارد چارترد به عنوان بخشی از بانک تعهد به لحا

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Chemopharm Sdn Bhd تبدیل به اولین شرکت در مالزی به شریک با استاندارد چارترد به عنوان بخشی از بانک تعهد به لحاظ مالی پشت تولید کنندگان و توزیع کنندگان است که کمک به مبارزه با بیماری کروناویروس.

استاندارد چارترد بودجه کمک خواهد کرد Chemopharm سطح شیب دار تا عرضه محصولات به تامين بهداشت و درمان تقاضا ناشی از COVID-19 بحران است. Everlife-حمایت Chemopharm یکی از مالزی توزیع کنندگان پیشرو از تشخیصی و تجهیزات علمی که شامل دستگاه های پزشکی و کیت تشخیصی است که می تواند مورد استفاده در تشخیص و درمان و نظارت بر COVID-19 بيمار.

Mok Hueh Min Chemopharm گروه اجرایی گفت: "COVID-19 ایجاد شده نیاز فوری به خدمات پزشکی در سراسر کشور است. استاندارد چارترد بودجه ما را قادر به کار با ذینفعان کلیدی به اطمینان حاصل شود که ابزارهای مهم برای مبارزه با COVID-19 در دسترس هستند در بازار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. استاندارد چارترد شده بانکی ما شریک برای برخی از زمان و ما نگاه به جلو به یک همکاری دراز مدت با آنها فراتر از COVID-19 بحران است."

تحت ابتکار عمل استاندارد چارترد است متعهد به ارائه USD1 میلیارد دلار منابع مالی در شرایط غیر انتفاعی اساس به کسب و کار در ارتباط با مقابله با این بیماری همه گیر در قالب وام, واردات و صادرات سرمایه گذاری به عنوان به خوبی به عنوان سرمایه در گردش تسهيلات مورد استفاده برای عملیات روزانه و به دست آوردن این محصولات به بازار است.

Ali A. انور مدیر عامل و مدیر اجرایی استاندارد چارترد مالزی گفت: "ما درک می کنیم که مشتریان ما می خواهم به انجام بیشتر برای کمک به مبارزه با COVID-19 اما ممکن است عدم فوری بودجه برای انجام این کار. به نشان دهد که چگونه ما به عنوان یک بانک می تواند یک نیروی خوب به خصوص در این زمان بحرانی که آنچه ما امروز تعیین فردا نتیجه ما در حال ارائه Chemopharm با منابع لازم است."

Chemopharm بخشی از Everlife Holdings Pte Ltd یک گروه از شرکت در جنوب شرق آسیا و هند است که نشان دهنده بیش از 200 اصول بین المللی در, بهداشت و درمان, تحلیلی و زندگی علوم صنایع. در مالزی Chemopharm ارائه شده است, بهداشت و درمان, راه حل برای تشخیص بالینی و بیمارستانی تجهیزات برای بیش از 40 سال است.

کسب و کار است که واجد شرایط برای درخواست این طرح شامل کسانی که در صنعت داروسازی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. تامین مالی نیز باز به غیر پزشکی شرکت برنامه ریزی برای اضافه کردن این قابلیت به ارائه کالا مانند هواکش, چهره, ماسک, محافظ, تجهیزات sanitisers و دیگر مواد مصرفی خود را تولید.

مالزی کسب و کار از جمله کسانی که برنامه ریزی برای سوئیچ را به محصولات است که در تقاضای بالا هستند برای مبارزه با COVID-19 علاقه مند درخواست می توانید پیدا کردن چگونه به انجام این کار توسط رها یک ایمیل به در CEO.SCBMY@sc.com.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه استاندارد چارترد در پاسخ به COVID-19 بحران و چگونه از آن است که حمایت از مشتریان خود و جوامع لطفا https://www.sc.com/en/about/covid-19.

Chemopharm Sdn Bhd

Chemopharm پیشرو در ارائه دهنده منطقه ای از محصولات و راه حل های خدمات آزمایشگاهی و تحلیلی, تست, زندگی, علوم و صنایع بهداشتی. آن است که مقر آن در مالزی است و عملیات در سنگاپور و تایلند و اندونزی و فیلیپین. Chemopharm بخشی از Everlife آسیا یک سرمایه گذار استراتژیک در آسیای جنوب شرقی و هند است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.chemopharm.com.

Everlife آسیا

Everlife آسیا خرید-و-ساخت پلت فرم با هدف ارائه راه حل کامل برای بهداشت و درمان و پژوهش صنایع در جنوب شرق آسیا و هند است. به عنوان بخشی از Everstone گروه Everlife سرمایه گذاری در تولید کنندگان و توزیع کنندگان در منطقه پوشش کلیدی استراتژیک بخش از جمله در شرایط آزمایشگاهی تشخیص پزشکی, تشخیص, مراقبت بحرانی تجهیزات ایمپلنت و مواد مصرفی. درمان سرمایه است که یک اقلیت سرمایه گذار در Everlife. Everlife نمونه کارها شرکت های نمایندگی بیش از 200 اصول و بیش از 600 کارمند کار در 7 کشور جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.everlifeasia.com.

استاندارد چارترد مالزی

استاندارد چارترد بانک یک عضو استاندارد چارترد گروه تاسیس شد در مالزی در سال 1875. به عنوان مالزی اولین بانک استاندارد چارترد آگهی راه را از طریق نوآوری محصول منسجم و قوی رشد عملکرد و پایداری طرح های. این بانک را فراهم می کند طیف کاملی از راه حل های مالی به شرکت ها, موسسات و افراد از طریق شبکه خود را از شعبه در سراسر مالزی. بانک اسلامی, بانکداری, شرکت های فرعی, Standard Chartered Saadiq; جهانی خدمات مشترک مرکز استاندارد چارترد جهانی خدمات کسب و کار; یک بازوی فروش, قیمت, راه حل ها و تاسیسات دریایی در لابوان.

استاندارد چارترد استخدام بیش از 7000 کارکنان در تمام آن در مالزی ،

استاندارد چارترد

ما پیشرو بانکداری بین المللی, با حضور در 59 از جهان ترین بازارهای پویا و در خدمت مشتریان در بیشتر 85. هدف ما این است که به درایو تجارت و رفاه از طریق منحصر به فرد ما تنوع و ما میراث و ارزش های بیان شده در نام تجاری ما قول می دهم اینجا برای خوب است.

Stan ذکر شده است در لندن و هنگ کنگ بورس و همچنین بمبئی و ملی در مبادلات سهام در هند.

برای داستان های بیشتر و نظرات کارشناسان لطفا بینش در sc.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب