آنچه امریکا می توانند یاد بگیرند که از اروپا را بلوک

رم—هر کسی که شاهد اعتراض در خیابان های شهرهای اروپایی در 30 سال گذشته یا بیشتر را تشخیص دهد چیزی بسیار آشنا در

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

رم—هر کسی که شاهد اعتراض در خیابان های شهرهای اروپایی در 30 سال گذشته یا بیشتر را تشخیص دهد چیزی بسیار آشنا در مورد آنچه اتفاق می افتد در ایالات متحده است. صلح آمیز و مشروع تظاهرات بسیار شبیه به کسانی که در شهرهای آمریکا در اعتراض به مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس به طور ناگهانی به نوبه خود خشونت به عنوان اگر در یک مسابقه روشن شد. در عرض چند دقیقه کل تحقیق و بحث به عنوان اتومبیل های آتش و فروشگاه ویندوز در حال شکسته.

یک تفاوت بین آنچه اتفاق می افتد در آمریکا و چه در اروپا است که خصوصی مالکیت اسلحه در اروپا اساسا غیر موجود که باعث می شود خشونت کمتر مرگبار اما ما شاهد وحشتناک ضرب و شتم و تخریب با این وجود.

در اروپا این خشونت جناح هستند به نام سیاه و بلوک و بسیار سازمان یافته گروه های شبه نظامی که به اشتراک گذاری یک ایدئولوژی بسیار به عنوان یک روش. نفوذ آنها سازماندهی تظاهرات و تحریک حمله به پلیس و املاک و پس از آن اغلب گام به عقب به طوری که پلیس در پاسخ به اعتراضات مسالمت آمیز در تیراندازی گرفتار.

آنها اغلب به جای اتومبیل در طول تظاهرات مسیر که در آن آنها می توانند نگه داشتن زرادخانه خود را از سنگ فرش سنگ و کوکتل مولوتف و سلاح های دیگر در دست بدون نیاز به آشکار آنها به عنوان روش. در اروپا آنها لباس سیاه می پوشند بلکلوا زمانی که آنها اعتصاب و سپس به سرعت حذف ماسک را در ترکیب یا فرار. آنها موفقیت بزرگ در ایجاد شرایط که در آن کسانی که رفته اند به راهپیمایی مسالمت آمیز با قصد گرفتار در ضرب وشتم و به سمت چپ مجروح و یا دستگیر و به سیاه و سفید بلوک فرار و به تماشای کار کثیف خود را گشوده است.

این اصطلاح برای اولین بار در آلمان در سال 1980 بود که در آن تظاهرات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس شد, ربوده شده توسط کسانی که فقط می خواستم برای کشتن برخی از پلیس. در اروپا این اصطلاح مورد استفاده برای توصیف گروه های شبه نظامی که نفوذ آن در ایالات متحده بلوک های سیاه و سفید است که اغلب مورد استفاده برای توصیف یک تاکتیک یا یک رویداد پیشی گیرد و با خشونت است.

یک 2015 مقاله در مجله پولیس پس از فوران خشونت در تظاهرات مارک تیراندازی مرگ مایکل براون در فرگوسن میسوری مراجعه کننده به بلوک سیاه, فعالیت در آن تظاهرات به عنوان "هرج و مرج و ویرانی مملو از تاکتیک" مربوط به مردم در لباس سیاه شبیه لباس "در تلاش به نظر می رسد به عنوان یک واحد ماشین سواری دادن به ظاهر همبستگی برای علت خاص در دست است."

دکتر Tsilla Hershco از Begin-Sadat مرکز مطالعات استراتژیک در پاریس انجام تحقیقات گسترده بر روی بلوک های سیاه و سفید پدیده در سراسر اروپا است. "آنها کول در تظاهرات به ارتکاب شدید اعمال خشونت" او می گوید. "آنها مخالفت سیاسی استقرار پلیس و سرمایه داری و اقتصاد جهانی عمل در گروه های نسبتا کوچک و متصل از طریق خود شبکه های اجتماعی است."

شهرستانها در سراسر اروپا شده اند تقریبا نابود شده در دست خود را. در پاریس زرد جلیقه (gilets jaunes) تظاهرات بیش از قیمت سوخت در سال 2018 و 2019 به سرعت قربانی این گروه های شبه نظامی که سوخته کافه ها و بانک ها و تخریب آثار تاریخی و به آتش کشیدند خبر می ایستد و بدون هیچ دلیل مربوط به اصلی تظاهرات ،

در جای دیگر در اروپا و جنبش اشغال و مردم هر اجلاس از رهبران جهانی نفوذ کرده اند شده است به عنوان راست و چپ گروه با علل مختلف یافت می شود زمینه های مشترک در شهری میدان جنگ. پلیس ون را سوخته در خیابان های رم و لندن شده است فلج خشونت خود را.

در ماه جولای سال 2001 23 ساله از معترضان به نام کارلو جولیانی به ضرب گلوله کشته شد توسط یک ایتالیایی carabinieri افسر در مرکز شهر جنوا در طول G7 نشست بود که به طور کامل تحت الشعاع قرار توسط هر دو سمت راست و سمت چپ بلوک سیاه نیروها. عکس نشان می دهد یک نقاب جولیانی پرتاب یک کپسول آتش نشانی در یک زرهی پلیس لندرور با یک افسر تیراندازی به هوا به عنوان یک تاکتیک ترساندن. اما گلوله اصابت سنگ پرتاب شده توسط یکی دیگر از معترضان و richoted و کشته جولیانی. او سپس بیش از اجرا توسط لندرور در تلاش برای فرار از حمله به جمعیت. افسر بود تبرئه شد و اقدامات او تلقی می شد دفاع از خود.

بلوک سیاه, اراذل و اوباش در سمت راست و سمت چپ در اروپا ذاتا دستکاری. بر خلاف تروریست ها که می خواهم به ترک خود را, کارت ویزیت سیاه, بلوک شبه نظامیان در هر دو حاشیه اغلب مجموعه ای بسیار پیچیده استراتژی به سرزنش یکدیگر برای اقدامات خود را حتی با استناد به ایدئولوژی آنها را باور نمی کند و آن را به نظر می رسد مانند دیگر گروه که در پشت خشونت نفوذ. آنها با استفاده از راز حساب های رسانه های اجتماعی و برقراری ارتباط مخفیانه اغلب بهره برداری از افراد در معرض خطر گروه های اجتماعی-اقتصادی.

در ایالات متحده این هفته آشنا تاکتیک استفاده شد که چند توییتهایی خواستار خشونت نفوذ جورج فلوید اعتراضات نسبت به Antifa. خود desribed "ضد فاشیست" جناح چپ مجلس و بد نامی در جنگ خیابانی با supremacists در یک متحد حق تجمع در Charlottesville, Virginia, و تهمت فقط آن تلقی داخلی سازمان تروریستی است. این حساب توییتر با رسیدگی @ANTIFA_US توییتی جلوتر از روز شنبه تظاهرات: "امشب شب رفقا امشب ما می گویند:" F--- شهرستان است و ما در حرکت به مناطق مسکونی... سفید هود.... و ما را به آنچه مال ماست ..."

اما توییتر سخنگوی روز دوشنبه تایید کرد که حساب خواستار خشونت در Antifa نام بود و در واقع ایجاد یک شناخته شده سفید supremacist گروه در تلاش برای سرزنش بازیگران در Antifa. توییتر آن را در زمان پایین. "این حساب نقض پلت فرم ما دستکاری و دادن سیاست به طور خاص ایجاد حساب های جعلی" یک توییتر سخنگو در بیانیه ای گفت شنبه. "ما در زمان اقدام پس از تایید ارسال یک صدای جیر جیر تحریک به خشونت و شکست توییتر قوانین است."

آن است که خیلی زود به بگویید که دقیقا همان است که در پشت تکان دهنده خشونت فراگیر از طریق آمریکا تظاهرات اما اگر درس های آموخته شده در اروپا هستند و هر گونه نشانه آن است که به احتمال زیاد نتیجه چندین گروه تغذیه کردن هر یک از دیگر با بدترین نیت و این ممکن است به ارمغان آورد به طور کامل کنترل هر زمان به زودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب