چه جدید اتحادیه اروپا-قوانین ویزا معنی برای آفریقایی ها ؟

اتحادیه اروپا قوانین تغییر کرده است برای ویزای کوتاه مدت. پس از یک دهه کمیسیون اروپا می گوید: یک تغییر بود و د

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

اتحادیه اروپا قوانین تغییر کرده است برای ویزای کوتاه مدت. پس از یک دهه کمیسیون اروپا می گوید: یک تغییر بود و دیر شده است. بسیاری از آفریقایی بود و مسافران در حال حاضر ممکن است پیدا کردن آن را حتی سخت تر برای بازدید از اروپا است.

این که آیا شما در حال بازدید از بستگان انجام در یک کنسرت و یا حضور در یک کنفرانس: اگر شما از آفریقا آمده و می خواهید به صرف یک مقدار کوتاه از زمان در اروپا شما می خواهم به طور معمول اعمال می شود برای به اصطلاح ویزای شنگن.

محبوب کوتاه-اقامت و ویزای معتبر است در 26 کشور اروپایی به مدت سه ماه. در سال 2019 به تنهایی اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) و کشورهای عضو صادر شده بیش از 15 میلیون نفر از این ویزا. آنها دریافت تقریبا 17 میلیون برنامه در مجموع تا به طور قابل توجهی از 10 سال پیش زمانی که آنها دریافت بیش از 10 میلیون نفر است.

ادامه مطلب: چگونه COVID-19 از بین بردن آفریقای صنعت گردشگری

قوانین که می شود یک ویزا و چگونه فرایند برنامه با این نسخهها کار بودند تصمیم اتحادیه اروپا در یک دهه پیش.

ساده فرآیند

با توجه به اتحادیه اروپا قوانین بسیار دیر شده به صورت یک به روز رسانی: "روش ما برای برنامه های کاربردی ویزا تغییر کرده است از سال 2010 و ما فقط نیاز به به روز رسانی آنها را به آنها کمتر دست و پا گیر است اما به همان سطح از امنیت" اتحادیه اروپا سخنگوی Adalbert Jahnz گفت: DW.

قوانین جدید شد را به عمل قرار داده در ماه فوریه است. برای برخی از متقاضیان این خبر خوب: آنها در حال حاضر می توانید برای درخواست ویزا شش ماه قبل از شروع سفر خود را به جای سه.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط اتحادیه اروپا, روند درخواست ویزای چند در حال حاضر نیز ساده تر است. مسافران می توانند با وارد اتحادیه اروپا چندین بار در طی یک دوره دو تا پنج سال. برنامه های دیگر فقط بر روی کاغذ بلکه به صورت الکترونیکی.

ادامه مطلب: چرا چند روادیدهای صادر شده برای آفریقایی ها که مایل به آمدن به آلمان

Passport-control sign at a German airport

شهروند اتحادیه اروپا یا نه ؟ شهروندان غیر اتحادیه اروپا ممکن است پیدا کردن جدید قوانین ویزا آسان تر یا سخت تر است

"از یک سو مقررات جدید آن را آسان تر برای متقاضیان از آفریقا" نیجریه مهاجرت متخصص آماندا Bisong گفت: DW. اما ویزا نیز تبدیل شدن به گران تر: به جای آن از حد معمول €60 ($65) متقاضیان در حال حاضر انتظار می رود به چنگال €80 . "ما ممکن است این نرخ بالا رفتن بالاتر به خصوص اگر این مکانیزم که لینک بازگشت و بستری مجدد از اتباع فعال است."

هزینه های پایین تر

کشورهای عضو اتحادیه اروپا را متهم به برخی از کشورهای آفریقایی از بارها و بارها به تاخیر انداختن این به اصطلاح برداشت — برای مثال با صدور مسافرت لازم است اسناد و مدارک. هر زمان که آنگلا مرکل صدر اعظم بازديد قاره این موضوع است که تقریبا همیشه در دستور کار باشد.

جدید قوانین ویزا به کشورهای مانند آلمان بیشتر اهرم. کمیسیون اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای انجام به طور منظم بررسی برای ارزیابی نحوه تعاونی فردی از کشورهای آفریقایی هستند. اگر ارزیابی منفی از اتباع این کشورها به احتمال زیاد خواهد شد در صورت مسائل است. اتحادیه اروپا تهدید کرده است که دیگر فرآیندهای نرم افزار افزایش هزینه ها و یا محدود کردن اعتبار ویزا.

Those with passports from African countries like Mali may find it more difficult to get a Schengen visa

کسانی که با گذرنامه از کشورهای آفریقایی مانند مالی ممکن است پیدا کردن آن را دشوار است برای گرفتن یک ویزای شنگن

"این مهم است که به یاد بیاورید که هر محدود کننده اجرای روش های خاص نمی خواهد تماس به سوال اساسی امکان برای افرادی که به برنامه ارسال کنید و یا به ویزا داده" اتحادیه اروپا سخنگوی Jahnz توضیح داد.

اما اتحادیه اروپا نیز آویزان هویج برای متقاضیان آینده نگر: اگر شما برای مشق شب خود را در روند درخواست ویزا به درستی به شما پاداش با هزینه های پایین تر و یا سریع تر روند.

بالاتر از موانع

اما این به چه معنی برای فرد متقاضی? "احتمال زیاد است که کسب و کار مردم و هنرمندان و اعضای نخبگان سیاسی ادامه خواهد داد برای دریافت ویزا به دلیل آن را در اروپا علاقه به ادامه حفظ این سیاسی و اقتصادی, بورس" مهاجرت محقق Jochen Oltmer گفت: DW.

"اما برای کسانی که کمتر مهم از نقطه نظر منافع اروپا این موانع هستند به احتمال زیاد به طور قابل توجهی بالاتر است."

ادامه مطلب: Von der Leyen در اتیوپی خواستار اتحادیه اروپا 'وحدت' با آفریقا

این هنوز روشن نیست که آیا دولت های آفریقایی در حال دادن به فشار از بروکسل. "منافع داخلی در برخی از کشورها ممکن است به جلوگیری از این کشورها از همکاری کامل با اتحادیه اروپا" توضیح Bisong. "به طوری که در ایالات متحده هستند که تا حد زیادی وابسته به حواله از مهاجران در اتحادیه اروپا قلمرو آن دشوار خواهد بود به چین همکاری خود را با اتحادیه اروپا با منافع داخلی."

در 2019 در حواله جریان به آفریقا بود 48 میلیارد دلار. بسیاری از مهاجران غیر قانونی نیز به طور منظم ارسال پول به خانواده های خود را.

A Schengen visa allows freedom of movement between EU member states — and saves a lot of extra bureaucracy

ویزای شنگن اجازه می دهد تا آزادی حرکت بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا و موجب صرفه جویی در مقدار زیادی از اضافی بوروکراسی

علاوه بر این دولت های آفریقایی هستند همیشه خوب نیست در مذاکره با شرکای اروپایی: "مهم این است که دولت های آفریقایی که اتحادیه اروپا پایبند مختلف دو جانبه و چند جانبه" گفت: Bisong. "اگر اتحادیه اروپا را برآورده نمی کند برخی از تعهدات به مردم از دیدگاه این است که درک شده به عنوان عدم همکاری خیلی علاقه به همکاری در این موضوع از حواله نیز کم می شود."

پس این اهرم در نهایت ممکن است بی اثر خواهد بود — در حالی که هنوز ساخت آن را سخت تر برای مسافران به بازدید از اروپا است.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن