چه طعم فوران هستند تا در سخت seltzers این تابستان ؟

وجود دارد یکی از ستاره های این تابستان اجتماعی دور, open-air اجتماعات اعم از حیاط خلوت خانواده cookouts به پیک

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

وجود دارد یکی از ستاره های این تابستان اجتماعی دور, open-air اجتماعات اعم از حیاط خلوت خانواده cookouts به پیکنیک در پارک: سخت seltzer. این نوشیدنی ها به سرعت در حال تبدیل شدن به تابستان نوشیدنی از انتخاب به عنوان مصرف کنندگان شدند به سوی طراوت, طعم و عادات سالم.

پس از در حال ظهور در صحنه چند سال به عقب سخت seltzers را دیده اند افزایش ناگهانی. مثلا 55% از ما مبتنی بر الکل مصرف کنندگان در حال حاضر نوشیدن آب معدنی حداقل یک بار در هفته و مصرف پیش بینی شده است به سه گانه توسط 2023*. این هیچ جای تعجب است که رسانه های اجتماعی و مکالمات سخت seltzers رشد دیگر مشروبات الکلی در 2019.**

در حالی که مردم هنوز در انتظار رفع خستگی و تمیز پایان به خود جلب کرد که آنها را به سخت seltzers در وهله اول آنها همچنین به دنبال مارک های صحبت می کنند که به شیوه زندگی خود را و نیازهای گوید لانا Kouznetsov معاون رئیس جمهور فراتر از آبجو با طعم مالت آشامیدنی نمونه کارها در Anheuser-Busch.

"مارک های ما به طور مداوم در حال تحول به دیدار با انتظارات مصرف کننده کم کالری طبیعی مواد آلی در حالی که ارائه طیف بیشتری از طعم منحصر به فرد می گوید:" لانا.

علاقه مند به دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از آنچه در دسترس است در تابستان امسال ؟ چک از ما منحصر به فرد و متنوع seltzer ارائه و همچنین به عنوان یک پشت صحنه نگاه اجمالی به فن-طعم مورد علاقه.

اجتماعی باشگاه
برای کلاسیک کوکتل عاشق

با اکثر سخت seltzer مارک های نقشه کشی و طعم الهام از میوه اجتماعی باشگاه می خواست به ارمغان می آورد سرگرم کننده و راحتی از سخت seltzer به یکی دیگر از نوشیدنی دسته: کوکتل. این حق بیمه جدید سخت seltzer مناسب برای کسانی که به دنبال پیچیده و پیچیده و در عین حال طراوت و آشامیدنی آشامیدنی. پس از یک جامع تجزیه و تحلیل از 100 سال گذشته از کوکتل محبوب سه کلاسیک پدید آمده که در حال ترجمه به طراوت گازدار و تاب: کهنه و قدیمی درشکه و مرکبات سوراخ کردن. چیزی برای همه وجود دارد – از نور بلوط عطر در نت برای بوربن عاشق به گرد رایحه پرتقال و لیمو طعم در درشکه چهار چرخه و روشن مرکبات اسانس از مرکبات سوراخ کردن.

اجتماعی باشگاه Seltzer ضربه قفسه در ایالات متحده در ماه مه سال 2020 همراه با "ایجاد باشگاه" یک برنامه طراحی شده برای استخدام مستقل سازندگان نوآوران و رفتن-اهل عمل از سراسر کشور نه تنها عضویت در این باشگاه اجتماعی جامعه, اما برای کمک به ساخت آن را از زمین تا. این برنامه با دریافت یک اکثریت پاسخ مثبت با بیش از 1000 ارسالی را دریافت کرد.

مایک سخت Seltzer
برای طرفداران کلاسیک و با طراوت, طعم و مواد طبیعی

برای ما انگلیسی مبتنی بر سخت شامپانی آشامیدنی دوستداران مایک سخت Seltzer ارائه می دهد کاهش کالری و کربوهیدرات جایگزین. هر دو گیاهی و 100% گلوتن رایگان مایک با استفاده از طبیعی دانه روح مقطر پنج بار زوج با یک روش ساده و با طراوت مخلوطی از آب گازدار و طعم طبیعی در سه گزینه: لیمو ترش و گیلاس سیاه. فقط 100 کالری در هر می و 5% الکل مایک سخت Seltzer یک نوشیدنی شما می توانید آزادانه و بدون نیاز به سازش در طعم و کالری و یا رفع خستگی.

نور طبیعی Seltzer
برای پررنگ فرهنگ پاپ, آگاه, pun-عاشق و طرفدار ورزش

پس از راه اندازی آن در تابستان گذشته نور طبیعی Seltzer (Natty) ویژگی های به راحتی آشامیدنی و لذت بخش میوه ترکیب با حروف درشت, شامپانی و طعم خوشمزه. این عطر و طعم به جلو 6% ABV آشامیدنی در دسترس است در سه غیر قابل مقاومت مخلوط:

  • کاتالینا آهک مخلوط کن – که در آن گیلاس و آهک تبدیل شدن به بهترین دوستان
  • سلام سواحل – هنگامی که انبه و هلو برو ساحل, حالت
  • خانه قوانین – چون توت فرنگی و کیوی تماس عکس

چه سرد است این ؟ این پررنگ برند که در مرکز صحنه در طول سال 2019 جهان سری هنگامی که نور طبیعی بسیج پشت واشنگتن و اتباع تیم بیس بال. مانند قشنگتر نور سقوط seltzer, پارتی, اتباع واشنگتن سقوط کرد و برنده – جهان سری, برای اولین بار در تاریخ حق رای دادن. قشنگتر تغییر نام داد و خود را اتباع نور Seltzer و جان سخت واشنگتن پریمیر لیگ در انگلستان طرفداران دست-ضبط 'اتباع' بیش از "طبیعی" در هزاران قشنگتر Seltzer قوطی.

ماها آلی سخت Seltzer
برای فعال و بهداشت و سلامتی-فکر seltzer عاشق

ماها معنی "عظمت" در زبان سانسکریت است USDA آلی خبره سخت seltzer سرشار از عطر و طعم. ماها ساخته شده با مواد آلی مانند آب میوه, نمک دریا و cascara (خشک پوست قهوه) و ارائه می دهد متمایز و جذاب طعم مانند نارنگی Yuzu تمشک و گیلاس سیاه – تمام ساخته شده از آب میوه واقعی.

سرگرم کننده واقعیت: ماها یک سرمایه گذاری جدید از مگ گیل از بنیانگذاران طلایی جاده دم یک جایزه برنده AB InBev صنعت آبجوسازی. شما همچنین ممکن است می دانم که او را به عنوان میزبان Beerland در معاون تلویزیون!

جوانه نور Seltzer
آسان-نوشیدن سخت seltzer برای هر مناسبت

چه چیزی شما زمانی که جوانه, نور, استاد نور آبجو به ارمغان می آورد با هم آب گازدار واقعی نیشکر و میوه های طبیعی طعم? نور و شامپانی سخت نوشیدنی است که قطعا نه یک آبجو. منحصر به فرد آن پنج مرحله فیلتراسیون فرآیند تضمین کننده پایان با صفر و طعم غذا در دهان است که باعث می شود نور جوانه دار به طور مداوم خوشمزه و مناسب برای هر مناسبت در طعم های شما می دانید و عشق – سیاه, گیلاس, لیمو, لیمو و انبه و توت فرنگی. در 100 کالری 5% ABV و کمتر از یک گرم قند جوانه های نور یک مقدمه مناسب به seltzer صحنه.

BON V!V
برای سلامت آگاهانه زنان با اعتماد به نفس که می دانند چه می خواهند و به دنبال پیچیده تر seltzer گزینه

BON V!V همچنان به راه خود را از هم جدا با سلیقه منحصر به فرد و حق بیمه مخلوط ارائه شده توسط دیگر نوشیدنی ها در بخش. طعم دهنده طیف وسیعی از گلابی Elderflower, Clementine ترش و نارگیل و آناناس به کلاسیک مانند سیاه, گیلاس, آلبالو, انبه, گریپ فروت و لیمو. با استفاده از ساده انتخاب مواد – آب خالص شامپاین مخمر طبیعی و اسانس میوه – BON V!V ارائه می دهد یک طعم استثنایی تجربه با صفر گرم قند است.

آیا شما می دانید ؟ در اوایل سال جاری از طریق #TogetherWomenRise, BON V!V همکاری با Priyanka Chopra جوناس به جشن 20 زنان غلبه بر چالش های ناشی از این بیماری همه گیر به اهدا $200,000 برای این برنامه به عنوان به خوبی به عنوان به مراقبت از یک سازمان غیرانتفاعی مبارزه با فقر و توانمندسازی زنان در سطح جهان است.

در AB InBev ما همیشه در حال تحول و نوآوری را به مطمئن شوید که ما در حال ملاقات ما مصرف کنندگان به جایی که آنها هستند و با گزینه های آنها را دوست دارم. این که آیا شما به دنبال یک جدید در کلاسیک مورد علاقه خود را ترکیب و یا به دنبال به جوانه های چشایی خود را نشان می دهد یک ماجراجویی با ابتکاری ترکیبات عطر و طعم خود را از لحاظ جسمی فاصله گردهمایی اجتماعی فراموش نکنید که برای اضافه کردن سخت seltzer به لیست خرید!

-------

* ISWR نوشیدنی تجزیه و تحلیل بازار
** زرشکی شش گوشه / Anheuser-Busch



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن