چه جفت خوبی با دوستان ؟ برخی از عشق و زندگی!

دوستان #1 نشان می دهد بر روی پلت فرم به دنبال نزدیک توسط Anna Kendrick بازیگران Max اصلی زندگی عشق به عنوان #2

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

دوستان #1 نشان می دهد بر روی پلت فرم به دنبال نزدیک توسط Anna Kendrick بازیگران Max اصلی زندگی عشق به عنوان #2 مجری

دیگر هنرمندان بالا شامل The Big Bang Theory, عذاب گشت Looney Tunes انیمیشن نه خیلی دیر نشان می دهد با علم و افسانه ای, جستجو حزب Perry Mason, ناامن انتظار امی Scoob!, جنوبی پارک و من ممکن است شما را از بین ببرد

HBO حداکثر کاربران در حال 70 درصد بیشتر درگیر از کسانی که برای HBO در حال حاضر

چه جفت خوبی با دوستان? برخی از زندگی را دوست دارم, به نظر می رسد با یک خط تیره از نظریه انفجار بزرگ در پرتاب.

دوستان و این نظریه انفجار بزرگ در حال انجام فراتر از انتظارات و رانندگی سطح بالایی از تعامل در HBO Max; و مشترکین دوست داشتن جدید مکس اصل, مانند, عشق, زندگی, کدام #2 سری بر روی پلت فرم پس از راه اندازی, راست پشت دوستان که #1 انجام نشان می دهد. THE BIG BANG THEORY , ساعت عنوان سوم محبوب ترین را مشاهده و انتخاب است.

در واقع هشت HBO مکس اصل, در بالای 25 سری پس از راه اندازی: عشق, زندگی, عذاب گشت LOONEY TUNES انیمیشن نه بیش از حد-LATE SHOW, افسانه ای, جستجو حزب به اندازه کافی نزدیک و انتظار امینشان دادن درخواست تجدید نظر از این عناوین.

البته با کیفیت بالا و اصلی HBO محتوا از جمله نا امن PERRY MASON من رفته در تاریکیو من ممکن است شما را از بین ببرددر میان دیگران انتصاب مشاهده HBO حداکثر به عنوان به خوبی.

این پلت فرم است که دیدن فوق العاده ای تعامل میان کاربران با 70 درصد بیشتر از زمان صرف شده در HBO حداکثر آیات HBO در حال حاضر (بر اساس Jan. 2020 HBO در حال حاضر بینندگان). تقویت نام تجاری "که در آن HBO دیدار بسیار بیشتر" نیز وجود دارد طیف گسترده ای از محتوای در حال مشاهده در HBO حداکثر انتخاب گسترده ای از برنده جایزه فرهنگ, تعریف و محبوب برنامه نویسی; بالای 25 بیشترین بازدید را نشان می دهد عبارتند از مکس اصل به دست آورد سری کلاسیک و زمان HBO سریال همه نوع از فیلم ها و همچنین به عنوان کودکان و نوجوانان و خانواده مطالب.

HBO حداکثر کاربران نیز به طور قابل توجهی کمتر از مشترکین سنتی HBO با 23 درصد کاهش بین سنین 18-24.

آینده برنامه نویسی برجسته آمدن به HBO حداکثر شامل HBO را LOVECRAFT, کشور, سقوط, سوم, روز, ما, که ما, صنعت, صنعت و جدید فصل از اتاق 104 و تاریک خود مواد; و همچنین آینده Max اصل, از جمله ویژگی برای اولین بار از آمریکا ترشی اجازه دهید همه آنها را بحث و UNPREGNANT; فصل جدید از خیابان کنجد; RAISED BY WOLVES, THE پرواز; بین المللی بازدید GOMORRAH, قتل در خانه, مزرعه, مادر وپسر; و سلنا گومز پخت و پز نشان می دهد و دوستان مراسم ویژه کار(عنوان).

در مورد HBO Max
HBO حداکثر WarnerMedia را مستقیم به مصرف کننده ارائه شده که عرضه 27 مه سال 2020 است. با 10000 ساعت از سرپرستی محتوای حق بیمه HBO حداکثر ارائه می دهد نیروگاه های برنامه نویسی برای هر کس در خانه گرد هم آوردن HBO قوی slate جدید سری اصلی کلید شخص ثالث مجوز برنامه ها و فیلم ها و فن مورد علاقه های شما از WarnerMedia غنی کتابخانه از جمله تصویر متحرک و مجموعه های تلویزیونی از برادران وارنر برجسته از خط جدید و فروشگاه عناوین از DC, CNN, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, truTV, Turner Classic Movies, کارتون شبکه Adult Swim, Crunchyroll, خروس دندان Looney Tunes و بیشتر.
وب سایت: HBOMax.com

در مورد WarnerMedia
WarnerMedia پیشرو رسانه ها و سرگرمی های شرکت است که ایجاد و توزیع حق بیمه و محبوب ترین مطالب از یک آرایه متنوع از با استعداد سرایان و روزنامه نگاران به مخاطبان جهانی از طریق آن مارک های مصرف کننده از جمله: HBO HBO در حال حاضر HBO Max, برادران وارنر, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن TBS truTV, CNN, DC, جدید, خط, شبکه کارتون, شنا بزرگسالان ترنر کلاسیک و دیگران. WarnerMedia بخشی از AT&T Inc. (NYSE:T).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن