چه جهنم را Latinx بازیگران را نشان می دهد و باید انجام دهید برای به دست آوردن یک نامزد امی?

Dگوش تلویزیونی آکادمی: من فقط می خواهم به صحبت می کنید! من به شما اجازه همکار من Kevin فالون رسیدگی snubs و شگ

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

Dگوش تلویزیونی آکادمی: من فقط می خواهم به صحبت می کنید! من به شما اجازه همکار من Kevin فالون رسیدگی snubs و شگفتی از صبح روز سه شنبه را نامزد اما من باید بپرسید: چگونه می توانم شما منطقی, سال پس از سال snubbing واقعی زندگی افسانه ریتا مورنو?

روز سه شنبه امی نامزد شامل صفر Latinx بازیگری نامزد. هیچ کدام. نه ریتا مورنو شده است که آن را به قتل در یک روز در یک زمان چهار فصل است. نه لورا گومز که عملکرد Orange Is the New Black's عالی فصل نهایی شد متناوبا فراموش نشدنی و الهام بخش—و به عنوان به موقع به عنوان آن می شود. نه ملیسا Barrera یا Mishel پرادا از Vidaیک سری که تحت فشار قرار دادند کلیشه ای گذشته Latinx داستان به بحث های عمیق تر و متنوع تر مسائل است که نفوذ جامعه ما قبل از آن لغو شد بیش از حد به زودی. نه هر درخشان نوازندگان HBO را sublimely عجیب و غریب لس Espookys—از جمله خولیو تورس, آنا Fabrega برناردو ولاسکو و کاساندرا Ciangherotti. نه جقوین کسیو که قلب تپنده Netflix را به زیبایی پیچیده و raucously خنده دار Gentefied. نه Mj رودریگز که در کنار منجر بازیگر نامزد بیلی پورتر آورده سرسختی و بی حد و حصر روح به FX را در برخواهد داشت. و نه هاروی Guillén که نقش دوست داشتنی سرحال خون آشام Guillermo در آنچه ما در سایه.

این نا امیدی خواهد بود خنده دار اگر آنها نبودند تا روحیه اش را تضعیف. در سال گذشته اگر چه چهار Latinos نامزد دریافت نه تنها لاتین, cheerleader بود تموم کردم nod از تلویزیون آکادمی. با وجود شدت مورد تحسین قرار گرفته star-ساخت نوبه خود در Jane the Virgin, جینا رودریگز هرگز پس از دریافت جایزه امی و نامزدی برای او کار می کنند—حتی پس از او تعجب 2015 گلدن گلوب برنده شوید. و در این سال یک بار دیگر با وجود ثروت از استعداد و نه یک Latinx سری یا مجری موفق به مانع نامزدی است. (اگر چه حداقل آکادمی انداخت ما یک استخوان با نامزدی شکیرا و جنیفر لوپز و تاریخ ساخت Super Bowl halftime show برای انواع خاص است.)

یکی می تواند تمام انواع استدلال که چرا این سری و ستاره نادیده گرفته شده اند. شاید یک روز در یک زمان's multi-cam فرمت مانع از آن گرفته شده به طور جدی به اندازه کافی برای به رسمیت شناختن. شاید نارنجی سیاه جدید سادگی کردم را فراموش کرده اید که چگونه مدتها پیش آن را عرضه. می تواند Vida's نسبتا پایین بینندگان باید هزینه آن را یک شات در عمده جوایز?

که به من می گویند: The Big Bang Theory مطمئن نیست برای عدم نامزدی در جوایز امی با وجود آن multi-cam فرمت. کمی بزرگ نهفته است که عرضه آن در فصل دوم سال قبل از Orange Is the New Black Season 7 هنوز موفق به دریافت دو هنرپیشه—لورا درن و مریل استریپ—حمایت از گره. و به عنوان برای بینندگان عامل: چگونه بسیاری از مردم در واقع تماشای این Kominsky روش?!

عدم Latinx نامزد ممکن است کمتر خسته کننده اگر تنوع در هالیوود نشده بود مرکزی موضوع گفتگو برای سال های بسیاری در حال حاضر. صنعت سرگرمی را دوست دارد به پرداخت خدمات لب به در نظر گرفتن این مسائل به طور جدی—اما به ندرت توقیف ساده ترین و واضح ترین فرصت ها برای بهبود پس از گذشته است. به عنوان مثال: به یاد داشته باشید زمان 2018 اسکار ساخته شده است یک نمایش بزرگ تجلیل از Latinx استعداد در واقع بدون قرار دادن هر گونه Latinx نامزد در صحنه ؟

ریتا مورنو را ثابت حذف از امی نامزد لیست ترین باقی می ماند به طور مداوم گیج کننده است. اما بسیار مأیوس کننده ترین snubs این سال ممکن است متعلق به Orange Is the New Black's, لاتین, ستاره است. هفت فصل این سریال بر بی عدالتی بومی به سیستم زندان های ما—و با وجود آن مسلما رفت ریل برای چند فصل هفتم آن و قسط آخر بود حیاتی بازگشت به فرم.

Orange Is the New Black's نهایی فصل عرضه در تابستان گذشته و شامل یک طرح بود که به شدت به موقع: در زمانی که تبعید و جدایی خانواده بودند مرکزی موضوع گفتگو OITNB پنجه یخ.

این فصل اکثر موقع داستان متعلق به لورا گومز که نقش بلانکا فلرس و دایان Guerrero که برمی گرداند به عنوان مهمان ویژه ستاره بازی Maritza راموس. دو شخصیت پیدا کردن خود بازداشت و توسط ICE.

Maritza است که در ابتدا خوش بینانه است چرا که او معتقد است که او یک حقوقی شهروند—اما او بعدا در می یابد که این مورد است و در نیمه راه از طریق این فصل او را تبعید کردند به کلمبیا در یک صحنه که به عنوان فراموش نشدنی به عنوان آن دلخراش است. داستان و Guerrero عملکرد ساخته شد و حتی بیشتر موثر توسط Guerrero تاریخ شخصی با اخراج: زمانی که او 14 او در بازگشت از مدرسه در بوستون به یک خانه خالی تنها به کشف بعد از آن که پدر و مادر او تا به حال تبعید شده به کلمبیا.

بلانکا, از سوی دیگر یک اقامت قانونی بود که فریب خورده از کارت سبز او. زمانی که Maritza اول در می یابد او در همان بازداشت تسهیلات بلانکا است عبوس و استعفا داد و به سرنوشت او. اما با الهام از Maritza و با کمک یک شخص بازداشت شدگان بلانکا در نهایت دوباره به او روح مبارزه و در نهایت برنده او در دادگاه. و به جای زندگی در ایالات متحده به تنهایی بخواهد او را به اتحاد دوباره با عشق از زندگی خود دیابلو که تبعید شده به هندوراس.

Laverne Cox در زمان خانه نشان می دهد تنها امی nod این سال است. و روشن Laverne Cox سزاوار هر نامزد جایزه او را دریافت کرد و پس از آن برخی از. اما با این وجود نا امید کننده است که برخی از Latinx شرکت ستاره نمی تواند به اشتراک گذاشته اند شکوه در کنار او, که آیا آن Guerrero به عنوان مهمان یا گومز به عنوان یک بازیگر نقش مکمل زن. (یا Elizabeth Rodriguez, که بازی به شدت پیچیده Aleida دیاز یا Dascha Polanco که نقش او را یک بار, معصوم, دختر Daya یا Selenis Leyva که گلوریا مندوزا یکی از نشان می دهد قانع کننده ترین شخصیت های اصلی. لیست در می رود!)

هر سال می تواند یکی از ویژگی Emmys' نسبتا کوچک برای مدتی لیست Latinx نامزد به شرایط مختلف. ضد CW تعصب در اینجا نشان می دهد که از دست رفته توجه آکادمی وجود دارد... اما یک چیز است که به نظر می رسد باقی می ماند سازگار است کمبود نامزد خود را. و به لطف چند اخیر لغو وجود دارد در حال حاضر هیچ Latinx سری در سمت چپ بر روی شبکه های تلویزیونی. Qué barbaridad.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب