آنچه که ما در واقع می دانیم در مورد کودک آزاری و COVID-19 همه گیر

این داستان منتشر شد در همکاری با مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری پوشش ایالات متحده در سیستم عدالت کیفر

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

این داستان منتشر شد در همکاری با مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, سازمان خبری پوشش ایالات متحده در سیستم عدالت کیفری. ثبت نام برای خبرنامه خود را در اینجا.

به عنوان coronavirus همه گیر در ادامه به پیشی امریکا ده ها تن از سرفصل ها نشان می دهد که اجتماعی فاصله و مستندات می تواند باعث افزایش سوء استفاده از کودکان.

در اینجا نظریه: آمریکایی ها در حال از دست دادن شغل خود را در یک نرخ نهان از افسردگی و تشدید این گونه در خانواده های کم درآمد در معرض خطر سوء استفاده و یا غفلت از فرزندان خود را. در طول ماه از بسته مدارس و پناهگاه در محل سفارشات از جمله پدر و مادر نیز وظیفه تمام وقت کودک, مراقبت از یک دستور برای درگیری در خانه. در ضمن محققان و خبرنگاران از سوءرفتار مانند معلمان در حال تلاش برای نظارت بر ایمنی کودکان بیش از زوم است که به سختی کافی اگر خود سو استفاده کننده معلق در هوا درست کردن صفحه نمایش.

این همه باعث می شود حس بصری. وجود دارد و ترسناک گزارش که در برخی از بیمارستان ها شده اند وجود دارد موارد بیشتر از حد معمول از شدید ترین انواع کودک آزاری—از جمله آسیب به سر—در ماه های اخیر باعث نگرانی عمیق.

برای بسیاری از آمریکایی ها آن است که هیچ چیز وحشتناک به فکر می کنم حتی یک تک فرزند بودن تا زخمی های خود و یا پدر و مادر خود و یا اعضای خانواده که نیاز به درمان پزشکی اورژانس.

در عین حال خانواده و طرفداران رفاه کودک کارشناسان دولت و مقامات آژانس گفت: مارشال پروژه در مصاحبه هایی که هر فرض افزایش قابل توجهی در سوء استفاده ممکن است زودرس—یا پر از شکوفه. و آنها نگران هستند آنها می گویند که در میان یک بحث ملی در مورد بیش از پلیس های سیاه و قهوه ای مردم این است که عمدتا خانواده های فقیر از رنگ خواهد شد که به طور فزاینده ای اداره و ننگ به عنوان یک نتیجه از چنین hypothesizing.

"ما یک کودک رفاه سیستم است که در خصوص بسیار حساس به رسانه ها بنابراین ما باید بسیار مطمئن از روایات قبل از ما قرار داده و آنها را خارج وجود دارد" گفت: اما Ketteringham مدیر عامل از خانواده دفاع تمرین در برانکس مدافعان در شهر نیویورک یک سازمان فراهم می کند که خدمات حقوقی رایگان برای افراد کم درآمد است. 

از لحاظ تاریخی sensationalized لفاظی در مورد کودک آزاری منجر به بیشتر کودکان حذف شدن از پدر و مادر خود را—"و آن است که واقعا معامله بزرگ برای جدا کردن کودک از خود و یا خانواده اش" Ketteringham گفت.

آن را حتی بزرگتر معامله این روز است. اجتماعی در حال انجام دورى قوانین به این معنی است که هنگامی که یک خانواده کشیده است از هم جدا آنها را کمتر فرصت را در فرد ملاقات و با بسیاری از دادگاه ها هنوز هم بسته شده و کمتر توانایی به مبارزه برای گرفتن فرزند خود را به عقب.

کارشناسان می گویند این می تواند ماه قبل از ما جامد آمار در این روند اما در حال حاضر در اینجا این است که آنچه ما انجام می دهیم و نمی دانیم که در مورد کودک آزاری در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

هیچ شواهد آماری از افزایش سوء استفاده از کودکان. اما این فقط می تواند به دلیل معلمان و دیگران نبوده است قادر به نظارت بر کودکان و نوجوانان.

بسیاری از روزنامه نگاران و فرزند طرفداران باید اشاره کرد که ممکن است عدم وجود داده ها نشان می دهد این ادعا افزایش کودک آزاری به دلیل, به دلیل تعطیلی مدارس و اقامت در خانه سفارش شده اند وجود دارد کمتر "چشم در کودکان" به گزارش آنچه اتفاق می افتد به بچه ها. معلمان و مربیان به عنوان مثال کسی مانند پرستاران و مددکاران اجتماعی طبق قانون موظف می باشند به گزارش هر گونه نشانه ای از سوء رفتار به طور معمول بیشتر تماس به کودک آزاری خطوط تماس ویژه با توجه به فدرال سوءرفتار داده است.

برای مطمئن شود, در حالی که در خانه گیر کرده, جوان مردم را به وضوح کمتر شده است قادر به گفتن یک معلم متخصص اطفال همسایه یا دیگر اعتماد بالغ آنچه که آنها در حال تجربه.

اما قبل از همه گیر گزارش توسط معلمان و کارکنان مدرسه بودند نه اثبات 90 درصد از زمان با توجه به اطلاعات فدرال—بالا بردن سوال در مورد اینکه آیا از دست دادن این گزارش در واقع یک مشکل عمده.

خط تماس های ساخته شده توسط معلمان که حتی در زمان عادی تنها می توانید حدس بزنید در چه خبر است در دانش آموزان خود را' خانه را تبدیل به اعتبار اغلب با توجه به داده ها از داده های ملی بایگانی کودکآزاری و غفلت است.

یکی 2017 مطالعه در مجله آمریکایی بهداشت عمومی در سیستم گزارش اجباری مشکوک به کودک آزاری از جمله توسط معلمان یافت که در آن هیچ تاثیری در تشخیص فیزیکی سوء استفاده از کودکان.

الیزابت Bartholet, دانشکده مدیر فرزند وکالت برنامه در دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد می گوید که این یافته ها ممکن است گمراه کننده—آنها ممکن است به سادگی منعکس کننده عدم توانایی یا عدم تمایل از زیر منابع حمایت از کودکان سازمان در واقع به پاسخ دادن به بررسی و اثبات این اتهامات آمده است که در.

هنوز هم بسیاری از رفاه کودک کارشناسان و مسئولان گفت: مارشال پروژه که از دست دادن خط گزارش در میان همه گیر است نه فاجعه بار مشکل شده است ساخته شده در اخبار و گزارش—چرا که آنها نمی شناسایی و جلوگیری از بیشترین کودک آزاری به هر حال.

به عبارت دیگر ما نمی گرفتن اکثر سوء استفاده از کودکان در امریکا حتی در شرایط عادی است.

مطالعات متعدد از سوءرفتار نشان می دهد که اکثر سوء استفاده از کودکان در این کشور است که در واقع شناسایی و خطاب. و تقریبا 90 درصد از کودکانی که کشته می شوند به عنوان یک نتیجه از سوء استفاده و یا غفلت ندارد موارد با یک کودک حفاظتی خدمات آژانس با توجه به اطلاعات فدرال.

کارشناسان ضد و نقیضی در پاسخ به این که چرا است. "که یک سوراخ خمیازه در دانش ما گفت:" اندی بارکلی آماری متخصص در رفاه کودک در سازمان پژوهش های پرورش دادگاه بهبود است.

دلایل ممکن است شامل واضح: سوء استفاده از کودکان به طور معمول اتفاق می افتد در پشت درهای بسته.

برخی از فعالان حقوق کودکان تصریح کرد که برخی از سوءرفتار نیز می شود از دست رفته به دلیل رفاه کودکان سازمان های بیش از حد اغلب انتخاب کردن به تریاژ یا نه بررسی اتهامات هر دو به دلیل کمبود بودجه و caseworkers و همچنین به دلیل ایدئولوژیک اولویت است که بسیاری از مکان "در نگه داشتن کودکان در برخی از و یا در معرض خطر بزرگ با خانواده های خود گفت:" Bartholet از دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد.

دیگران می گویند بیش از حد از خط تلفن تماس ممکن است خود را از این موضوع است.

"ممکن است یک سوزن در انبار کاه "مشکل" گفت: جاش گوپتا-کاگان یک کارشناس رفاه کودک در دانشگاه کارولینای جنوبی مدرسه قانون است. "بیشتر گزارش (به خصوص برای کم مسائل سطح) وجود دارد سخت تر از آن است که برای [فرزند حفاظتی خدمات] برای شناسایی و پاسخ مناسب به مسائل جدی و ایجاد یک حلقه بازخورد منفی" است که در آن مردم که در واقع می دانم که در مورد شدید کودک آزاری "دیدن تماس CPS به عنوان به احتمال زیاد به انجام هیچ چیز نیست."

در حال حاضر با کاهش caseloads کودک رفاه کارگران ممکن است قادر به تمرکز بر روی واقعی سوء استفاده به دلیل گزارش آینده به احتمال زیاد دقیق است.

قبل از coronavirus, دولت, حمایت از کودکان سازمان خود را صرف زمان و مالیات دهندگان بودجه بررسی "افکار مبهم سوء ظن بهتر-امن-از-ببخشید اعتقادات" و گزارش نادرست اغلب نیاز به انجام با خانواده به سادگی ضعیف بودن نوشت: Jane M. Spinak یک کارشناس حقوق خانواده در حقوق کلمبیا مدرسه در یک مقاله جدید در کتاب های الکترونیکی منتشر شده توسط دانشگاه. گرفتن به عنوان بسیاری از کسانی که تماس او نوشت: "بدهد محققان به زمان بیشتری برای بررسی زمانی که کودکان در واقع در معرض خطر است."

در فلوریدا برای مثال کودک آزاری گزارش شد و در بهار اما تاییدیه از سوء استفاده گزارش شروع به پریدن کرد بیش از 10 درصد به دولت داده است.

اما در کشورهای دیگر که در آن وجود ندارد اطلاعات کامل و در عین حال این بیش از حد است که تا حد زیادی حدس و گمان در این نقطه است.

در ضمن پدر و مادر فقیر از رنگ در حال نظارت و بررسی کمتر است.

با توجه به مصاحبه با نزدیک به یک دوجین از پدر و مادر و همچنین کودک رفاه کارشناسان و وکلای کم درآمد پدران و مادران باید برای این چند ماه گذشته دیگر قرار گرفته به عنوان بسیاری از رفاه کودک تماس های ناشی از فقر خودو نه به مهاجم ترسناک بازديد از ماموران دولت است که به دنبال.

سارا هریس یک قطار مترو هادی در شهر نیویورک—او می گوید: او معمولا آثار midnights—به عنوان به خوبی به عنوان یک مادر دو پسر در سنین 9 و 3. در گذشته او می گوید: معلمان باید به نام کودک-خدمات خود را برای ارائه اش, پسر با مناسب ADHD پزشکی است. او همچنین نگران است که ابتلا در طول روز خواب موضوع خواهد خود را به تماس در مورد نظارت بر بچه های خود را.

هریس می گوید که مانند بسیاری از پدر و مادر او احساس تنش از coronavirus. او با این نسخهها کار در تمام طول شب و سپس برای کمک به خانه از مدرسه ، او نمی تواند استرس با در نظر گرفتن بچه ها به موزه موم و یا با رفتن به یک کوکتل.

اما هنگامی که او احساس نمی کند مانند او در حال گرفتن گزارش شده در همه زمان ها برای پدر و مادر اشتباه. "مردم فقیر معمولا به طور مداوم بازرسی با این همه سازمان های" او گفت:. "در حال حاضر وجود دارد یک نوع آرامش است."

در عین حال گمانه زنی ها در مورد افزایش کودک آزاری, طرفداران نگران است که در حال حاضر در حال ایجاد نوع جدیدی از نظارت از این خانواده های آسیب پذیر.

Los Angeles County Sheriff الکس بیانوبا در مارس اعلام کرد که با توجه به کاهش کودک آزاری گزارش افسران پلیس وجود خواهد شروع به انجام منظم درب می زند در آنچه که او به نام در-خطر خانه. (این شهر حمایت از کودکان سازمان و سپس nixed این طرح بر این اساس است که این امر می تواند مضر نیست مفید به حاشیه رانده شده خانواده است.) در ده ها تن از کشورهای تبلیغات خدمات عمومی در تلویزیون و Facebook تشویق شده اند ندیده اعضای عمومی به دنبال نشانه هایی از سوء استفاده در میان تلاش خانواده ها—که می تواند تحریف شده توسط خود کلاس و مسابقه تعصبات پدر و مادر و طرفداران می گویند. این مشخص نشده است که آیا گزارش از این نوع اتفاق می افتد.

و Computing Technology Industry Association, تجارت بین المللی-کانون شرکت های فن آوری و مشاوران معرفی ابزار اطلاعات برای حفاظت از کودکان ایران گفت که نرخ بیکاری و تعداد 311 تماس برای مثال می تواند مورد استفاده برای شناسایی محله که در آن کودک آزاری است که به احتمال زیاد خونتان.

"آنها اساسا و گفت:" اجازه دهید پیدا کردن مردم فقیر'" Lexie گروبر یک کارشناس اطلاعات و مشاور مدیریت در Accenture گفت: از انجمن تکنولوژی پیشنهاد برای پیدا کردن بیکار خانواده. گروبر نیز یک کودک رفاه متخصص که شهادت در کاپیتول هیل از جمله در مورد تجربه خود را به عنوان یک سابق پرورش جوانان است.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه نویسندگان این انجمن توصیه برای پیگیری نرخ بیکاری و فقر معیارهای گفت: آنها از صمیم قلب معتقدند که داده ها باید توان تجزیه و تحلیل و عمل "با یک لنز به سمت عدالت و آگاهی از رابطه است که در حال حاضر در رفاه کودکان."

برخی از کودکان فعالان حقوق شمارنده است که وقتی جسمی ایمنی کودکان در خط آنچه واقع می شود تبعیض آمیز خواهد بود به بررسی آنچه اتفاق می افتد به آنها را فقط به این دلیل آنها فقیر هستند و یا سیاه و سفید و یا قهوه ای است.

ما نمی دانیم که زمانی که این کشور در تنگنای اقتصادی کودک غفلت را افزایش می دهد.

درآمد پایین تر به وضوح به معنی کمتر توانایی ارائه کودکان با مواد غذایی, سرپناه و سالم شرایط زندگی.

اما در اکو از تماس های اخیر را دوباره تصور اجرای قانون پدر و مادر و طرفداران می گویند این سیستم باید پاسخ با ارائه کمک از جمله کمک اقتصادی به نه توسط پلیس خانواده و بالقوه آنها را جدا. اگر یک بچه است و به اندازه کافی مواد غذایی در طول همه گیر آنها می گویند بهترین چیز این است که برای تماس با مواد غذایی بانک به تماس کودک حفاظتی خدمات.

"اگر فقر خود را به عنوان تعریف شده است غفلت (که در آن اغلب است) و همه گیر هل می دهد بیشتر خانواده ها به فقر (آن است) سپس در آن حس بله وجود خواهد داشت 'اسپایک" در اصطلاح 'غفلت' در هنگام بازگشایی مدارس و کودکان دیده می شوند که کمتر در این راه از غذا و لباس" ریچارد Wexler مدیر اجرایی گروه حمایت از ائتلاف ملی برای حمایت از کودکان اصلاحات نوشت: در یک ایمیل. "راه حل این است پول—و نه برای رفاه کودکان ایجاد, اما برای در خطر خانواده است."

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom کالیفرنیا ارائه کرده است بالقوه نمونه ای از این رویکرد ارائه 200 دلار در ماه برای خانواده ها به احتمال زیاد به از دست دادن فرزندان خود را به پرورش و مراقبت.

کوتاه واقعا پرداختن به فقر و کارشناسان و طرفداران می گویند یکی دیگر از راه حل می تواند به کودک خدمات حفاظت پاسخ تنها به سوء استفاده های بسیار شدید موارد در حالی که ایجاد یک به طور کامل جداگانه کمتر تنبیهی سیستم برای تماس ها آمده است که در مورد اشکال از غفلت ناشی از فقر مانند گرسنگی و بی خانمانی. این موارد می تواند توسط مددکاران اجتماعی که نگاهی به بهداشت عمومی با رویکرد کمک به تلاش پدر و مادر است.

"کودک رفاه سیستم هرگز هر انسانی پاسخ به فقر کودکان یا موثر در شناسایی و جلوگیری از جدی کودک آزاری گفت:" برانکس مدافعان' Ketteringham. شاید پس از همه گیر او گفت: آن را می توانید بیا نزدیک تر بودن هر دو است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن