چه به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته جایزه نشان می دهد حتی نگاه مانند?

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

جایزه نشان می دهد در زمان Coronavirus

در میان تمام, خوب, همه چیز در رفتن در جهان وجود دارد و دو بیت از اخبار که ممکن است فرار کرده اند شما در این هفته به دلیل, با, خوب, همه چیز در رفتن وجود دارد کاملا بدون هیچ دلیل شما باید پرداخت توجه است.

که گفت: اینجا این است که طولانی تر از حد لازم است نوشتن از آن دو چیز است.

اعلام شد که امسال مراسم اسکار در حال رفتن به عقب رانده شود تا مارس با توجه به کروناویروس در حالی که در این سال های مراسم Emmys است که هنوز هم را به جای رفتن به عنوان برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر.

من می دانم. جایزه نشان می دهد ؟ در این آب و هوا?

آنها زیاده روی است که نمی تواند به نظر می رسد بیشتر بی اهمیت در حال حاضر به جز برای این واقعیت مهم است که آنها ارائه شده چیزی بسیار مهم در این هفته: چند ساعت از حواس پرتی در حالی که من خندید به خودم تصور چه جهنم هالیوود جایزه نشان می دهد نگاه می خواهم در سن اجتماعی فاصله و coronavirus احتیاطی.

آکادمی تصمیم به تاخیر در اسکار طراحی شده است اجازه می دهد تا زمان بیشتری برای تئاتر احتمالا بازگشایی و جشنواره ها احتمالا می گیرد که به معنی سنتی جایزه فصل احتمالا می تواند اتفاق می افتد—قطعا ناامید کننده داده می شود که چگونه هیجان انگیز آن می تواند برای دیدن این سال مسابقه لرزش در چنین شرایطی است. آن را نیز در امیدواریم که که می تواند وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از مراسم در تئاتر کداک است که واقعی افراد مشهور می توانید با خیال راحت از حضور و ABC می تواند در هوا. هالیوود, سرزمین هذیان!

چند روز بعد زمانی که جیمی کیمل اعلام کرد که او خواهد شد میزبانی یک مراسم Emmys در ماه سپتامبر است و هیچ ایده آنچه در آن به معنی و یا چگونه آن را می تواند خاموش.

آن را سرگرم کننده به تصور زوم Emmys.

نامزد دریافت جایزه مشاهیر رفتن به اویختن در مجازی اتاق انتظار برای ساعت ها در پایان انتظار برای دسته خود به نام? آیا کسی به لباس پوشیدن ؟ آیا کسی برنده امی در لباس خواب خود را? هر کسی که مرجع چیزی که همه بازیگران شوخی در مورد جایی که آنها می گویند آنها استفاده می شود به تظاهر آنها به دست آورد در حالی که در حمام با استفاده از یک بطری شامپو به عنوان یک جایزه و در واقع پذیرش جایزه خود را در وان? یا این واضح بیت است که هر کس می خواهد انجام دهد ؟

اسکار هستند بیشتر سرگرم کننده را به فکر می کنم در مورد دلیل احتمال وجود دارد که در واقع چیزی در فرد اتفاق می افتد بسیار بالاتر است.

به عنوان مثال این عکس که AwardsWatch بنیانگذار اریک اندرسون به اشتراک گذاشته شده در توییتر اخیر Baeksang Arts Awards در کره جنوبی, بزرگترین کشور در مراسم تجلیل از فیلم و تلویزیون. تنها افراد مجاز در مخاطبان شد, نامزد, با, بدون, به علاوه آنهایی که همه نشسته اجتماعی-فاصله صندلی حداقل شش فوت جدا از یکدیگر.

در آن نگاه کنید! آن را ظالمانه! من نمی توانم صبر برای آنها را به انجام آن با مریل استریپ.

حتی اگر همه چیز پیشرفت کرده و به یک نقطه که در آن محدودیتی ندارد و به عنوان نمایشی از آن را سرگرم کننده را به فکر می کنم در مورد آنچه پرنیان خواهد بود. آن را تقریبا به طور قطع نمی تواند بازگشت به حالت عادی ما به استفاده می شود.

منظورم این است که فرش قرمز به تنهایی. خدا به من عطا کند قدرت را به آب و یک Giuliana Rancic فرش قرمز مصاحبه در این زمان. "آنچه از شما پوشیده خواهد بود و شما پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس؟" که برای تلفن های موبایل شگفت انگیز است.

عکس مشاهیر اجتماعی فاصله گرفتن از عکاسان گرفتن عکس از آنها را در آنچه که ما فقط می توانیم فرض هستند طراح ماسک. "وای این است که یک سنگ ، خیره کننده!" شوخی همکار من لورا Bradley. (The Daily Beast کارکنان صحبت زیادی در مورد COVID-19 جوایز اسکار این هفته است.)

چگونه ارائه غنائم کار می کند ؟ در حال مجریان رفتن به بازی شیر یا خط اسکار از یک طرف صحنه به برنده دیگر برای اطمینان از آنها با خیال راحت دور?

و چگونه خواهد, خوب, همه چیز رفتن شود ؟ "یک بیادگار بخش پس از 100 مشاهیر آواز "تصور کنید که در ماسک" جانور اندرو Kirell شوخی. مت Wilstein پیش بینی تام هنکس اولین فرد بسیار مشهور به قرارداد virus برگزار خواهد شد.

پس در مورد توسعه که به نور آمد این هفته من شخصا گیر خندیدن تصویر فانتزی مشاهیر swanning از طریق coronavirus مدفوع ابرها در تئاتر کداک حمام و سرویس بهداشتی. لیست پو ذرات!

و در حالی که آن را کمی خارج از موضوع این ادعا که Emmys در حال رفتن به عنوان برنامه ریزی شده را فراهم می کند فرصتی برای نگاهی به وضعیت قبل از مسابقه رسمی رای گیری شروع می شود در چند هفته. کسانی که مسابقات در حال blindingly سفید—حداقل زمانی که آن را می آید به چه oddsmakers در حال شرط بندی بر روی عنوان frontrunners.

پیشرو کمدی دسته بندی می Schitt نهر های شگفت انگیزی خانم Maisel خوب محلو محدود کردن شور و شوق خود را. درام جانشینی تاج و تخت, Ozark و Better Call Saul. اگر نه برای Regina King در مراقبانآن خواهد بود و همان وضعیت در سری محدود بیش از حد که در آن خانم امریکا و غیر قابل باور هستند نخست دیگر بازیکنان.

با این حال این Emmys تا پایان بودن صحنه های ناهماهنگی بین صنعت سیستمیک سفیدی و زندگی موضوع بیداری اتفاق می افتد در سراسر کشور در حال رفتن به ستاره درخشان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن