آنچه واقعا در پشت پوتین انتقام در برابر آمریکایی ها ؟

امواج شوک را لرزاند واشنگتن گزارش زیر توسط این نیویورک تایمز و واشنگتن پست که عملیات پرداخت مستقیم به اعضای طا

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

امواج شوک را لرزاند واشنگتن گزارش زیر توسط این نیویورک تایمز و واشنگتن پست که عملیات پرداخت مستقیم به اعضای طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان است.

"کرملین سیاست تهاجمی نسبت به غرب به عنوان اتحاد جماهیر شوروی است که واقعا مورد نیاز برای حفظ قدرت از کسانی که در دیواره های آن است."

چرا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه لقاء چنین چیزی یا در واقع منظور آن است ؟ (برای ثبت کرملین و طالبان گفته اند این داستان در حال نادرست است.)

دو کتاب جدید بررسی پوتین انتقام در برابر غرب به ویژه ایالات متحده و جستجو برای پاسخ. علاقه ویژه ای است که وقت خود را در اتحاد جماهیر شوروی KGB, منحل تقریبا 30 سال پیش زمانی که اتحاد جماهیر شوروی متوقف به وجود داشته باشد. اما یک نگاهی از نزدیک در این کتاب و در این رکورد نشان می دهد که گمراه کننده است. بسیار مهم تر به پوتین و همدستان او از جنگ صلیبی ایدئولوژیک کا گ ب است که تمایل خود را برای به اشتراک گذاشتن در غارت ثروت از فروپاشی شوروی سابق و روسیه و نفرت خود را از هر کسی که آنها را پاسخگو باشد.

پوتین مردم: چگونه کا گ ب در زمان بازگشت به روسیه و سپس در زمان در غرب با روزنامه نگار انگلیسی کاترین بلتون می بیند روسیه جمهوری به تضعیف دموکراسی غربی به عنوان محور اهداف ریشه دوانده در پوتین و سابق KGB همکاران در اتحاد جماهیر شوروی روز.

اما واقعیت این است که پوتین برای کار کا گ ب آورده و دوستان خود را که از آژانس به کرملین در سال 2000 به این معنا نیست که رژیم خود را ادامه KGB را میراث سیاست خارجی. به عنوان جانباز تحلیلگر روسی Lilia Shevtsova مشاهده شده در کتاب روسیه پوتین: "این اشتباه خواهد بود به گزافه گویی KGB جزء در او [پوتین] بیوگرافی و برای دیدن آن را به عنوان ریشه و علت تمام اقدامات بعدی...پوتین به خود جلب کرد مقامات امنیتی به تیم او نیست چرا که او می خواست برای ایجاد یک رژیم siloviki [نمایندگان از "امنیت" وزارتخانه ها] و دست قدرت به جانشین KGB. او تصمیم گرفت تیم خود را نه بر اساس حرفه ای تعلقات و یا ایدئولوژیک و یا وابستگی سیاسی اما تنها به دلیل این بود که مردم او را می دانستند."

بسیاری از پوتین سابق KGB همکاران از جمله رئیس شورای عالی امنیت ملی نیکولای Patrushev کار کرده بود در داخلی بازو کا گ ب, مبارزه با مخالفان که پوتین را برای 10 سال. اما پوتین سیستم مبتنی بر cronyism و بسیاری از همدستان او هستند الیگارشی که به او کمک کرد تا غنی و که هیچ KGB پس زمینه.

اگر چه نفرت از غرب است که هنوز هم یک انگیزه قوی مردانی که تماس خارجه-سیاست عکس, از جمله پوتین رانده بالاتر از همه با هدف غنی سازی خود را از نظر مالی. و آنها در حال پاسخگو به عنوان آنها ممکن است تحت 2016 جهانی Magnitsky عمل است که اجازه تحریم از دولتی و غیر دولتی برای فساد و نقض حقوق بشر.

تا مطمئن شوید که به عنوان روزنامه نگار انگلیسی لوک هاردینگ را نشان می دهد خود را در روشنگری کتاب جدید سایه دولت: قتل و ضرب وشتم و روسیه را بازسازی از غرب بسیاری از روش های مورد استفاده امروز توسط روسیه امنیت خدمات مشابه به کسانی که شاغل توسط شوروی—دروغ, ترور, استفاده از kompromat (احتمالا حتی در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان هاردینگ نشان می دهد) و دیگر به اصطلاح فعال اقدامات است. اما پیر KGB که به همراه اطلاعاتی خارجی با ضد جاسوسی بود و شدیدا کنترل شده توسط حزب کمونیست دفتر سیاسی که اعضای آن به رهبری تند و تلخ زندگی است. $100 میلیون, قایق بادبانی, اسکی در سوئیس سفر و کارتیه که پوتین و خود را "مردم" طمع شده اند که غیر قابل تصور برای برژنف, آندروپوف, et al.

بلتون استدلال می کند که پوتین و متحدان خود را به یک هدف است که می رود فراتر از شخصی خود را غنی سازی. ادامه KGB سنت بلتون می گوید آنها "در آغوش سرمایه داری به عنوان یک ابزار برای گرفتن حتی با غرب" توسط funneling فاسد, روسی, پول در ارتباط با جرم و جنایت سازمان یافته به بریتانیا و ایالات متحده آمریکا از جمله دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خزانه. بلتون به نقل از یک ارشد سابق KGB افسر گفت: "شما نمی توانید با استفاده از سلاح های هسته ای هر روز, اما شما می توانید با استفاده از این سیاه و سفید پول نقد در هر روز است. می توان آن را مستقر به از بین بردن سیستم های غربی از داخل است."

اما سایه جهان از پول های کثیف او را توصیف به نظر می رسد بیشتر بازتابی از روسیه فساد ادغام با سرمایه داری جهانی از آگاهانه طرح توسط روسیه سازمان های اطلاعاتی خارجی "را در" غرب است.

نشان می دهد که چگونه این کا گ ب به شکل پوتین طرز فکر بلتون revisits کار خود را در که آژانس یک موضوع است که به طور گسترده مورد بررسی توسط خود biographers. اما او skims بیش از 10 سال از پوتین KGB اشتغال 1975-85 صرف به عنوان یک تاریخ و ضد جاسوسی افسر در لنینگراد KGB. سابق KGB سرگرد ژنرال اولگ Kalugin که یکی از پوتین و کارفرمایان و بعد از آن شرح داده شده چه پوتین: "در اینجا کار بود و نه در میان خارجی ها بلکه در میان شهروندان شوروی... سیستم متمرکز بود در معرض آن با اصلاح طلب نگرش افرادی که می خواستند به تغییر برای بهبود امور است. این افراد کسانی هستند که KGB اشغال شده بود با به جای تمرکز بر واقعی جاسوس هستند."

در سال 1985 پوتین موفق به حرکت به KGB معتبر اولین رئیس اداره (اطلاعات خارجی) و نوشته شده بود به درسدن. در مقابل به برلین درسدن بود یک مرداب شامل تنها یک گروه کوچک از ماموران KGB که کار بود برای برقراری ارتباط با استاسی آلمان پلیس مخفی و احتمالا جذب غربی ها که برای بازدید از شهرستان. اما بلتون معتقد است که درسدن شد پوتین غسل تعمید از آتش است که به او این تجربه برای ادامه پیشبرد KGB خارجی هوش ماموریت پس از او رئیس جمهور شد.

او نشان می دهد که پوتین درگیر شد در اصطلاح عملیات لوچ های کا گ ب را در دراز مدت برنامه از استخدام جاسوس به گزارش سیاسی و خوی از شرق آلمان حزب و رهبری بود ، به عنوان شواهد بلتون می گوید که هورست Jehmlich دستیار استاسی ارشد در درسدن مشکوک پوتین از خیانت اما Jehmlich هرگز با اشاره پوتین به عنوان بخشی از عملیات لوچ و پوتین و دیگران را تکذیب دخالت خود را.

بلتون همچنین حدس است که پوتین در هدایت عملیات تروریستی از بدنام آلمانی جناح ارتش سرخ (RAF) برخی از آنها آموزش دیده بودند توسط استاسی در درسدن. او می گوید که پوتین و همکارانش ممکن است "اجرای عوامل در آلمانی نئو نازی ها گروه ها و در سمت چپ جناح ارتش سرخ که به قتل آمریکایی افسران نظامی و تیتان آلمان غربی صنعت برای ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی است." اما او تنها منبع ناشناس سابق راف عضو.

ماشا Gessen نویسنده 2012, بیوگرافی پوتین همچنین مصاحبه سابق راف عضو, شاید, همان, یکی, که به او گفت که زمانی که او ملاقات پوتین در گاه به گاه جلسه آموزش تمام پوتین بود که علاقه مند به گرفتن دست خود را بر روی محصولات از غرب از جمله Blaupunkt استریو برای ماشین خود را. Gessen می کند: "توزیع تکالیف به RAF رادیکال بودند که مسئول بیش از دو دوجین ترور و حملات تروریستی بین 1970 و 1998 است دقیقا نوعی از کار پوتین تا به حال یک بار از خواب اما هیچ شواهدی وجود ندارد او به طور مستقیم متصل به آن. در عوض او را صرف بیشتر از روز خود را در پشت میز خود نشسته."

علامت Galeotti متخصص در خدمات امنیتی روسیه که مورد بررسی قرار اخیرا محرمانه KGB ارزیابی پوتین به این نتیجه رسیدند: "او [پوتین] بود نه جذب و عوامل در حال اجرا بسیار به عنوان تلفیقی گزارش ارتباط با شرق آلمان بود (که به او خود را پاس دسترسی) و در پاسخ به پرسش از مسکو. او حتی به نظر می رسد خود را از دست داده و آتش و حل و فصل را به خود نسبتا ممتاز زندگی در یک کشور ظاهرا بیشتر شوروی از اتحاد جماهیر شوروی—تا دیوار پایین آمد و در سال 1989."

پس از بازگشت به زادگاه خود در سن پترزبورگ پوتین شد معاون جدید شهردار آناتولی Sobchak و با استفاده از موقعیت خود به درو پاداش از سرمایه داری با توزیع سود قراردادهای خارجی و سرمایه گذاری مشترک درگیر شدن در معاملات پنهانی با مافیای روسی. او در سال 1996 حرکت به کرملین بخش از اموال خارج از کشور او پیشنهاد فرصت های به انصراف از حمایت و شکل روابط با الیگارشی ثروتمند.

یکی از این الیگارشی بود, رنگارنگ, خود ترویج روسی به نام سرگئی Pugachev که مصاحبه با بلتون ذکر شده به طور گسترده در سراسر کتاب و کسانی که با شوق و ذوق ترویج بلتون نظریه که سابق KGB اطلاعاتی خارجی عملیات شده اند که نیروی حرکت در کرملین. در سال 2008 Pugachev را Mezhprombank کاهش یافت و به دشواری, همراه با بسیاری دیگر از بانک های روسیه و, با وجود کمک مالی از روسیه مرکزی بانک رفت و به طور پیش فرض.

دو سال بعد یک دادگاه لغو مجوز این بانک و اعلام آن به ورشکسته. رقیب که Pugachev که فرار کرد روسیه در لندن در سال 2011 اختلاس مبالغ زیادی از پول را از Mezhprombank روسیه دولت ثبت یک ادعا علیه او برای بیش از 1 میلیارد دلار در سال 2014. متعاقب آن نبرد قانونی شده است مبارزه را در دادگاه عالی که در سال 2015 مسدود Pugachev دارایی و دستور داد او را به تسلیم خود گذرنامه.

Pugachev موفق به فرار به ویلا های لوکس در فرانسه اما اگر او باید بازگشت به انگلستان او در دو سال حکم زندان برای هجوم به دستور دادگاه.

Pugachev به وضوح embellishes اهمیت خود را در کرملین سیاست حفظ به بلتون که او نقشی کلیدی در یلتسین 1996 انتخابات اگر چه هیچ مدرکی وجود دارد فراتر از رسمی توجه داشته باشید با تشکر برای کمک کردن از یلتسین دختر تاتیانا Dyachenko. او همچنین طول می کشد اعتبار برای انتخاب پوتین به عنوان جانشین یلتسین و ادعا می کند که او و پوتین بود "همراهان ثابت" پس از پوتین رئیس جمهور شد. Pugachev حتی می گوید بلتون که او استفاده می شود برای آویزان کردن برای ساعت ها در آشپزخانه از محل اقامت ریاست جمهوری با پوتین سپس همسر Liudmilla (که نوشیدن بیش از حد) در حال انتظار برای شوهر خود به خانه می آیند.

اما روزنامه نگاران روسیه را برای سال مورد سوال داستان در مورد Pugachev قرار است نفوذ خود را در کرملین. Evgeniya Albats ویرایشگر جدید باربه من گفت در یک ایمیل اخیر: "من با صحبت Pugachev برای بسیاری از ساعت—من به خصوص به پاریس پرواز کرد که. سپس من سعی کردم به بررسی آنچه که او گفت: معلوم می شود غیر ممکن است—خنده مردم به صورت خود را. یکی می تواند استفاده از برخی از مسائل خود را اما نمی توان به او اعتماد در همه."

در واقع Pugachev متهم شده بود در ملاء عام در سال 2009 از جعل خود را رسمی بیوگرافی, زمانی که او یک سناتور در سال 2001. نه تنها او موفق به افشای دو محکومیت های کیفری در سال 1980 او به دروغ خود را در مورد اعتبار علمی. (Pugachev هرگز در پاسخ به این اتهام که حمایت اسناد و مدارک.) و دو قضات در دادگاه عالی بریتانیا که شنیده می شود دولت روسیه مورد برابر Pugachev اشاره تیز است که آنها نمی توانند هر چیزی را باور او گفت:. (در کلمات یک قاضی Pugachev است که "یک فرد کاملا مایل به دروغ و مطرح اظهارات نادرست عمدا اگر آن را متناسب با اهداف خود را.") بلتون اشاره به هیچکدام از این.

بلتون به تصویر می کشد Pugachev به عنوان یک قربانی پوتین انتقام به عنوان میخائیل Khodorkovsky که در مورد او بحث در جزئیات. اما دو exiled الیگارشی مایل از هم جدا هستند. پس از پوتین رئیس جمهور انتخاب شد در سال 2000 اکران به چالش کشیده پوتین به طور مستقیم با یک طرح برای اصلاحات در روسیه اقتصادی و سیستم مالی و همچنین اجازه دهید آن را شناخته شده است که او به سیاست است. در سال 2003 زمانی که او بازداشت شد و قریب الوقوع Khodorkovsky حاضر به ترک روسیه و به عنوان نتیجه صرف 10 سال در اردوگاه کار.

Pugachev در مقابل cozied به پوتین siloviki—وجود دارد یک عکس در وب سایت خود از صمیمی 2005 شام تولد برای همسر اول خود (که به نظر می رسد بدبختی) و نشسته در جدول در حال FSB رئیس Patrushev, عامل-ژنرال ولادیمیر Ustinov و روس نفت را ایگور Sechin پوتین éminence griseکه هماهنگ حمله Khodorkovsky. Pugachev کورکورانه pandered به پوتین راست تا او با دست خود را در کوکی و مجبور به فرار به روسیه برای جلوگیری از بازداشت.

اگر چه هاردینگ همچنین با اشاره به کرملین به عنوان "کا گ ب-led رژیم" او با استفاده از اصطلاح عام و روشن است در تفاوت میان روسیه امنیت سازمان FSB SVR (اطلاعات خارجی) و GRU است که شناخته شده به رقابت با یکدیگر.

به عنوان هاردینگ را نشان می دهد GRU تنها آژانس امنیت برای زنده ماندن اتحاد جماهیر شوروی سقوط قابل ملاحظه ای تکامل یافته از اتحاد جماهیر شوروی زمانی که ماموریت خود را به جمع آوری اطلاعات نظامی و انجام گاه به گاه ترور در خارج از کشور. در حال حاضر آن درگیر در انواع هیبرید جنگ در برابر غرب از جمله حمایت از خصوصی مزدور نیروهای مانند واگنر که فعال بوده است در جاهایی مانند سوریه و آفریقای مرکزی و اوکراین است. این گروه تامین می شود سنت پترزبورگ oligarch یوگنی Prigozhin بود که تحت تعقیب توسط رابرت مولر برای نقش خود در تامین مالی اینترنت تحقیقات آژانس تلاش موفق به نفوذ 2016 انتخابات در ایالات متحده.

هاردینگ به درستی اشاره می کند که روسیه اقدامات فعال در برابر غرب هنوز هم یک موضوع قابل نگرانی به خصوص با ایالات متحده در انتخابات آینده در ماه نوامبر. اما او در نازک زمین زمانی که او نشان می دهد که روسیه ممکن است موفق به "بازسازی ایالات متحده در تصویر خود را دارد." با وجود تهمت و تحقیر برای رسانه ها و قانون های شخصی خود را میل برای پوتین و پایبندی او به پوتین دستور کار جهانی ایالات متحده است یک راه طولانی از تبدیل شدن به lawless روسی دزد سالاری که هاردینگ توصیف.

کرملین سیاست تهاجمی نسبت به غرب به عنوان اتحاد جماهیر شوروی است که واقعا مورد نیاز برای حفظ قدرت از کسانی که در دیواره های آن است. تفاوت در حال حاضر این است که این قدرت استفاده می شود برای تامین مالی عجیب زندگی در هزینه از مردم برای پیشبرد اهداف ایدئولوژیک سابق KGB.

روسی عدو آلکسی Navalny در معرض در مورد ایگور Sechin بد دستاوردهای بدست ابراز آن هست: "همه چیز به طور کلی همه چیز را که ما امروز قهرمانان را از آنها خریداری شده با پول است که آنها را در یک راه یا دیگری از بودجه دولت است. خود شرح حال دردناکی مشابه است. نه یک روز نه یک روز در شرکت خصوصی هیچ مهارت ها و دستاوردهای. این درست است که آنها هنگامی که کاربر روبرو از مدتها پیش از ملاقات پوتین در درسدن و برخی در سن پترزبورگ شهر انجام شده خود موارد برای او و در حال حاضر... به خوبی شما می توانید برای خودتان ببینید چه چیزی در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن