ویلر مالی از Pitney Bowes منابع مالی جدید غربالگری تکنولوژی برای Aspirar آزمایشگاه پزشکی

Pitney Bowes, Inc. (NYSE: PBI) یک شرکت فن آوری جهانی است که فراهم می کند راه حل های تجارت در زمینه تجارت الکتر

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

Pitney Bowes, Inc. (NYSE: PBI) یک شرکت فن آوری جهانی است که فراهم می کند راه حل های تجارت در زمینه تجارت الکترونیک, حمل و نقل پستی و خدمات مالی امروز اعلام کرد که ویلر مالی از Pitney Bowes بسته شده است تامین مالی معامله با Aspirar آزمایشگاه پزشکی. این تست پزشکی شرکت واقع در کاری کارولینای شمالی است, سرمایه گذاری, سرمایه گذاری در تجهیزات آزمایشگاهی و نرم افزار به گسترش خدمات آن ارائه می دهد به مشتریان خود از جمله COVID-19 تست.

خدمت پزشکان و شیوه های پزشکی به بالاترین استانداردهای Aspirar آزمایشگاه پزشکی فراهم می کند خدمات در مدیریت درد, مواد مخدر, تست های درمانی نظارت بر مواد مخدر و نظارت پزشکی. برای دیدار با افزایش تقاضا و در ادامه به ارائه خدمات برتر به مشتریان خود این شرکت سرمایه گذاری در برش لبه فن آوری های غربالگری. با نیاز به سرمایه گذاری هر دو تست تجهیزات و نرم افزار برای ارائه دقیق و معنی دار و دقیق تجزیه و تحلیل Aspirar پزشکی آزمایشگاه با همکاری ویلر مالی از Pitney Bowes.

"سرمایه گذاری در جدید غربالگری فن آوری های کلیدی است به ارائه دقت و ثبات نیاز مشتریان ما. ترکیب این تکنولوژی با کارایی بالا نرم افزار شده است بحرانی در ما قابلیت های جدید تست از جمله COVID-19 تست" گفت: انتخاب Chay, مدیر عامل شرکت از Aspirar آزمایشگاه پزشکی.

"کسب و کار مانند Aspirar آزمایشگاه پزشکی باید سرمایه گذاری در فن آوری برای مدیریت تقاضا به رشد و به دیدار سختگیرانه استانداردهای نظارتی اما بانک ها در حال ساخت آن را سخت تر و سخت تر برای آنها را به دسترسی به سرمایه گفت:" کریستوفر جانسون معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس Pitney Bowes خدمات مالی. "کسب و کار نیاز به سرمایه گذاری مقرون به صرفه و انعطاف پذیر شرایط از یک ارائه دهنده با یک قوی تاریخچه اعطای وام. آنها نیاز به یک سرویس شخصی به شرایط خاص و بینش عمیق خود را در صنعت خاص است. با ویلر مالی از Pitney Bowes, Aspirar پزشکی آزمایشگاه دسترسی به این همه پشتوانه 100 سال تجربه حمایت از کسب و کارهای کوچک."

در مورد چرخ های مالی از Pitney Bowes

ویلر مالی از Pitney Bowes است یک شرکت تابعه از Pitney Bowes بانک, Inc., عضو FDIC اختصاص داده شده به کمک به کوچک و متوسط پایین تر از بازار و مشتریان به دست آوردن دارایی های بحرانی آنها نیاز به رشد و گسترش کسب و کار خود را با نوآورانه راه حل های تامین مالی. این Pitney Bowes بانک همراه با Pitney Bowes شده است تامین مالی Pitney Bowes تجهیزات برای بیش از 20 سال است. ما توسعه را به کمک به مشتریان ما سرمایه گذاری خرید دیگر ما منعکس ادامه داد: تعهد به کمک به مشتریان خود رشد کارآمد و موثر است.

100 سال در Pitney Bowes

در آوریل 23, 1920, آرتور گوش مخترع و والتر Bowes این پروموتر تاسیس Pitney Bowes پستی متر شرکت می باشد. بیش از 100 سال آینده ترکیبی از خلاقیت با تیزهوشی فعال Pitney Bowes به پیشگام نوآوری برای بیش از یک میلیون مشتریان در طول چند دهه – ابتدا با پستی متر به هل دادن مرزهای جهانی تجارت الکترونیک. این Pitney Bowes centennial تعهد همچنان به قرار دادن مشتری اول با نوآوری پایدار ایجاد شده توسط استثنایی افرادی که پیوند های عمیق به جوامع ما و رانده شده توسط یک فرهنگ انجام کار درست به راه راست. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید: www.pitneybowes.com/100.

در مورد Pitney Bowes

Pitney Bowes (NYSE:PBI) یک شرکت فن آوری جهانی در ارائه راه حل های تجارت که قدرت میلیاردها دلار از معاملات. مشتریان در سراسر جهان از جمله 90 درصد از فورچون 500, تکیه بر صحت و دقت تحویل داده شده توسط Pitney Bowes راه حل تجزیه و تحلیل ترافیک و رابط های برنامه کاربردی در زمینه تجارت الکترونیک تحقق حمل و نقل و بازده; مرزی تجارت الکترونیک; دفتر پستی و حمل و نقل; presort خدمات و تامین مالی است. برای نزدیک به 100 سال Pitney Bowes شده است نوآوری و ارائه فن آوری های که حذف پیچیدگی گرفتن تجارت معاملات دقیقا درست است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید Pitney Bowes به صنعتگران بازرگانی در www.pitneybowes.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن