هنگامی که آین رند وحشی 'Top Secret' Atomic Bomb Movie خود را از دست داده راه

منn پاییز سال 1945 تنها چند هفته به پس از جنگ دوران Metro-Goldwyn-Mayer تصمیم به ساخت یک فیلم حماسی در مورد اخ

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

منn پاییز سال 1945 تنها چند هفته به پس از جنگ دوران Metro-Goldwyn-Mayer تصمیم به ساخت یک فیلم حماسی در مورد اختراع بمب اتمی و استفاده از آن توسط ایالات متحده آمریکا علیه دو شهرستانها. این فیلم مجموعه ای در حرکت زمانی که بازیگر جوان Donna Reed دریافت نامه ای از دکتر ادوارد Tompkins او سابق دبیرستان معلم شیمی در آیووا که تا به حال کار بر روی بمب در بالا-راز اوک ریج سایت در تنسی است. او پیشنهاد کرد برای تلفن های موبایل درام است که منعکس کننده دانشمندان اتمی' نگرانی در مورد در حال توسعه بیشتر بمب برای مقاصد نظامی که به احتمال زیاد به تحریک ایران مسابقه تسلیحاتی با شوروی و تهدید آینده از این سیاره است.

شوهرش تونی اوون یک عامل گرفته بود این ایده به MGM رئیس لوئیس B. مایر که پیش بینی شده است که باید آن را تبدیل به استودیوی خود را "مهم ترین" ها همیشه یک نمونه اولیه از آنچه که تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان مدارک درام ژانر است. اوون و MGM تولید کننده سام مارکس ملاقات با رئیس جمهور هری S ترومن که ارائه شده تصویب و همچنین به عنوان فیلم: آغاز یا پایان.

نادانسته به MGM استودیو بود نه تنها در عجله جلو به اولین اتمی حماسه. Hal B. والیس تولید کننده کازابلانکا و شاهین مالت, در میان دیگران شده بود به دنبال این ایده در پارامونت از اواخر ماه سپتامبر. زمان MGM کردم حرکت او در حال حاضر مشغول به خوبی شناخته شده نویسنده مجله به عرضه یک درمان برای یک فیلم آزمایشی با عنوان پروژه منهتن.

نویسنده والیس امیدوار به جذب به قلم اسکریپت, اما, شد, یک زن در حال حاضر تحت قرارداد به کار برای او شش ماه از هر سال است. این بود که بحث رمان نویس آین رند. او در حال حاضر نوشته شده است دو فیلمنامه برای والیس. در اوایل همان سال او نامه های عاشقانه به دست آورده بود چهار نامزد اسکار. Bosley Crowther از نیویورک تایمز ناودان اسکریپت خود را به عنوان یک "کثیف درهم و برهم کردن" اما آن ثابت می شود یک جعبه دفتر آمار. برامدگی لبه طبقات سنگ به دستیابی به موفقیت در سال 1943 رمان سرچشمهدر ضمن پشت در لیست پرفروش و قرار است برای یک عمده برادران وارنر فیلم. شخصیت اصلی آن یک معمار به نام هوارد Roark منعکس شده او را قوی ضد سوسیالیستی views. و او می تواند به مقابله با این بمب اتمی اسکریپت شروع در ماه دسامبر.

والیس و برامدگی لبه طبقات سنگ شده بود دوستان برای سال حتی اگر او خود را به اشتراک بگذارید فلسفه سیاسی. زمانی که برامدگی لبه طبقات سنگ به دنیا آمد و در روسیه به عنوان آلیسا Zinovyevna Rosenbaum, حال وارد نیویورک در سال 1926 در سن بیست و یک, او تا به حال ریختن '"اشک از شکوه و جلال" بر روی مشاهده معروف افق. در حال حاضر در سراسر کشور نزدیک به دو دهه بعد او را به ماموریت بعدی تحت یک فیلم قرارداد—به رقابت با MGM حماسه—وعده داده شده به والیس' پروژه منهتن. اولین "ایران نژاد" از دوران پس از جنگ بود.

هال والیس نمی دانم در مورد این پروژه رقابت پس از آن به احتمال زیاد MGM باقی مانده در تاریکی در مورد ورود خود را. اگر درست این بود که صفحه نمایش چشمگیر پنهان کاری در بدنام شل حرف در هالیوود تقریبا در سطح پروژه منهتن خود را.

والیس به سرعت تایید کرد که برامدگی لبه طبقات سنگ خواهد بازگشت به حقوق و دستمزد در چشمگیر نرخ از $750 یک هفته از او سالانه شش ماه فرصت مطالعاتی در پایان ماه دسامبر است. او در حال برنامه ریزی برای اختصاص یک گانگستر فیلم I Walk Alone (با بازی اخیر خود در اکتشافات برت لنکستر و کرک داگلاس). برامدگی لبه طبقات سنگ, اما شک و تردید بود که او او را قبول شرایط را برای پروژه اتمی. برای او برای ادامه مرد او را به نام "رئیس" می باید به توافق برسند که هیچ چیز خواهد بود به او اضافه شده اسکریپت است که "برخورد با ایده های سیاسی." همچنین او باید اجازه داده شود به مصاحبه با مدیر علمی پروژه بمب, J. رابرت اوپنهایمر و کلی آن رئیس کل لسلی R. نخلستان و دیگر چهره های کلیدی.

شاید به تعجب او والیس توافق برای همه از این. حتی پس از, او می خواست به پخش کردن مفهوم خود را برای این فیلم در جزئیات بنابراین وجود خواهد داشت هیچ سوء تفاهم او به عنوان مجموعه ای به کار در خارج از لس آنجلس در روستایی در دره سن فرناندو.

مشهور به تازگی آغاز شده در حال حرکت به منطقه حدود بیست مایل از فیلم studios, اعطای وام به آن لقب "vankleek hill." آلاینده دو طبقه خانه در مرتع پرورش احشام طراحی شده توسط معمار مدرن ریچارد نویترا ساخته شده بود در سال 1936 برای کارگردان مشهور جوزف فون استرنبرگ در سیزده هکتار از راه دور علفزار در چتسورث. آن را برجسته آلومینیوم نما با لبه های گرد صنعتی و ویندوز ارائه دیدگاه های سانتا سوزانا کوه. یک جریان مصنوعی با پل متحرک پیچیده در اطراف مقابل محل اقامت تقریبا مانند یک خندق. ماهی گرمسیری, شنا در برکه در دومین طبقه عرشه. نویترا گفته دوستان که استرنبرگ دستور داد که هیچ یک از حمام درب باید دارای قفل—برای جلوگیری از مهمانان حزب از پیدا کردن یک نقطه امن به خودکشی در اعماق افسردگی است.

"برامدگی لبه طبقات سنگ یافت اوپنهایمر به یک بازی جذاب و تا حدودی شکنجه شکل"

برامدگی لبه طبقات سنگ به حال خریداری این خانه در سال 1943 پس از فروش سرچشمه به برادران وارنر او را خوار لس آنجلس اما عاشق پولادین آسمان خراش های منهتن پس از این براق مزرعه—و فاصله از هالیوود—دادگاه تجدید نظر به او.

در حال حاضر او به کار در طولانی یادداشت او با عنوان یک تجزیه و تحلیل از روش مناسب برای یک عکس بر روی بمب اتمی. هر گونه تلاش او نوشت: "می توان بزرگترین اخلاقی و جرم و جنایت در تاریخ تمدن—مگر اینکه یکی از رویکردهای این موضوع با مهمترین و جدی ترین جدی تحقق مسئولیت های درگیر به بیشترین حد از هوش و صداقت به عنوان یکی خواهد رویکرد روز قیامت—از آنجا که در واقع چیزی است که این موضوع نشان دهنده.... اگر وجود دارد هیچ دلیلی که چرا این تصویر نمی تواند صادقانه—بهتر است که آن را در همه." بلکه آنها باید انگیزه یک واقعیت ساده است: آن شامل زندگی یا مرگ از انسان و "این تصویر می تواند یک فرصت به ندرت ارائه شده برای هر انسان است. این می تواند واقعا یک دستاورد جاویدان یک رویداد از اهمیت تاریخی و بزرگ قانون میهن پرستی."

این یک paean به Objectivism های فلسفی سیستم. او باقی مانده است اختصاص داده شده به این ایده که جهان نیاز به صرفه جویی از تخریب جهانی و این که او در این فیلم بودند ابزار برای انجام این کار. در غیر این صورت او گفت: در والیس "ما باید در وجدان ما میلیون ها سوخته بدن—کسانی که از فرزندان ما است." او راه حل: "ادای احترام به رایگان شرکت." به موضوع بمب اتمی بود که ذاتا سیاسی و مشکل اصلی بود "chp را جهتدهی میکند" این ایده که دولت باید قدرتمند و "باید کنترل وجود مردان است." مهم درگیری بین chp را جهتدهی میکند و آزادی—بین دولت و شرکت رایگان و بمب اتمی "بی خطر است تنها در یک جامعه آزاد... مردان باید رایگان و یا نابود شوند."

اگر والیس فیلم بهبود این استدلال به صورت chp را جهتدهی میکند, برامدگی لبه طبقات سنگ نوشت: "ما خون در دست ما" اما اگر آنها افزایش رایگان شرکت آنها را "تاریخی و جاودانه سهم" را به صرفه جویی در انسان است. همه آنها تا به حال به انجام در حال حاضر این موضوع در چنین راهی که ترک هیچ جایی برای استدلال "و هیچ کس را جرات مخالفت با ما به جز کردن و از فاشیست ها و کمونیست ها."

مهم ترین هدف خود را از این رو بود که اختلاف تصویر از یک دولت-کارگردانی پروژه منهتن با الهام Franklin D. Roosevelt. اگر فیلم تقویت FDR وضعیت به عنوان قهرمان آن خواهد بود "ارتکاب اخلاقی جرم جعل تاریخی درس از اهمیت فوق العاده ای... اگر ما را بزرگترین اختراع انسان و نمی رسم از آن درس آن شامل—که تنها مردان آزاد می تواند آن را به دست آورد—ما سزاوار به یک بمب اتمی کاهش یافته است بر سر ما." و "اگر کسی اشیاء به ما گفت که او شایسته نیست نام یک انسان است."

اما اگر او را ملتهب نمایش برجسته شده در این یادداشت نیست نشان دهنده اهمیت رویکرد به تصویر ؟ در آن صورت او دستور والیس "من نمی توانم اجازه خودم را بر وجدان من سهم یک خط به آن است." اما اگر او را انتخاب کنید تا تصویر در نظر او "در نظر آن را یک افتخار و یک امتیاز به کار بر روی فیلمنامه."

در هفته والیس نه تنها اختصاص پروژه به او—او می تواند نشستن با جی رابرت اوپنهایمر به انتخاب خود را جشن گرفتند مغز است.

اوپنهایمر در حال حاضر تدریس در Cal Tech در پاسادنا گفته بود MGM او نمی خواهد پریشان از کار خود را با هالیوود chitchat اما برای برخی از دلیل موافقت به رنج می برند از برامدگی لبه طبقات سنگ و والیس. برامدگی لبه طبقات سنگ به حال تهیه یک لیست از سوالات و مصاحبه ظاهرا خوب پیش رفت. برامدگی لبه طبقات سنگ یافت اوپنهایمر به یک بازی جذاب و تا حدودی شکنجه شکل—عمیقا در تضاد مورد نقش خود در ایجاد یک زمین بسیار مخربی دستگاه است که در حال حاضر به کشته شدن شاید 200,000 شهروندان—و اصرار بر مصاحبه دوم و همچنین جلسه ،

برامدگی لبه طبقات سنگ دوم مصاحبه با اوپنهایمر به همراه داشت دو بار به عنوان بسیاری از یادداشت ها به صورت فیلم اسکریپت. در یک بررسی اجمالی او نوشت: به سادگی: "عذاب چیزی که او نمی تواند حل کند." برامدگی لبه طبقات سنگ آمد به دور از برخوردهای خیلی تحت تاثیر قرار او را به زودی استفاده از او به عنوان مدل برای شخصیت Stadler, مشکل دانشمند درگیر در "Project X" در رمان او طراحی (که بعدا با عنوان Atlas Shrugged) حتی قرض گرفتن رابرت به عنوان نام خود را. این شخصیت بود و او بعدها توضیح یک "نوع که اوپنهایمر بینی—عظیم که هوش تا حدودی تلخ اما بسیار نجیب زاده و محقق و کمی دیگر دنیوی. حتی دفتر او چیزی بود که من شرح داده شده برای Stadler—که تقریبا متکبر سادگی است."

در حالی که اوپنهایمر نزدیک بود در دست در پاسادنا برامدگی لبه طبقات سنگ به حال به مطمئن شوید که برای دیدار با ژنرال گروز در طول یک سفر کوتاه به لس آنجلس. یک هفته بعد او با یک دکتر Kaynes که مشغول به کار با ریچارد فاینمن یک بیت از یک "ابله" او گفت: در محاسبات گروه در لوس آلاموس ، در آزمایشگاه Kaynes مرتبط فاینمن را در تام تام طبل—"بیشتر سر و صدا سخت تر از او فکر است."

پس از اتمام مصاحبه برامدگی لبه طبقات سنگ مونتاژ آنچه او به نام فلسفی یادداشت ها. بمب اتمی ظاهرا اولین حمله تروریستی ماشین است که در واقع یک سلاح "دفاع... یک کشور آزاد است." او در حال حاضر به فکر چگونه باورهای خود و مصاحبه خواهد بود بیان در صحنه و گفت و گو در صفحات یک اسکریپت. یکی از شخصیت ها به عنوان مثال ممکن است می گویند "فقط به عنوان یک کوچک نامرئی اتم دارای نیروهایی که تعیین شکل ماده—بنابراین شما هر یک از مرد ایده های شما را نگه تعیین شکل از رویدادهای جهان است." صحنه دیگری باید در مقابل نازی ها ایده آل با یک دانشمند در یک تخته سیاه. "همه فعالیتهای انسان" دانشمند ممکن است می گویند "مانند یک واکنش زنجیره ای—کسی برای اولین بار نوترون." سپس او را به نگاه به آسمان و اعلام "خدا را به ما وسیله ای برای درست را به نفع خود بیش از ممکن است"—ذهن که "نمی تواند کار تحت اجبار."

با تحقیق و بی حد و حصر نشخوار تکمیل آین رند آماده بود به طرح والیس فیلم در حد معمول جزئیات. آن را با مته سوراخ شباهت کمی به MGM اسکریپت که در نقطه بالا بردن سوال در مورد استفاده از بمب اتمی و توسعه آن در آینده (قبل از تغییرات گسترده به دستور ژنرال گروز و ترومن در کاخ سفید تصویب شد).

او تصور آن را باز با یک شات بسیار زیاد آسمان شب پر از ستاره. تنها یک مرد می ایستد در یک تپه کوچک ذره در چشم انداز. او می گرداند برای پیدا کردن همسر در تخت خواب. او داده بود و تولد پیش از آن روز (ظاهرا با تشکر به یک ماما?) و بیانگر امید بالا برای پسرش و در عین حال شوهرش صحبت می کند به تلخی بودن "درمانده worm" در جهان—چه حس انجام هر چیزی ؟ تنها از تعداد.

ده سال بعد او توصیه می کند پسر او که "هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان هدف حقیقت است." پسر بچه ای به نام است, در حال حاضر "جان X" را به نشان می دهد او یک جهانی جوانان است. پدرش خوشحال است که بچه فقط می خواهد برای تحصیل به مدرسه. جان X می گوید او می خواهد برای تبدیل شدن به یک دانشمند است. پدر پاسخ با تصرف همه از کتاب های خود و پرتاب آنها را در شومینه! دو سال بعد جان X, حضور دانشگاه, به هر حال. ایالات متحده وارد جنگ و جان X می پیوندد ارتش در اطلاعات نظامی و سرعت به اروپا است. پروژه منهتن آغاز می شود به عنوان هیتلر بمب برنامه sputters.

زخمی در جنگ, جان X فرستاده می شود جایی که او اختصاص داده شده است به عنوان یک محافظ برای یک فیزیکدان معروف. او تنها تحقیر برای این ایده (با تشکر از تلقین توسط پدرش) اما آن شب در دیدار جالب دکتر اوپنهایمر که جرقه در جان X یک "بازسازی و بازگشت به ارزش های معنوی به عنوان او آنها را می بیند نمونه در کار در لوس آلاموس." جان X ساعت به عنوان اوپنهایمر استخدام دانشمندان دیگر.

"تنها می توانید حدس بزنید چه هال والیس فکر ممکن است در دریافت برامدگی لبه طبقات سنگ درمان است."

در حال حاضر ما در سال 1945. بمب پروژه یک موفقیت است و اوپنهایمر است مورد ستایش قرار داد. Oppie و جان X راه رفتن هیلز لس آلاموس ، آنچه آنها انجام شده بود و هیچ حادثه فیزیکدان دستور—"تنها مردان آزاد در داوطلبانه همکاری می تواند آن را انجام داده اند... ذهن انسان تنها سلاح واقعی و ذهن خود را همیشه پیروزی در برابر زور است." درمان ادامه می دهد: "این پسر بچه در حال نگاه کردن به ستاره ها—فقط به عنوان پدر خود را 26 سال پیش. اما چهره اش درخشان است و با غرور و شجاعت و اعتماد به نفس. در حال حاضر مرد نگاه نمی کند مانند یک کرم در برابر عظمت جهان—شکل خود به نظر می رسد قهرمانانه که از یک فاتح."

پسر آخرین خط: "مرد می تواند مهار جهان—اما هیچ کس نمی تواند مهار است."

یکی فقط می توانید حدس بزنید چه هال والیس فکر ممکن است در دریافت برامدگی لبه طبقات سنگ درمان, اگر چه او در اوایل فلسفه در این زمینه باید به او هشدار داده بود. به وضوح خود واکنش فوری بود یکی نبود از هیجان و نه رضایت, برای, روز, شاید, ساعت, او تا به حال فعال پشتیبان کاتب رابرت اسمیت به ارائه یک جایگزین.

اسمیت و برامدگی لبه طبقات سنگ در حال حاضر همکاری در یک فیلم قبلی سال شما آمد همراهیک کمدی رمانتیک با محوریت یک قهرمان پرواز آس (رابرت کامینگز) که اتفاق می افتد به علاج ناپذیری بیمار است. اسمیت نوشت: داستان و اولین هالیوود فیلمنامه قبل از او قرار داده و او را با نام تجاری بر روی آن. برامدگی لبه طبقات سنگ آن را به نام "یک داستان زیبا—و نه عمیق اما باهوش و جذاب... من نگه داشته و هر چه خوب بود در نسخه اصلی اسکریپت نوشت و بقیه... من آن را نجات داد." بررسی شد و کاملا مخلوط می شوند. در حال حاضر اسمیت در زمان عناصر برامدگی لبه طبقات سنگ رویکرد است که هدایت به او و مونتاژ یک طرح با یک لیست طولانی از صحنه همراه با یک بند توصیف هر یک از.

ظاهرا از این امر آگاه نیست جایگزین رویکرد و با والیس نه تلفن او خاموش برامدگی لبه طبقات سنگ به کار می رفت به طور کامل اجرای سناریو او. در تاریخ 15 فوریه سال 1946 او نوشت: به استر سنگ از یکی از عموزاده او "من در حال حاضر کار در انتساب غیر معمول—فیلمنامه برای یک تصویر در مورد بمب اتم. آن است که سخت ترین کار من تا کنون تلاش کرده است. و آن را نگه می دارد من اسیر و زنجیر به میز من به عنوان معمول است." او تا به حال به اتمام پنجاه و پنج صفحه و یا نزدیک به نیمی از نرمال طول زمان او نوشت به سنگ.

اسکریپت پس از تقریبا دقیقا او را درمان طولانی مدت با سفت گفتگو و عمل اضافه شده است. جان X در حال حاضر به حال یک نام واقعی جان نش. در عین حال حتی در آن قابل توجه طول برامدگی لبه طبقات سنگ اسکریپت هنوز هم به سختی به سال 1939. ما یک نقشه اروپا با پرچم نازی گیر در پاریس. یک دستیار جوان به فیزیکدان اتو هان اجرا می شود پایین تیره برلین خیابان. دو گشتاپو عوامل دستگیری او. او می شکند و اجرا می شود به سمت خانه زمانی که آنها آتش بر او. ضرب زخمی او هم به لغزش یک توجه داشته باشید به یک دختر جوان که پدیدار از خانه و زمزمه "این است." توجه داشته باشید می گوید: "بگویید دکتر اینشتین در امریکا است که نازی ها در حال کار بر روی تحقیقات اتمی."

در حال حرکت همیشه تا به آرامی روزولت تصویب محرمانه آمریکا بمب پروژه. اوپنهایمر در دیدار جوان جان نش—که در این تکرار است و دیگر صرفا یک محافظ اما یک دانشمند جوان. با تشکر ذاتی محدودیت های chp را جهتدهی میکند و آمریکا جاسوسان آلمانی بمب پروژه دچار تزلزل و سپس فرو می ریزد.

و این است که تا آنجا که به او کردم. والیس مسابقه MGM و برامدگی لبه طبقات سنگ به حال نام این فیلم به طور بالقوه یکی از مهم ترین تولیدات در تاریخ بشر و در عین حال برای کسی که اسیر و زنجیر به میز او نبود دقیقا ساخت سریع پیشرفت. در واقع او به نظر می رسد هفته از اتمام.

هال والیس شده بود برای اولین بار به دنبال یک فیلم حماسی در ایجاد و استفاده از بمب اتمی و با خوشحالی تحت فشار قرار دادند به جلو هنگامی که MGM ساخته شده یک مسابقه خارج از آن. در حال حاضر در اواسط ماه مارس سال 1946 او آماده است به ترک مسابقه حتی اگر این امر دست تحقیر آمیز روابط عمومی پیروزی به برترین رقیب MGM.

البته, این فیلم, کسب و کار, والیس پرداخت سخاوتمندانه توسط L. B. مایر برای مشکلات خود را. MGM را پوشش تمام هزینه های خود را در پروژه رها شده و علاوه بر جایزه او سهم هر سود خود را در آن آغاز یا پایان. برترین ارسال بیش از, به عنوان بخشی از این معامله همه کار والیس تا به حال امن تا کنون در فیلم های خود از جمله هر طرح و جزئی فیلمنامه تکمیل شده توسط آین رند.

انواع شکست, اخبار, تماس تحویل در این پیشرفته تاریخ "بی سابقه" در حالی که اشاره کرد که این همکاری آینه ایالات متحده گرفتن متحدان آن درگیر در پروژه منهتن. نیویورک تایمز انجام شده در گزارش خود تحت عنوان "هالیوود اتم مسابقه به پایان می رسد" اشاره کرد که به جای یک "مسابقه" MGM در حال حاضر "روشن زمینه است." والیس تا به حال به سادگی به این نتیجه رسیدند که "تقلید را به صورت رضایت بخش box office نتایج." در هر صورت شایعات نویس Louella پارسونز اعلام کرد او بود "خوشحال می گویند صنعت ما این است که بالغ به اندازه کافی برای جنگ با خود است."

هنگامی که آین رند کردم کلمه در MGM-والیس معامله او از آن زمان بد است. وجود دارد که همه اتلاف وقت و کار و در حال حاضر غریبه در MGM خواهد نظر او دور-از-جلا اسکریپت. او به نظر می رسید به خصوص در مورد عصبانی راه او در مورد آن—در یک دیدار (او تا به حال هیچ گوشی) از یک والیس دستیار و نه حتی از "رئیس" خود را. برامدگی لبه طبقات سنگ به احتمال زیاد توان به فیلم دیگری اما او اشتیاق زیادی برای شروع در رمان بعدی.

در این ماه است که به دنبال MGM شات و تکمیل آن فیلم که پس از مداخله بی سابقه توسط پنتاگون و کاخ سفید تبدیل شده بود کمی بیش از نرم افزار-بمب تبلیغات. کجا آین رند? زود رنج نامه ای به والیس پس از سقوط از بمب اتمی حماسه حال تولید نیست و هر آنچه در آن بود که او می خواست از او, به طوری که او تا به حال متوقف ساخت این سفر به طور منظم از مدرن سان فرناندو خانه در مرتع پرورش احشام به استودیو. او اختصاص داده شده خودش تقریبا تمام وقت به پاسخ دادن به ایمیل فن الهام شومیز احیای سرچشمه—و همچنین در سراسر کشور همزمان کمیک استریپ بر اساس این کتاب—که تا به حال محبوبیت او بیش از حد فردی ایده ها.

برامدگی لبه طبقات سنگ نیز شروع به طراحی طرح ها و شخصیت های مانند John Galt, برای, یک رمان او با عنوان اعتصاب. (این امر در نهایت تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان Atlas Shruggedدر اصل به عنوان فقط یک فصل است.) کار بر روی تولید ده ها تن از صفحات تشریح رفت و به مراتب سریع تر از آن تا به حال به سرچشمه. و داشتن مصاحبه دکتر اوپنهایمر او شروع به سر در ایجاد شخصیت درخشان اما ضعیف دکتر Stadler و خود را "پروژه X"

او می نوشتن فقط یکی دیگر فیلمنامه برای هال والیس و آن رفت unproduced. اسکریپت خود را به صورت سرچشمه آیا رسیدن به نتیجه برسد اما هنگامی که برادران وارنر منتشر شد این فیلم به کارگردانی کینگ ویدور در سال 1949. این فیلم نه انتقادی و نه تجاری رسید. به عنوان او ادامه داد: نوشتن Atlas Shruggedاو به نظر می رسد به عنوان یک "دوستانه شاهد" قبل از HUAC هشدار در مورد تبلیغات کمونیستی در فیلم.

Atlas Shrugged منتشر شد در سال 1957 و او را تبدیل به محبوب ترین و با نفوذ رمان. منتقدان رقابت در تمسخر رمان. Granville هیکس در نیویورک تایمز نقد کتاب در نظر گرفته که آن را "نوشته شده از نفرت است." زمان magazine پرسید: "آیا این یک رمان? آن را یک کابوس ؟ آن است که سوپرمن در کمیک استریپ یا Nietzschean نسخه؟" حتی برخی از محافظه کاران لعنتی آن است. Whittaker اتاق اقامت در ملی نقد و بررسی پس از الجزایر گزارش جنجال به نام Atlas Shrugged "قابل ملاحظه ای احمقانه" و "کم عمق" اضافه است که آن را می تواند به نام یک رمان "تنها با بی واژه." اما یکی از برامدگی لبه طبقات سنگ را تحسین آلن گرینسپن نوشت: یک شکایت نامه ای به نیویورک تایمز نقد کتابخواستار رمان "جشن زندگی و شادی. عدالت بی امان... انگل که مصرانه جلوگیری از هر کدام هدف و یا به دلیل هلاک به عنوان آنها باید."

برامدگی لبه طبقات سنگ ماند درست به او را "عینی" خواستار به دهه 1970 تا سلامت و درآمد کاهش یافته است. در برابر او پولادین اصول او برای ثبت مزایای مدیکر و امنیت اجتماعی. هنگامی که او درگذشت او در سال 1974 به خاک سپرده شد در سالن پذیرایی خدای اودین نیویورک و آلن گرینسپن مراسم تشییع جنازه حضور داشتند. در کنار قبر او: شش پا گل به شکل یک علامت دلار.

اقتباس از آغاز یا پایان: چگونه هالیوود و امریکا—یاد گرفتم برای جلوگیری از نگرانی و عشق بمبکپی رایت 2020 توسط گرگ میچل منتشر شده جدید را فشار دهید.

گرگ میچل کتاب شامل تونل ها; کمپین قرنبرنده زرگر کتاب جایزه و فینالیست برای لس آنجلس تایمز جایزه کتاب; روی حیله و تزویر و به Pink Ladya New York Times قابل توجه کتاب; بنابراین اشتباه برای مدت طولانیو با رابرت جی Lifton, هیروشیما در امریکا و کسانی که صاحب مرگ ؟ او زندگی می کند در منطقه شهر نیویورک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب