زمانی که بن افلک تلاش برای پاک کردن خود برده داشتن جد

منn در این هفته از مینیاپولیس پلیس کشته جورج Floyd—گزارشی مهار مرد سیاه و سفید—در روز روشن و به او التماس برای

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

منn در این هفته از مینیاپولیس پلیس کشته جورج Floyd—گزارشی مهار مرد سیاه و سفید—در روز روشن و به او التماس برای زندگی خود شده است وجود دارد یک نوع فرهنگی کفاره بی شمار راه های سفید ساختارهای قدرت را به طور معمول بهره برداری مردم از رنگ. برخی از مردمی سفید استعفا; دیگر پیوست, باشگاه کتاب و هالیوود هرگز به outdone در نمایشی allyship اداره ثبت funereal PSA.

یک توده درهم و برهم از pained, عبارات darting چشم و سیاه و سفید تی شرت, آگهی ویژه, کر, بازیگران, برخی شناخته شده و برخی نه گرفتن "مسئولیت" برای تبدیل چشم خود را به نژاد پرستی در نتیجه تسهیل این ویروس گسترش یافته است. و در حالی که اعدام نشده اند می تواند بیشتر ham-fisted یا خود خدمت بنیاد شد صدا: برای بیش از حد طولانی, سفید آمریکایی ها حاضر به اذعان عمق نژادپرستی و نقش آن را بازی کرده است آنها را در رسیدن به وضعیت ممتاز خود را. به جای مردم سیاه و سفید گریه می کند و درخواست های برآورده شده است با ناراحتی و defensiveness.

که به ارمغان می آورد ما را به بن افلک.

به تازگی به عنوان اعتراض برای زندگی خشم در خیابان ها و تندیس تجلیل نژادپرستانه Confederates بیا پایین سقوط من شده فکر کردن در مورد یک حادثه مربوط به افلک که مانند رفیق مت دیمون است که اغلب به عنوان یک لیبرال هالیوود فشار سنج. بازگشت در سال 2015 افلک در بر داشت خود را در آب داغ در هنگام هک سونی ایمیل نشان داد که او می خواهم به درخواست یک برده-داشتن جد پاک شود از قسمت PBS' پیدا کردن ریشه های خود را.

"در اینجا معضل من: محرمانه, برای اولین بار یکی از مهمانان ما خواسته است ما را به ویرایش کردن چیزی در مورد یکی از اجداد خود را -- این واقعیت است که او متعلق به بردگان" ریشه میزبان هنری لوئیس جونیور دروازه یکی از کارشناسان برجسته جهان در تاریخ سیاه گفت: در یک ایمیل به پس از آن-Sony رئیس Michael Lynton به تاریخ جولای 22, 2014. "در حال حاضر چهار یا پنج نفر از مهمانان ما در این فصل فرود از صاحبان برده از جمله سوختگی کن. ما هرگز کسی را تا کنون سعی کنید به سانسور یا ویرایش آنچه ما در بر داشت. او یک megastar. ما چه کنیم؟"

"من می خواهم آن را اگر هیچ کس نمی داند اما اگر از آن می شود که شما در حال ویرایش این مواد بر اساس این نوع از حساسیت و سپس آن را می شود روی حیله و تزویر. دوباره همه چیز مساوی من قطعا آن را از" Lynton پاسخ داد.

"برای انجام این کار خواهد بود نقض PBS قوانین در واقع حتی برای بتمن..."

"تمام تولید کنندگان می دانند; روابط خود را با آژانس همان معدن و هر کس در آنجا درگیر شده است در تلاش برای حل و فصل این; عامل من در کا می داند. و PBS می دانم. برای انجام این کار خواهد بود نقض PBS قوانین در واقع حتی برای بتمن" توضیح دروازه جونیور

در نهایت افلک آرزوی اش کردم و با خود برده داشتن جد ویرایش شد از پیدا کردن ریشه های خود را در قسمت سانسور تاریخ خود را به دلجویی از او خفیف unease. زمانی که ایمیل آمد به نور کله خر بازیگر صادر عذرخواهی در Facebook نوشتن "پس از یک جامع جستجوی اصل و نسب من برای پیدا کردن ریشه های خود را' کشف شد که یکی از اقوام دور بود و صاحب برده است. من نمی خواهم هر تلویزیون نشان می دهد مورد خانواده شامل یک مرد که متعلق به بردگان است. من خجالت می کشم. بسیار فکر کردم یک طعم و مزه بد در دهان من. جست و خیز [دروازه] تصمیم گرفت که چه چیزی را نشان می دهد. من لابی او را به همان راه من لابی مدیران در مورد آنچه که طول می کشد از من من فکر می کنم آنها باید با استفاده از"—در اینجا افلک در واقع در مقایسه با پاک کردن خود نژادپرستانه جد و مردم او را به بردگی گرفته از سابقه تاریخی به بد عمل طول می کشد در یک فیلم است.

"من متاسفم من افکار اولیه که موضوع برده داری نمی توان در داستان گنجانده شده است. ما سزاوار نه اعتبار و نه سرزنش برای اجداد ما و میزان بهره در این داستان نشان می دهد که ما به عنوان یک ملت هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با وحشتناک میراث برده داری. این بررسی به خوبی به ارزش ادامه دارد. من خوشحالم که داستان من اما به طور غیر مستقیم کمک خواهد کرد که به بحث و بررسی است. در حالی که من نمی خواهم که مرد است جد من خوشحال هستم که جنبه ای از تاریخ کشور ما در حال صحبت کردن در مورد." (ترجمه: شما باید خدا را شکر برای من بی احتیاطی کمک کرده است که حرکت فرهنگی رو به جلو است.)

بعدا مشخص شد که افلک را شرم آور نسبی بود بنیامین کول. بومی ساوانا او صاحب 25 بردگان و به عنوان کلانتر بود شخصا مسئول اجرای تعدادی از افراد متهم مختلف "جنایت." در حالی که افلک تصمیم به اولویت بندی خود را شکننده نفس بیش از علنا حساب با درد و رنج مردم سیاه, او تا به حال هیچ مشکل تحقق کامل وزن جنایات علیه مردم یهودی.

فقط دو ماه قبل از پیدا کردن ریشه های خود را ایمیل شد کشف افلک سخنرانی به انجمن صنفی نویسندگان آمریکا که در آن او توضیح داد که به معنی از نام میانی خود Geza:

"پدر و مادر من به نام من پس از مجارستان از دوستان ایشان به نام Geza. زمانی که من در چهارم یا پنجم من انداخت بزرگ مناسب و گفتم شما بدترین namer از مردم در جهان!'...Everybody calls me, 'بن-گی'... این راه قبل از همجنسگرا بودن به عنوان سرد به عنوان آن در حال حاضر.

"که نام هرگز چیزی از افتخار بزرگی برای من پس از آن روز. من آمد به درک و شناسایی بهتر با درد و رنج دیگران است."

"مادر من به من گفت که Geza بود که یکی از دوستان او که جان خود را در اطراف این زمان به دنیا آمدم. او یک بازمانده هولوکاست از مجارستان و او استثنایی ترین فرد به او می دانستند. او تا به حال افتاده از یک قطار در هولوکاست گرفتن یهودیان به اردوگاه های مرگ و او رفت و برگشت به نجات چند نفر دیگر به سعی کنید به آنها را شکستن ،

"او به من گفت 6 میلیون یهودی به قتل رسیدند که مردان مثل او شجاع و فداکار بودند چه بود بین ما و شر است که مردم قادر به انجام به یک دیگر. که نام هرگز چیزی از افتخار بزرگی برای من پس از آن روز. من آمد به درک و شناسایی بهتر با درد و رنج دیگران است."

در هفته های اخیر هالیوود گرفته شده تعداد بسیار گام های کوچک برای بهبود آن هولناک عدم تنوع. آنها منصوب Ava DuVernay به Academy of Motion Picture Arts and Science را حکام; مجموعه یک سری از تنوع استانداردهای تعیین جوایز واجد شرایط بودن و در نهایت به نام سیاه لیسانس. اما برای یک صنعت است که اهدا کتاب سبز بهترین تصویر کمی بیش از یک سال پیش و به تازگی به دنبال تولید یک نمایش به نام مؤتلفهجایی که سفید بازی تاج و تخت سازندگان پیش بینی یک واقعیت "است که در آن برده داری قانونی باقی مانده و به تکامل مدرن و موسسه" پوسیدگی واقعا اجرا می شود استخوان عمیق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب