زمانی که کروناویروس اولین ضربه آنها می خواستم به نگه داشتن نیویورکی ، در حال حاضر آن را به نوبه خود ما.

من خیلی پیر من به یاد داشته باشید مارس زمانی که سیاستمداران آمریکایی در نهایت تصمیم گرفت که کروناویروس یک مشکل

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

من خیلی پیر من به یاد داشته باشید مارس زمانی که سیاستمداران آمریکایی در نهایت تصمیم گرفت که کروناویروس یک مشکل واقعی بود و همچنین تصمیم گرفت که در نیویورک بودند بردار از عفونت است. پخش. ما دیگر جذاب عموم جهان وطن ما بودند عناصر نامطلوب. برای اولین بار در زندگی من پیدا کردم خودم منفور برای من جدید Yorkerness. ما استقبال نیست. به ما گفته شد به ماندن که در آن ما شد. آنها نمی خواهند ما. ما پلاک شد اسکارلت نامه.

حرفه ای شال-پوشنده لباس دکتر دبورا Brix رفت فاکس کسب و کار و اعلام کرد که نیویورک در حال فرار از شهر "ممکن است در حال حاضر در معرض شده است." دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عموم الناس حرکت با یک فرمان اجرایی نگه داشتن نیویورک در (با چه ارتش خواسته اندرو کومو): "ما بسیار قوی در مردم ترک به خصوص برخی از کشورهای خاص و رفتن به کشورهای دیگر که در آن آنها باید کمتر از یک مشکل. شما در حال شنیدن به طور مداوم در مورد مردم ترک نیویورک و رفتن به فلوریدا و نیویورک بدیهی است که یک نقطه داغ." او گفت: بنا به گزارش دوستان خود را دریافت کنید در حالی که آنها هنوز هم می تواند.

بازگشت به فلوریدا. من را دریافت نمی آغاز شده و در بدترین فرماندار وحشتناک dayglo کودک تهمت ران DeSantis که گفت: "من روی چیزی حساب کردن با توجه به شیوع بیماری وجود دارد, که در هر پرواز است و کسی در آن است که مثبت برای COVID-19" و قرار دادن سربازان دولت وجود دارد برای جمع آوری مقالات ما را در رسیدن. حتی دموکرات ها با ما برخورد مانند lepers مانند وقتی که رود آیلند رژیم صهیونیستی است. جینا Raimondo اعزام پلیس ایالتی به استراحت توقف نزدیک به کانکتیکات مرز پس از چند مایل از علائم سفارش نیویورک وسایل نقلیه به جلو. او گفت که "در حال حاضر ما یک خطر مشخص. که خطر است به نام شهر نیویورک است." رژیم صهیونیستی. Raimondo می دانستم که ریسک و خطر بود و ما.

همراه با هر یک از کسانی که تهدید واقعی وجود دارد ده ها تن بیشتر تصور تهدید ویروسی پیام های متنی, memes به من گفتن که تهمت بود به تصویب استافورد عمل و که من تا به حال 48 تا 72 ساعت به ترک این شهر قبل از تونل ها و پل ها و جاده ها قفل شده بودند پایین. اما در حالی که برخی از مردم وحشت زده بودند توسط این ایده از قفل بودن در شهر من در بر داشت این نوع از آرامش. که در آن چیز دیگری وجود دارد ،

وقتی که من تحت فشار قرار دادند فانتزی من که فرستندگان من ویروسی متن پیام در مورد که در آن از دوستان گفت که او آن را کردم از داخل دولت. من تحت فشار قرار دادند سخت تر است. او گفت که او آن را کردم از یکی از دوستان رئیس جمهور بزرگ بالغ میزاره. آنها گزارش شما تصمیم می گیرید.

مردم از شهرستان فرار در droves و کسانی از ما که مانده بودند در آمریکا معادل چرنوبیل را منطقه ممنوعه. کومو (که به نظر من یک قهرمان در آن زمان چون من تا به حال Stockholm syndrome; در حال حاضر من مجبور به بازگشت معقول تحقق است که او را بمکد) تهدید به شکایت فرماندار ایالت رود آیلند. "اگر آنها رعایت سیاست که من قصد دارم به سو" کومو گفت: برادر خود را که در مورد به کروناویروس خود را. چگونه جرات آنها نمی خواهند ما!

اما زبان به عنوان کسی که در شهر نیویورک کودک از دو نفر که در شهر نیویورک و در حال حاضر از سه فرزند در حال رشد در شهر نیویورک حتی من نمی خواهم ما. ما آخرین leper مستعمره Kalaupapa. من تا به حال به چهار دوست است که از دست پدران خود را. من شبانه زوم AA جلسه یک درب گردان از مردم بیمار شدن و بهتر شدن است. همه از من doormen کردم coronavirus. من دو تا از بهترین دوستان خواهر آن را کردم. من آن نیست اما تا به حال محدود لوکس از خروج از آپارتمان ما است.

اما چه تفاوت 94 روز می سازد. ما منحنی مسطح است ما اعداد پایین. در ژوئن 13, ما تا به حال تنها 694 موارد جدید در کل کشور. این بیمارستان صحرایی راه اندازی شده توسط anti-gay افراد متعصبی از بین رفته است. بیمارستان های ما هستند مانند عادی بیمارستان ها. من حتی رفتن به, رفتن به دندانپزشک در یک هفته! ما در حال بازگشت ،

اما شما می دانید که به عقب نیست ؟ هر کس دیگری. "در فلوریدا تعداد coronavirus موارد صدر از 1000 برای همه اما یکی از هفت روز گذشته." در دو روز گذشته فلوریدا تا به حال بیش از 2000 مورد جدید در هر روز است. "آلاسکا, Arizona, California, California, فلوریدا, North Carolina, اوکلاهما و کارولینای جنوبی همه رکورد تعداد موارد جدید در سه روز گذشته با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن." این امکان وجود دارد که برخی از این خوشه ها یک نتیجه از گسترده تر تست اما این احتمال وجود دارد که استثنا و نه قاعده.

معلوم مغلوب ساختن پیشی جستن را بسیار خوب virologist. او در ماه فوریه پیش بینی بود "یک نظریه هست که در ماه آوریل هنگامی که آن را گرم می شود—از لحاظ تاریخی شده است که قادر به کشتن ویروس." او البته مانند بسیاری از چیزهای اشتباه است.

در حال حاضر آن را به نوبه خود ما اما شما نمی بینید کومو صدور هر گونه دستور اجرایی در برابر فلوریدا یا تگزاس و دلیلش این است که ما نیروهای جدید هستند روح سخاوتمندانه که نمی کینه نگه دارید. آن را در واقع به این دلیل که او بیش از حد شلوغ bigfooting ما وحشتناک شهردار بی کفایت بود که از بیمار جمعه اما نمی توانید یک آزمون روز پس از او آن را در زمان خود به "به یاد همه نیویورکی, لطفا, اگر شما آزمایش نشده و در عین حال به دریافت تست شده است. آن را سریع است. از آن آسان است. آن رایگان است."

خوشبختانه برای بقیه کشور آن را مانند نیویورک در حال رفتن به درام خود را از ماه مارس است. بنابراین همه ما باید خوب و خوب منظورم اینه که من فقط می خواهید برای دریافت به دندانپزشک قبل از بعدی مستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب