که در آن امید وجود دارد وجود دارد خلاقیت

امیدوارم که تعریف شده است به عنوان یک الهام بخش مثبت اعتقاد در آینده تمایل گرامی با انتظار این احساس که همه چی

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

امیدوارم که تعریف شده است به عنوان یک الهام بخش مثبت اعتقاد در آینده تمایل گرامی با انتظار این احساس که همه چیز شما می خواهید این است که ممکن است برای رسیدن به, و به چالش کشیدن وقایع است که به نوبه خود بهترین چیزها را به سقوط به مکان های راست. امید است بخشی ضروری از انسان بودن است. "شاخ طلایی و نقره سم" توسط لورن Plaskonos یک تصویر زیبا از هر دو خلاقیت و امید است.

این کتاب با تمرکز بر تشویق در همه سنین وجود دارد که امید است در تمام زندگی از شرایط. مبارزات و چالش ها همیشه بخشی از زندگی انسان است اما غلبه بر آنها نیاز به حق عقل است. به امید این است که می خواهم یک توسعه است که باعث می شود زندگی خود را بهتر در برخی از راه. این نه تنها کمک به ایجاد دشوار شرایط فعلی قابل تحمل تر است اما همچنین می تواند در نهایت افزایش زندگی ما به دلیل انعکاس آینده ای بهتر انگیزه شما را به مراحل آن را به اتفاق می افتد.

نقره سم معرفی هدف خدا دست نخورده عقل است. عقل بشر است و تنها بر اساس آنچه مشاهده می شود توسط حواس انسان و کار می کرد از انسان های فکری و استدلال است. اما آسمانی عقل نمی تواند درک این است که فراتر از آنچه که ما می توانید تصور و درک شده است. این یک امیدوار قول می دهم که ما می توانیم نگه دارید.

نویسنده لورن Plaskonos تاکید می کند که زندگی بدون امید مرگ و زندگی یک زندگی پر از امید و با وعده های خدا را می توان خلاق تر و می توانید لذت بردن از مزایای از اطمینان از امید که خدا به ما داده است.
 
"شاخ طلایی و نقره سم "
ناشر: لورن دمپسی Plaskonos
تاریخ انتشار: November 10, 2011
زبان: فارسی
چاپ ظهر: 43 صفحه
ناشر: ایمان مسیحی Publishing, Inc.
تاریخ انتشار: فوریه 19 سال 2020
زبان: فارسی
ASIN: B084ZZZN6X
فروخته شده توسط: Amazon.com خدمات LLC
Hardcover: $12.09
روشن شدن: $9.99
 
در مورد کتاب
شاخ طلایی و نقره سم است سرسبز و سفر جادویی در خلاقیت به عنوان شما کشف جهان از تک شاخ و آنچه را که آنها ممکن است مانند. ما امیدواریم که شما لذت بردن از تصاویر زیبا از برنده جایزه هنرمند و نویسنده لورن دمپسی Plaskonos و تشویق به اب شلپ شلپ کردن با خلاقیت خود را.

اما من شاخ خواهی تسبيح مانند شاخ اسب تک شاخ...
– مزمور 92:10
هیچ چشمی ندیده و هیچ گوش شنیده است هیچ ذهن تصور آنچه خدا آماده کرده است برای کسانی که او را دوست دارم
– 1 قرنتیان 2:9
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب