که COVID-19 درمان کار—و که یک مجسمه

توسط ویلیام پتری, گفتگومن یک پزشک هستم و یک دانشمند در دانشگاه ویرجینیا است. من برای مراقبت از بیماران و انجام

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

توسط ویلیام پتری, گفتگو

من یک پزشک هستم و یک دانشمند در دانشگاه ویرجینیا است. من برای مراقبت از بیماران و انجام تحقیقات برای پیدا کردن راه های بهتر برای تشخیص و درمان بیماری های عفونی از جمله COVID-19. در اینجا من به اشتراک گذاری آنچه که شناخته شده است در مورد درمان که و که نمی, برای جدید کروناویروس عفونت است.

نگه داشتن در ذهن که این رشته از پزشکی است که به سرعت در حال تحول به درک ما از SARS-CoV-2 ویروس را بهبود می بخشد. بنابراین آنچه که من نوشتن امروز ممکن است تغییر در روز و یا هفته.

در زیر درمان است که سعی کرده و برای که ما باید بهترین دانش است.

هیدروکسی کلروکین و یا کلروکين: هیچ شواهدی کار می کنند

وجود دارد سه کارآزمایی های کنترل شده تصادفی از هیدروکسی کلروکین که همه شکست خورده اند برای اثبات یا رد مفید یا مضر اثر در COVID-19 دوره کارآموزی و یا ترخیص کالا از ویروس. با توجه به این زمان فقدان شواهد این داروها که به طور معمول استفاده می شود برای درمان آرتروز فقط باید در چارچوب یک کارآزمایی بالینی کنترل شده.

لوپیناویر/ریتوناویر: نه مفید

داروی لوپیناویر یک مهار کننده آنزیم به نام HIV پروتئاز است که درگیر در تولید ذرات ویروسی. بازدارنده های پروتئاز HIV بودند انقلابی که منجر به فعلی ما توانایی به طور موثر درمان اچ آی وی است. لوپیناویر همچنین می تواند مانع از آنزیم است که انجام وظایف مشابه به عنوان HIV پروتئاز در سارس و MERS coronaviruses. ریتوناویر افزایش سطح لوپیناویر در خون پس لوپیناویر/ریتوناویر ترکیب مورد آزمایش قرار گرفت در يک کارآزمايی بالينی برای COVID-19.

متاسفانه هیچ تاثیر بر روی سطح ویروس در گلو و یا مدت ویروسی ریختن و نه بیماران بالینی دوره و یا بقا را تغییر دهید. وجود دارد به همین دلیل است که هیچ نقشی برای لوپیناویر/ریتوناویر در درمان COVID-19.

استروئیدها: بله تقریبا همه COVID-19 بيمار

هنگامی که یک استروئید مصنوعی هورمون به نام دگزامتازون داده شده بود به بیماران مبتلا به COVID-19 دارو کاهش 28 روز مرگ توسط 17 درصد و عجله از ترخیص از بیمارستان.

این کار انجام شد در یک تصادفی و کارآزمایی بالینی کنترل شده از بیش از 6000 نفر و در حالی که نه تکرار در مطالعه دیگری و یا در عین حال کارشناسی است و قطعا شواهد کافی برای توصیه به استفاده از آن.

توکلیزوماب: خیلی زود به قاضی

توکلیزوماب یک آنتی بادی که بلوک یک پروتئین به نام IL-6 گیرنده از اتصال IL-6 و باعث التهاب. سطوح IL-6 و بالاتر در بسیاری از بیماران با COVID-19 و سیستم ایمنی بدن به طور کلی به نظر می رسد بیش از حد فعال می شود در کسانی که با شدید ترین بیماری است. این منجر به بسیاری از پزشکان و پزشکان به فکر می کنم که مهار IL-6 گیرنده ممکن است محافظت از بیماران از بیماری شدید.

توکلیزوماب است که در حال حاضر مورد تایید FDA برای درمان آرتریت روماتوئید و دیگر کلاژن عروقی و برای "cytokine طوفان"—مضر واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن – که می تواند ناشی از انواع خاصی از درمان سرطان و COVID-19.

به صورت گذشته نگر و مشاهده مطالعه نشان داد که COVID-19 بيمار تحت درمان با توکلیزوماب کاهش خطر تهویه مکانیکی و مرگ است. اما ما فاقد يک کارآزمايی بالينی بنابراین هیچ راهی برای تعیین اگر این بهبود آشکار شد و با توجه به توکلیزوماب یا از مبهم طبیعت از مطالعات گذشته نگر.

نقاهت پلاسما: خیلی زود به قاضی

نقاهت پلاسما مایع به دست آمده از خون بعد از برداشتن سفید و سلول های قرمز خون حاوی آنتی بادی از عفونت های قبلی که پلاسما اهدا کرده بود. این پلاسما استفاده شده است برای جلوگیری از بیماری های عفونی از جمله پنومونی کزاز دیفتری, اوریون و آبله مرغان برای بیش از یک قرن است. این تصور به نفع بیماران از آنجا که آنتی بادی از پلاسما از بازماندگان اتصال به و گونه عوامل بیماری زا و یا مواد سمی از بیماران. نقاهت پلاسما در حال حاضر در هزاران COVID-19 بيمار.

اما تنها کارآزمایی بالینی تصادفی کوچک بود و فقط شامل 103 بيمار که دریافت نقاهت پلاسما 14 روز پس از آنها بیمار شد. وجود دارد تفاوت در این زمان برای بهبود بالینی و یا مرگ و میر در بین کسانی که بود و نه درمان. تشویق اخبار بود که کاهش معنیدار در ویروس شناسایی سطوح با استفاده از روش PCR.

از این رو خیلی زود به بگویید اگر این مفید خواهد بود و کارآزمایی بالینی کنترل شده مورد نیاز است.

یک پرستار در حال جمع آوری نقاهت پلاسما از یک بهبود COVID-19 بیمار برای کمک به فرایند درمان از دیگر COVID-19 بيمار در اندونزی. Budiono,/ Sijori تصاویر/برکرفت رسانه ها از طریق گتی ایماژ

Remdesivir: بله کاهش بستری در بیمارستان

Remdesivir مواد مخدر است که مانع از coronavirus آنزیم است که باعث می شود نسخه viral RNA ژنوم. این عمل باعث توقف زودرس و یا فسخ کپی کردن و در نهایت بلوک ویروس از تکرار.

Remdesivir درمان به خصوص برای بیمارانی که نیاز اکسیژن قبل از آنها قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه کاهش مرگ و میر و کوتاه متوسط بازیابی timefrom 15 تا 11 روز.

مهارکننده های ACE و ARBs: حفظ و مصرف آنها

وجود دارد یک نگرانی که داروهای مهارکننده ACE یا مهاركننده گيرنده مسدود کننده (ARBs) استفاده می شود که برای درمان فشار خون بالا و نارسایی قلبی می تواند به افزایش سطح ACE2 پروتئین گیرنده برای SARS-CoV-2 در سطح سلول ها در بدن است. این امر پزشکان فرض اجازه می دهد بیشتر نقاط ورود برای ویروس برای آلوده کردن سلول ها و در نتیجه افزایش شدت جدید کروناویروس عفونت.

اما هیچ شواهدی وجود ندارد که این مورد است. انجمن قلب آمریکا, انجمن نارسایی قلب آمریکا و کالج آمریکایی قلب و عروق همه توصیه می کنند که بیماران را ادامه خواهد داد که این داروها در این بیماری همه گیر به عنوان آنها مفید در درمان فشار خون بالا و نارسایی قلبی است.

ما را ساخته اند پیشرفت شگفت انگیز در درمان COVID-19. دو درمان های استروئیدی و Remdesivir—در حال حاضر نشان داده شده است برای کمک به. کسانی که بهره مندی از این درمان مدیون لطف بیمارانی که داوطلب به شرکت در کارآزمایی بالینی کنترل شده و پزشکان و شرکت های دارویی که به آنها منجر شود.

ویلیام پتری استاد پزشکی در دانشگاه ویرجینیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن