خلاف کاران اهدا $700,000 پس از اعلان SEC بررسی

امروز کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اعلام کرد whistleblower جایزه تقریبا $700,000 داده شده به یک مدعی که ب

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

امروز کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اعلام کرد whistleblower جایزه تقریبا $700,000 داده شده به یک مدعی که بی درنگ گزارش led SEC برای باز کردن بررسی است. SEC whistleblower دچار "مشکلات بی" به عنوان یک نتیجه از فعالیت های خود را.
 
با توجه به SEC مطبوعاتی موسس در ابتدا گزارش خود نگرانی های داخلی قبل از تماس با SEC Whistleblower ، به "اطلاعات مهم" این خلاف کاران را به این کمیسیون در طول این تحقیقات منجر به پول در حال بازگشت به صدمه سرمایه گذاران.
 
"SEC همچنان گل سرسبد موسسه برای خلاف کاران جوایز" گفت: whistleblower وکیل Stephen M. کوهن شریک در qui tam قانون شرکت کوهن کوهن & Colapinto. "تحت Dodd-Frank عمل SEC و CFTC خبرچین می توانید فایل ناشناس ادعا می کند بدون خطر اقدامات تلافی جویانه و کسب پاداش در طول راه."
 
تحت SEC برنامه Whistleblower, اوراق بهادار, تقلب خبرچین که گزارش جنایت که در نتیجه اجرای عملیات از 1 میلیون دلار یا بیشتر می توانید تبدیل شدن به واجد شرایط برای خلاف کاران جوایز اعم از 10-30 ٪ از تحریم به دست آمده است.
 
"از آنجا که از خلاف کاران را از اقدامات این سازمان قادر به شناسایی سوء رفتار و صرفه جویی در زمان و منابع در جریان تحقیقات گفت:" جین Norberg رئیس SEC از خلاف کاران. "این خلاف کاران پا به جلو و کمک به این سازمان برای حفاظت و جبران صدمه سرمایه گذاران است."
 
SEC خبرچین در حال حاضر اعطا شده است تقریبا $501 میلیون از این برنامه آغاز به کار در سال 2012.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن