خبرچین' توجیه در نوارتیس Foreign Corrupt Practices Act مورد

امروز ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و وزارت دادگستری (DOJ) اعلام کرد شهرک با جهانی صنا

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

امروز ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و وزارت دادگستری (DOJ) اعلام کرد شهرک با جهانی صنایع دارویی و بهداشتی شرکت نوارتیس AG ("نوارتیس") برای نقض Foreign Corrupt Practices Act ("FCPA"). نوارتیس که مقر آن در سوئیس موافقت به پرداخت بیش از $225 میلیون دلار برای حل و فصل وزارت دادگستری FCPA اتهامات رشوه خواری در یونان. SEC تحریم نوارتیس حدود 85 میلیون دلار برای یونانی رشوه خواری است. کل تحریم ها با علاقه بیش از 300 میلیون دلار.
 
"محرمانه و ناشناس یونانی خبرچین که مستند این جنایات هستند قهرمانان. آنها قرار داده و شهرت خود را و مشاغل در معرض خطر به اطلاع اجرای قانون در مورد رشوه خواری گسترده در طرح یونانی بهداشت و درمان برنامه های. حتی امروز خود ایمنی است که در معرض خطر از مقامات فاسد که به سرقت برده از سیستم مراقبت های بهداشتی و رشوه صورت گرفت" گفت: whistleblower وکیل Stephen M. کوهن موسس شریک در qui tam خلاف کاران شرکت حقوقی کوهن کوهن و Colapinto.
 
کوهن که ایالات متحده بر اساس وکیل برای یونانی خبرچین گفت: "دولت یونان باید فورا متوقف کردن اقدامات تلافی جویانه در برابر مردم فکر می کنند whistleblowers. به جای دولت یونان باید علنا تگرگ خبرچین به عنوان قهرمانان هستند."
 
در یونان خبرچین نشان داده شد توسط شرکت حقوقی از پاولوس K. Sarakis & Associates, که همچنین با صدور بیانیه ای امروز.
 
"SEC و DOJ, تحریم ها باید به عنوان زنگ خطری در سراسر اروپا و جامعه بین المللی دارد. خبرچین می تواند محرمانه و ناشناس گزارش رشوه خواری و نگه دارید و شرکت های چند ملیتی پاسخگو باشد. زمان آن رسیده است برای میلیونرها و میلیاردرهای که سود حاصل از رشوه خواری و تضعیف حاکمیت قانون با فساد نهادهای دموکراتیک برگزار می شود به طور کامل پاسخگو" کوهن ادامه داد.
 
"SEC و DOJ مشغول به کار به طور موثر با خبرچین. این مورد یک بار دیگر نشان می دهد که اثربخشی Dodd-Frank Act ایالات متحده whistleblower قوانین در برگزاری مقامات فاسد و شرکت های پاسخگو" کوهن گفت.
 
بر اساس این تحریم ها صادر شده امروز کل تفکیک در جریمه و مجازات پرداخت شده توسط نوارتیس برای FCPA نقض حقوق بشر در یونان به شرح زیر است:
 
SEC: $85.667 میلیون
DOJ - $225 میلیون
مجموع: $310.667 میلیون
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب