کاخ سفید سفارشات بیمارستان برای دور زدن CDC حتی به عنوان مدیر آژانس آماده برای سخت ترین زمان'

کاخ سفید در حال حاضر نیاز به بیمارستان های سراسر کشور برای تغییر چگونه آنها گزارش داده در COVID-19 بیماران در

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

کاخ سفید در حال حاضر نیاز به بیمارستان های سراسر کشور برای تغییر چگونه آنها گزارش داده در COVID-19 بیماران در یک حرکت است که به طور موثر, دور می زند که این کشور بزرگترین آژانس بهداشت عمومی. در نامه ای از وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) آژانس موظف است که بیمارستان ها ارسال اطلاعات خود به COVID-19 بيمار به طور مستقیم به یک پایگاه داده مدیریت HHS به جای مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC).

منظور ترسیم تغییر ادعا می کند آن را به کمک سازمان های فدرال حرکت از دستی ورود اطلاعات به خودکار که ساده جمع آوری و انتشار کوروناویروس اطلاعات برای چندین آژانس های فدرال است که دسترسی به پایگاه داده. در این سند آمده است: "از تاریخ 15 ژوئیه سال 2020 بیمارستان دیگر باید گزارش Covid-19 اطلاعات در این سند ملی ایمنی بهداشت و درمان شبکه سایت" تهاتری از داده ها در بیماری های عفونی که توسط CDC از سال 2008.

تغییر در داده های مجموعه, طولانی مسئولیت CDC به وجود آمد و پس از دکتر دبورا Birx این افسر ارشد پزشکی در کاخ سفید را coronavirus نیروی کار گفت: در یک کنفرانس تلفنی با بیمارستان مدیران چند هفته پیش که امکانات بهداشت و درمان بودند به اندازه کافی گزارش خود را داده است. CDC کارکنان شوکه شده بودند در این تغییر با توجه به نیویورک تایمز.

برخی از کارشناسان بهداشت عمومی هر چند گفت که این حرکت آخرین در یک خط طولانی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سیاسی همه گیر و علم در پشت آن.

نیکول لوری رئیس جمهور سابق باراک اوباما دستیار وزیر برای آمادگی و پاسخ گفت: بار "تمرکز کنترل تمام اطلاعات زیر چتر ذاتا سیاسی دستگاه خطرناک و نژاد بی اعتمادی. به نظر می رسد به قطع توانایی سازمان های مانند C. D. C. به انجام آن کار اساسی." مغلوب ساختن پیشی جستن منحل یک بیماری همه گیر تیم پاسخ برگزار شده توسط سلف خود در سال 2018 است.

چند روز پس از نامه CDC مدیر رابرت Redfield ارائه شده تیره و تار پیش بینی برای آینده نزدیک ایالات متحده است. در یک وبینار توسط مجله انجمن پزشکی آمریکا گفت: "من فکر می کنم پاییز و زمستان سال 2020 و 2021 در حال رفتن به احتمالا یکی از سخت ترین زمان است که ما با تجربه در آمریکایی سلامت عمومی است."

او نگران گفت: نگرانی های یک فصل آنفولانزا که می رسند در بدترین آمریکا بحران بهداشتی در دهه. آنفولانزا آلوده در هر نقطه بین 9 و 45 میلیون آمریکایی در سال hospitalizes صدها نفر از هزاران نفر و کشته شدن دهها هزار نفر با توجه به CDC تخمین می زند. هر دو ویروس هدف قرار دادن همزمان Redfield گفت: شمار خطر قریب به اتفاق آمریکایی سیستم بهداشت و درمان.

خطر یک overtaxed سیستم بهداشت و درمان است و نه نظری گفت: با اشاره به میزان مرگ و میر بالا در نیویورک در ارتفاع خود را مبارزه با این بیماری همه گیر: "زمانی که شما واقعا نگاه دیفرانسیل مرگ و میر در سراسر کشور آن را کاملا قابل توجه—گاهی اوقات نیویورک, 5, 6, 7, 8 درصد—بسیاری از این مرگ و میر رانده است استرس از سیستم مراقبت های بهداشتی که بیماران هستند که در حال تلاش به مراقبت گرفته شود. بنابراین نگه داشتن سیستم مراقبت های بهداشتی از بودن نامعقول است برای رفتن به واقعا مهم و درجه ای که ما قادر به انجام این کار تعریف خواهد شد که چگونه به خوبی ما قادر به دریافت از طریق پاییز و زمستان است."

Redfield همچنین صحبت کردن در مورد یک موضوع است که به خصوص تفرقه میان همه گیر: ماسک صورت. "پوشش است نه یک مسئله سیاسی; این یک مسئله بهداشت عمومی و این واقعا یک مسئولیت شخصی برای همه ما است."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ملبس به ماسک در یک مکان عمومی ظاهر این آخر هفته یکی از اولین بار او انجام داده است تا پس از بارها و بارها موارد فوق یک ماسک در تنظیمات عمومی و نادیده گرفتن دستورالعمل های بهداشتی.

با وجود مواج همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او گرفته اند یک رویکرد خصمانه این کشور به مقامات بهداشت عمومی, contravening به جای حمایت از آنها در بسیاری از موارد. کاخ سفید منتشر شده یک لیست از تمام بار Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی به حال اشتباه پیش بینی در مورد این ویروس این آخر هفته گذشته و لغو کابل, اخبار, ظاهر, ظاهرا در تلافی نامطلوب ارزیابی دولت این کشور از سلامت عمومی است.

هر چند مقامات بهداشت عمومی مدیران و روسای دانشگاه ها باید گفت: از سرگیری مدارس این سقوط را در بهترین حالت تبدیل به مخلوطی از آنلاین و کلاس های حضوری فرمانده کل قوا و وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos خواستار هیچ چیز کمتر از کامل بازگشایی و هر دانش آموز در یک میز. معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه "ما نمی خواهیم CDC ارشاد به یک دلیل که چرا مردم نمی بازگشایی مدارس خود را."

چهار سابق مدیران CDC صحبت کرد و در هیچ شرایط نامشخص در یک شنبه واشنگتن پست op-ed که در آن آنها هشدار میدهد: "هیچ رئیس جمهوری تا کنون سیاسی آن [CDC را] علم راه مغلوب ساختن پیشی جستن است. دولت تضعیف سلامت عمومی است."

Coronavirus موارد در حال افزایش در سراسر کشور با وجود رئیس جمهور بیش از حد خوش بینانه است که ارزیابی این بیماری را "از بین برود." ایالات متحده آمار جدید اوج روزانه مثبت COVID-19 موارد چند بار در هفته گذشته با شکستن رکورد خود را و جهان را در روز پس از آن. بیش از 3.4 میلیون نفر قرارداد بسته اند این بیماری و بیش از 130,000 نفر کشته شده اند, با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب