کاخ سفید را به خود داده خرد کنندههای: جنوب استان ها در مورد به ضربه سخت

یک تحلیل جدید در حال بررسی توسط کاخ سفید نشان می دهد که ایالت های جنوبی که نقل مکان کرد و خیلی زود به آرامش اج

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

یک تحلیل جدید در حال بررسی توسط کاخ سفید نشان می دهد که ایالت های جنوبی که نقل مکان کرد و خیلی زود به آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل صورت خطر قابل توجهی برای احیای coronavirus بیش از چند هفته آینده. در چندین موارد شهرستانهای را ببینید صدها نفر از موارد اضافی در ماه ژوئن 17.

در این بررسی که در کنار هم قرار شد با PolicyLab در بیمارستان کودکان فیلادلفیا است بخشی از یک مجموعه داده های در حال بررسی توسط بالا coronavirus نیروی کار مسئولان و مردم به همکاری با تیم, دیلی بیست گزارش داد اوایل این ماه. قبلی مدل توسط PolicyLab پیش بینی کرد که اگر مقامات منتقل سرعت بیش از حد و بیش از حد به شدت به بازگشایی در اواسط ماه مه فردی استان ها می تواند شاهد صدها اگر نه هزار ساله و بیشتر coronavirus موارد گزارش شده در هر روز 1 اوت.

مدل های جدید نشان می دهد که در جنوب استان ها به خصوص در تگزاس فلوریدا و آلاباما و ویرجینیا خطر برای تجدید حیات بالا است بیش از چهار هفته بعدی. این ایالت به بازگشایی حداقل بخشی از تیم خود را منتشر کرد آخرین مدل در ماه آوریل است.

مجموعه داده در حال حاضر طول می کشد به در نظر گرفتن سطح فعلی اجتماعی فاصله به جای بینی در مورد آنچه اتفاق می افتد زمانی که جوامع محلی بازگشایی شد. این همچنین شامل اطلاعات بیش از 200 اضافی شهرستانهای سراسر کشور است. این یافته ها نشان می دهد که خطر بزرگ دوم امواج شیوع کم باقی مانده است اگر جوامع در ادامه به اجرای محتاط افزایشی برنامه ای برای بازگشایی که حد تراکم و سفر های غیر ضروری کسب و کار. پزشکان مشغول به کار در این مطالعه گفت که بدون هوشیاری در پوشش بهداشت و ضد عفونی خاصی جنوب شهرستان باقی خواهد ماند و با ریسک بالا.

داده های جدید که ارائه شده به اعضای کاخ سفید را coronavirus نیروی کار است به احتمال زیاد به اعتبار ترس توسط پزشکان و دانشمندان از جمله دکتر Anthony Fauci بالا بیماری های عفونی رسمی در دولت که باز متحده بیش از حد به زودی می تواند فاجعه بار بهداشت و درمان عواقب. خبر می آید به عنوان برگ برنده کاخ سفید همچنان به ترویج این ایده از جوامع محلی باز برای کسب و کار و به عنوان رئیس جمهور به دنبال زدن او coronavirus نیروی کار در راه است که اجازه می دهد کاربران را به تمرکز بر روی بازگشایی اقتصاد است. روز چهارشنبه معاون رئیس جمهور مایک پنس سفر به فلوریدا که در آن او برداشت ناهار در یک برگر مشترک که در آن چند مراجعان بودند با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله با توجه به عکس ها از این رویداد.

در حالی که مطالعه می کند اندازه گیری مرگ و میر آن رنگ نگران کننده تصویر برای جنوب استان ها بیش از ماه آینده. این پرسش در مورد چگونه مقامات محلی رسیدگی خواهد شد موج دوم و اینکه آیا آنها به اندازه کافی منابع برای رسیدگی به افزایش روزانه coronavirus موارد است.

"کلید در حال حاضر درک است تجدید حیات در معرض خطر به عنوان اجتماعی فاصله شروع به تغییر. تصویر ما مدل نقاشی برای تگزاس و فلوریدا ارائه شواهد کافی برای دیگران که می توانید انتخاب کنید به حرکت با سرعت بیش از حد" پزشکان مشغول به کار در این مطالعه نوشت: در یک تجزیه و تحلیل در ارتباط با شنبه را به روز رسانی. "ما این نگرانی ها حتی به عنوان ما تنظیم اضافی برای تست ظرفیت است که ممکن است متورم پیش بینی های ما."

فلوریدا یکی از اولین متحده به بازگشایی شده است. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اجازه برخی از سواحل در وزارت امور خارجه برای بازگشایی در اواسط مارس حتی به عنوان مناطق دیگر در سراسر کشور شد و در ادامه برای دیدن تعداد بیشتری از coronavirus موارد و مرگ و میر مرتبط. از آن پس او مجاز ورزشگاه, سالن و پارک برای باز کردن. در حال حاضر فرماندار است که مصرف بیشتر شدید بازگشایی اقدامات اجازه می دهد میامی-Dade و Broward شهرستان برای بازگشایی قیمت مغازه ها و سالن های.

به عنوان این جوامع بازگشایی افراد ساکن در میامی-Dade شهرستان را ببینید روزانه coronavirus مورد تعداد سنبله از 232 به 785 بیش از چهار هفته بعدی و از 68 به 211 در Broward County, با توجه به مطالعه را پیش بینی.

دالاس کانتی در تگزاس را ببینید شبیه سنبله به عنوان تلفن همراه و شهرستان مونتگمری در آلاباما مطالعه می گوید. در دالاس روزانه مورد تعداد پیش بینی شده است به پرش از 233 به 715 ژوئن 17. در مونتگمری آن پیش بینی شده برای رفتن از 35 تا 216. و در تلفن همراه شهرستان مورد تعداد پیش بینی شده است به سنبله توسط بیش از 300 مورد از 31 به 366 در ماه آینده.

در حالی که کشورهای در بخش جنوبی این کشور رنج می برند ممکن است موج دوم در چند هفته آینده شهرستان در شمال شرقی از جمله کانون متحده مانند نیویورک و نیوجرسی را ببینید کاهش روزانه تعداد coronavirus موارد است. پزشکان مشغول به کار در این مطالعه ویژگی است که کاهش به اجرای آرام و امن بازگشایی اقدامات است. در نیویورک و نیوجرسی مقامات دولتی منتقل شده به بازگشایی پارک فعالیت در فضای باز امکانات و برخی از سایت های ساخت و ساز اما باید اجتناب شود و اجازه تجمع جرم. هر دو کشور به زودی آغاز خواهد شد اجازه می دهد تا بیشتر غیر ضروری کسب و کار برای بازگشایی, از جمله برخی از پزشکان و دفاتر و فروشگاه های خرده فروشی.

در Essex County, New Jersey, برای مثال یک شهرستان با یکی از بالاترین coronavirus مورد تعداد مرگ و عوارض در کشور مورد تعداد را رها از 54 تا 10 ژوئن 17. و در Queens County, New York, که در آن پزشکان باید در چند ماه گذشته بوده است هولناک با کروناویروس بیماران مورد تعداد را رها از 243 تا 74 در چهار هفته بعدی, با توجه به مطالعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن