چه کسانی و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل پیوستن به نیروهای خود را برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی برای پناهندگان آواره و بی وطن مردم

سازمان بهداشت جهانی (WHO) و کمیساریای عالی پناهندگان, پناهندگان سازمان ملل امضا توافقنامه برای تقویت و پیشبرد

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

سازمان بهداشت جهانی (WHO) و کمیساریای عالی پناهندگان, پناهندگان سازمان ملل امضا توافقنامه برای تقویت و پیشبرد خدمات بهداشت عمومی برای میلیون ها نفر از زور آواره در سراسر جهان است.

این توافق نامه به روز رسانی و گسترش یک موجود 1997 توافق بین دو سازمان است. یک هدف کلیدی در این سال خواهد بود برای حمایت از تلاش های مداوم برای محافظت از برخی از 70 میلیون به زور آواره از COVID-19. حدود 26 میلیون نفر از این پناهندگان 80 درصد از آنها پناه در پایین و کشورهای با درآمد متوسط با بهداشت ضعیف و سیستم های. یکی دیگر از 40 میلیون آواره داخلی مردم نیز نیاز به کمک.

برای بیش از 20 سال کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و کسانی که کار کرده اند با هم در سراسر جهان برای حفاظت از سلامت برخی از جهان ترین جمعیت های آسیب پذیر. آنها همکاری دارند به ارائه خدمات سلامت به پناهندگان در هر منطقه از شروع اضطراری و از طریق طولانی شرایط همواره برای دفاع از گنجاندن پناهندگان و افراد بدون تابعیت در ملی بهداشت عمومی و برنامه های کشور میزبان.

امروز این دو سازمان در حال کار در کنار هم برای جلوگیری از گسترش این COVID-19 همه گیر و اطمینان حاصل شود که به زور آواره می توانید دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی آنها نیاز به نگه داشتن امن از COVID-19 و دیگر چالش های بهداشت.

"کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل را در دراز مدت و با همکاری که بسیار مهم است برای جلوگیری از این بیماری همه گیر کوروناویروس و دیگر شرایط اضطراری روز در, روز, از, است, بهبود و صرفه جویی در زندگی میلیون ها نفر از مردم مجبور به ترک خانه های خود گفت:" کمیساریای پناهندگان سازمان ملل, فیلیپو Grandi. "ما تقویت همکاری های مشترک را به طور مستقیم به نفع پناهندگان, پناهجویان آواره مردم و کسانی که بدون تابعیت هستند. آن منجر به بهتر پاسخ اضطراری و بهترین استفاده از منابع هر دو ما دو سازمان برای بهداشت عمومی در سراسر راه حل تمام عملیات ما در سطح جهان است."

"اصل همبستگی و هدف خدمت به مردم آسیب پذیر زیر بنای کار هر دو سازمان گفت:" دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus که مدیر کل. "ما در کنار هم ایستاده اند و در تعهد ما برای حفاظت از سلامت همه مردم که مجبور به ترک خانه های خود و اطمینان حاصل شود که آنها می توانید بدست آوردن خدمات بهداشت و درمان که و که در آن آنها به آنها نیاز دارید. مداوم همه گیر تنها بر اهمیت کار با هم به طوری که ما می تواند دستیابی به بیشتر."

در طول روز پنجشنبه امضای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز در این COVID-19 همبستگی پاسخ صندوق. این صندوق راه اندازی شد در 13 مارس تا کنون مطرح $214m به تاریخ. این صندوق اولین از نوع خود اجازه می دهد تا افراد و شرکت ها و سازمان ها در سراسر جهان به طور مستقیم منجر به واکنش جهانی که توسط رهبری که برای کمک به کشورهای در جلوگیری از شناسایی و پاسخ به COVID-19.

$10 میلیون سهم از همبستگی پاسخ صندوق را حمایت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل کار در نیازهای فوری مانند خطر ارتباط و تعامل جامعه در سراسر شیوه های بهداشت; تامین بهداشت و تجهیزات پزشکی و ایجاد انزوا واحد در کشورهایی مانند اردن و کنیا و لبنان و سودان جنوبی و اوگاندا.بودجه را نیز پشتیبانی خواهد کرد نوآورانه جهانی آمادگی فعالیت است.

"با پیوستن به نیروهای با همبستگی پاسخ صندوق کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل می تواند با هم کار کنند بر روی زمین با چه کسی بهتر است اطمینان حاصل شود که آمادگی پیشگیری و بهداشت عمومی در پاسخ به اقدامات COVID-19 در محل هستند و بسیار مورد نیاز کمک می رسیدن به پناهندگان و آوارگان و جوامع میزبان" گفت: Grandi.

همبستگی پاسخ صندوق

این صندوق راه اندازی شد که این درخواست توسط بنیاد سازمان ملل متحد و سوئیس انسان دوستی پایه و اساس در اواسط ماه مارس و آن را تنها راه برای شرکتها و افراد برای کمک به طور مستقیم به کار چه کسانی و همکاران بر روی زمین و سریع ترین راه برای به دست آوردن منابع که آنها بیشتر مورد نیاز فوری است. بیش از $100 متر از این صندوق در حال حاضر پرداخت تضمین در اوایل کار حیاتی در مبارزه با این بیماری همه گیر.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل

کمیساریای عالی پناهندگان, پناهندگان سازمان ملل, منجر, بین المللی اقدام به محافظت از مردم مجبور به ترک خانه های خود به دلیل درگیری و آزار و اذیت. ما با ارائه صرفه جویی در زندگی کمک مانند سرپناه و کمک به حفاظت از حقوق اساسی بشر و توسعه راه حل های که اطمینان مردم یک محل امن برای تماس با خانه که در آن آنها می توانند آینده ای بهتر ساخت. ما نیز کار را به اطمینان حاصل شود که افراد بدون تابعیت اعطا تابعیت.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل است که در نظر گرفتن اقدامات لازم برای کمک به پاسخ به COVID-19 اضطراری برای بهداشت عمومی و جلوگیری از گسترش بیشتر. همکاری با دولت و کمیساریای عالی پناهندگان تضمین گنجانده شده در طرح ملی سلامت و پاسخ برنامه و به خوبی مطلع در مورد چگونه برای جلوگیری از گسترش COVID-19 دسترسی به صابون و آب تمیز و در ادامه به دریافت صرفه جویی در زندگی کمک و کمک آنها نیاز دارند.

سازمان بهداشت جهانی

سازمان بهداشت جهانی فراهم می کند و رهبری جهانی در بهداشت عمومی در داخل نظام ملل متحد. تاسیس در سال 1948 که با این نسخهها کار با 194 عضو در سراسر شش منطقه و از بیش از 150 ادارات برای ترویج سلامت نگه داشتن جهانی امن و خدمت به آسیب پذیر است. هدف ما برای 2019-2023 است به اطمینان حاصل شود که یک میلیارد بیشتر مردم جهانی بهداشت پوشش برای محافظت از یک میلیارد بیشتر مردم از بهداشت و درمان اضطراری و ارائه یک میلیارد بیشتر مردم با سلامت بهتر و تندرستی.

برای به روز رسانی در COVID-19 و عمومی, توصیه های بهداشتی برای محافظت از خودتان را از coronavirus بازدید www.who.int



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن