که بیانیه: استفاده از دخانیات و COVID-19

توتون و تنباکو, کشته شدن بیش از 8 میلیون نفر در سراسر جهان در هر سال است. بیش از 7 میلیون نفر از این مرگ و میر

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

توتون و تنباکو, کشته شدن بیش از 8 میلیون نفر در سراسر جهان در هر سال است. بیش از 7 میلیون نفر از این مرگ و میر از لینک مستقیم استفاده از توتون و تنباکو و حدود 1.2 میلیون نفر از آنها به دلیل غیر سیگاری در معرض دود دست دوم.

توتون و تنباکو سیگار کشیدن یک عامل خطر شناخته شده برای بسیاری از عفونت های تنفسی و افزایش شدت بیماری های تنفسی. بررسی مطالعات انجام شده توسط کارشناسان بهداشت عمومی تشکیل شد که در 29 مارس سال 2020 یافت که سیگاری هستند احتمال بیشتری برای توسعه بیماری شدید با COVID-19 نسبت به افراد غیر سیگاری است.

COVID-19 یک بیماری عفونی است که در درجه اول حمله به ریه ها. سیگار باعث اختلال در عملکرد ریه و آن را سخت تر برای بدن برای مبارزه با coronaviruses و بیماری های دیگر. توتون و تنباکو است و همچنین یک عامل خطر عمده برای بیماری های غیر مسری مانند بیماری های قلبی عروقی, سرطان, بیماری تنفسی و دیابت است که مردم با این شرایط در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به بیماری شدید که تحت تاثیر COVID-19. تحقيقات موجود نشان می دهد که افراد سیگاری در معرض خطر بالاتر ابتلا به بیماری شدید و مرگ شود.

که به طور مداوم ارزیابی تحقیقات جدید از جمله تحقیقاتی است که به بررسی ارتباط بین استفاده از توتون و تنباکو و نیکوتین استفاده کنید و COVID-19. که خواستار محققان و دانشمندان و رسانه ها باید محتاط در مورد تقویت اثبات نشده ادعا می کند که توتون و تنباکو و یا نیکوتین می تواند به کاهش خطر ابتلا به COVID-19. وجود دارد در حال حاضر اطلاعات کافی برای تایید هر گونه ارتباط بین توتون و تنباکو و یا نیکوتین در پیشگیری و یا درمان COVID-19.

درمان جایگزینی با نیکوتین مانند آدامس و تکه های طراحی شده برای کمک به افراد سیگاری در ترک دخانیات است. که توصیه می کند که افراد سیگاری اقدامات فوری برای ترک سیگار با استفاده از روش های اثبات شده مانند تلفن رایگان, خروج, خطوط, موبایل, متن, پیام, برنامه ها و جایگزینی با نیکوتین درمانی.

در عرض 20 دقیقه از ترک, افزایش ضربان قلب و فشار خون رها کردن. پس از 12 ساعت مونوکسید کربن در سطح قطره خون به حالت عادی. در 2-12 هفته و گردش خون را بهبود می بخشد و عملکرد ریه را افزایش می دهد. پس از 1-9 ماه سرفه و تنگی نفس کاهش می دهد.

که بر اهمیت اخلاقی مورد تایید, با کیفیت بالا, سیستماتیک پژوهش است که خواهد شد کمک به پیشرفت فردی و عمومی بهداشت و درمان با تاکید بر این که ترویج اثبات نشده مداخلات می تواند اثر منفی بر سلامت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب