گلدبرگ Whoopi در برابر کریس کریستی در 'نمایش': که آیا شما مایل به قربانی؟'

سابق نیوجرسی فرماندار و زمان ABC News مشارکت کننده کریس کریستی رو بیش از او برای bargained شود در صبح روز جمعه

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

سابق نیوجرسی فرماندار و زمان ABC News مشارکت کننده کریس کریستی رو بیش از او برای bargained شود در صبح روز جمعه هنگامی که او پیوست نظر خود را در مورد "بازگشایی" این کشور در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"شما ناراحتی بسیاری از مردم گفت: کشور نیاز به بازگشایی چرا که مردم در حال رفتن برای مردن مهم نیست که چه" گلدبرگ Whoopi زمانی شروع شد که کریستی به نظر می رسد در جعبه بعدی به او. "شما در مقایسه با آن به زندگی از دست رفته در جنگ جهانی دوم خواستار آن یک قربانی برای آمریکا راه زندگی است. بنابراین من میخواهم از شما نشان می دهد که من قربانی که شما به خطر انداختن? که آیا شما مایل به رها کردن در خانواده شما؟"

به عنوان کریستی شروع به توضیح است که او به سادگی ارائه یک "انتخاب" بین مرگ و نرخ بیکاری گلدبرگ خواسته او را دوباره "که آیا شما مایل به قربانی کردن به مرگ, کریس? شما می گویید مردم باید حاضر به فدا کردن خانواده برای مردن. که آیا شما مایل به تسلیم؟"

"Whoopi این چیزی است که من گفت:" او پاسخ داد. "زندگی در حال رفتن به از دست رفته در این به ناچار بدون توجه به آنچه ما انجام می دهیم. زندگی از دست داده امروز پس ما بسته شده در نه هفته است."

گلدبرگ او را قطع کرد, یک بار دیگر, درخواست, "شما نمی گویند که برخی از آمریکایی ها را به فداکاری? شما نگفت که؟"

"هیچ گوش من گفت که برخی از آمریکایی ها را که قربانی بدون توجه به آنچه ما انجام می دهیم" کریستی گفت. "در حال حاضر ما باید به تصمیم می گیرید که چگونه ما در حال رفتن به این تعادل." او در ادامه گفت طرف دیگر معادله شامل "افرادی که در حال ایستاده بر روی مواد غذایی بانک خطوط افرادی که در حال از دست دادن خانه های خود افرادی که در حال از دست دادن امرار معاش خود است که منجر به افسردگی است که منجر به خودکشی است که منجر به اعتیاد است که منجر به خشونت."

برای ثبت کریستی کامل نظرات به دانا باش این پادکست رادیو فردا در هفته گذشته بودند "ما فرستاده مردان جوان ما در طول جنگ جهانی دوم به اروپا را به اقیانوس آرام دانستن دانستن است که بسیاری از آنها نمی خواهد آمد خانه زنده است. و ما تصمیم گرفتیم که قربانی به دلیل آنچه که ما ایستاده بودند تا برای این بود زندگی به سبک آمریکایی. در همان راه در حال حاضر ما باید به ایستادن برای آمریکا راه زندگی است."

در حالی که کریستی گفت که او فکر می کند برخی از اقدامات ایمنی اساسی مانند wearings ماسک و اجرای متوسط چک استفاده می شود باید گفت که گلدبرگ "اگر ما منتظر یک واکسن رخ می دهد قبل از ما کشور ما از دست دادن بی شماری صدها هزار نفر از زندگی افرادی که در حال تخریب توسط این بیماری را درمان به عنوان ما در حال انجام آن در حال حاضر."

برای بقیه بخش گلدبرگ شرکت میزبان در ادامه به مطبوعات فرماندار سابق که استدلال می کردند که ما نمی توانیم "اجازه می دهد که ویروس به کنترل زمانی که ما بازگشایی شده است." در پایان خود را ظاهر کریستی بود و قابل توجه تر آشتی جویانه تن این مورد که "هیچ کس نباید صحبت کردن در مورد سیاست" از این بیماری همه گیر.

"با تشکر از شما, کریس کریستی" گلدبرگ گفت. "دوباره هر زمان شما می دانید آن را سرگرم کننده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن