چرا کامل, افراد مشهور, نام, در جدول کلمات متقاطع پازل سرگرم کننده و سخت به آمده

ما تا به حال ANG LEE روز پنج شنبه در این پازل است که باعث می شود یک جدول کلمات متقاطع نویسنده احساس خوب است. چ

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

ما تا به حال ANG LEE روز پنج شنبه در این پازل است که باعث می شود یک جدول کلمات متقاطع نویسنده احساس خوب است. چرا ؟ از آنجا که من قادر به استفاده از هر دو مدیر اول *و* آخرین نام در شبکه است. شما اول ببینید *و یا* آخرین نام در همه زمان ها در جدول و البته پس از آن سرگرم کننده را به تعجب solver با نام کامل.

این بود که سخت به جا ANG LEE در آن وجود دارد, اما پس از آن تنها شش حرف به علاوه آن را پر از شایع آسان به استفاده از حروف. شش نامه مشاهیر نظر می رسد بسیاری در گوگل alpha چنین ترجمه به ویژه AL GORE, AMY TAN, YO-YO MA و اد کخ. هیچ full-نام اعتباری برای رخنه CARDI B یا KENNY G به یک پازل چند از کسانی که خود را کامل مرحله نام (و Cardi کنی و واقعا نیاز خود را B و G به کل).

اگر شما تا به هفت حرف در این زمینه باز می شود تا: حل کننده استفاده می شود برای دیدن لنو تمام وقت, اما کامل جی لنو خیلی بیشتر سرگرم کننده اگر شما می توانید دزدکی حرکت کردن آن در. تینا یا فی? اغلب دیده می شود...اما کامل TINA FEY را به هر حل لبخند به عنوان همکار 7-نامه, مشاهیر برهنه, NIA LONG, MEG RYAN, AL ROKER, ROB LOWE, LUCY LIU و جود دارد.

که مورد علاقه خود را ستاره بزرگ با نام? صدای جیر جیر آن را به #beastxword و خواهیم دید که اگر ما می توانید آنها را حتی بیشتر معروف است.

امروز بازی پازل و ثبت نام به صورت هفتگی ما جدول کلمات متقاطع خبرنامه در پایین صفحه پازل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن