چرا آلمان کاهش ساعت طرح نمی خواهد کار طولانی مدت

Kurzarbeit شده است یک تاسیسات برای کسب و کار و کارگران در طول مدت کوتاه و تیز شوک اقتصادی از coronavirus بیمار

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

Kurzarbeit شده است یک تاسیسات برای کسب و کار و کارگران در طول مدت کوتاه و تیز شوک اقتصادی از coronavirus بیماری همه گیر. اما اگر فعالیت های کسب و کار نمی کند و ضربه محکم و ناگهانی پشت بیکاری بسیار بالاتر اجتناب ناپذیر است.

نیمی از شرکت های آلمانی به کار گرفته شده اند به قرار دادن برخی یا همه کارکنان خود را در دولت کاهش ساعت کار طرح مونیخ-بر اساس ifo موسسه تحقیقات اقتصادی محاسبه شده این هفته است.

به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس بیش از 97 درصد از شرکت ها در مهمان نوازی و سلیقه در غذا و 94 درصد در مهندسی خودرو بخش از availed اند kurzarbeit (کوتاه مدت کار) – دولت برنامه ای است که اجازه می دهد تا شرکت ها برای کاهش ساعات کار و دریافت یارانه های سخاوتمندانه به حفظ پرداخت حداقل 60 درصد از کارگران حقوق و دستمزد. دیگر صنایع نیز کاهش ساعت در سطح بی سابقه است.

Kurzarbeit دریافت اعتبار برای تعداد نسبتا کمی از اخراج در 2008/9 بحران مالی است. در پایان سال 2009 نرخ بیکاری در آلمان کمتر از یک سال قبل در حالی که در آمریکا تعداد بیکاری دو برابر در طول همان دوره است. به جای برش کارکنان شرکت های آلمانی به حال انعطاف پذیری برای کاهش ساعت کاری و تا به حال ساخته شده و آماده و نیروی کار که کسب و کار برداشت.

بیشتر بخوانید: آلمان بزرگ رکود اقتصادی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

Infografik Anteil der Kurzarbeit nach Branchen EN

شرایط استثنایی

در طول زمان سلامت اورژانس, اما, 370,000 شرکت به تاریخ اعمال برای یارانه دولت به طور بالقوه قرار دادن به عنوان بسیاری از 10 میلیون کارگر – یک چهارم از نیروی کار در Kurzarbeit. این تقاضای بی سابقه ای برای دولت یارانه ها پیش بینی شده ثبت 6.6% کاهش در تولید ناخالص داخلی در این سال به شدت دستپاچه سیاستمداران و اقتصاددانان که از ترس اقتصاد می تواند چندین سال به بازگشت به قبل از coronavirus سطوح. آنها می گویند یک رکود اقتصادی عمیق تر خواهد نیروی ده ها هزار نفر از شرکت را به ورشکستگی و فشار دیگران به کوچک.

در واقع ifo در روز دوشنبه منتشر شد اطلاعات جدید آشکار است که 39 درصد از خودرو
شرکت 50 درصد از هتل ها 58% رستوران و 43 درصد از آژانس های مسافرتی در حال حاضر ریخته کارکنان در ماه آوریل است. بالاتر از میانگین اخراج شد همچنین در بسیاری از بخش های دیگر اما هیچ کدام در داروسازی.

"از هم اکنون در بحران خواهد شد تاثیر بر بازار کار آلمان گفت:" کلاوس Wohlrabe سر از نظرسنجی.

در یک جداگانه ifo مطالعه منتشر شده در ماه گذشته تقریبا یک سوم از شرکت های آلمانی گفت: آنها برای زنده ماندن به سختی از سه ماه اگر بسیاری از این بیماری همه گیر مربوط به محدودیت در محل باقی مانده است در حالی که بیش از نیمی می گویند که آنها می تواند نگه دارید برای مدت شش ماه. که با وجود برخی از €750 میلیارد دلار ($814 میلیارد دلار) کمک و وام های دولتی در دسترس ساخته شده از مارس.

ادامه مطلب: Wolfgang Schäuble: Coronavirus به علت 'سازه' اقتصادی تغییر

تغییر ساختاری در افق

در حالی که آن را امیدوار بحران بهداشت و درمان خواهد بود در کوتاه مدت شوک پایدار هر بیماری همه گیر خواهد شد به احتمال زیاد افزایش تغییرات ساختاری که اقتصاد آلمان در حال حاضر مواجه است. صنعت خودرو به عنوان مثال هشدار داده است آن را به مراتب کمتری از کارگران در electromobility عصر تغییر آب و هوا است که در حال حاضر مجبور به تبدیل به انرژی های تجدید پذیر و افزایش اتوماسیون به احتمال زیاد معنی بیشتر بازار کار تحول.

موج دوم coronavirus عفونت و یا زمان استفاده از اجتماعی فاصله گرفتن اقدامات بیشتر مانع تلاش به سطح شیب دار تا صادرات آن را تا 40 درصد از آلمان-تولید ناخالص داخلی — و نگه دارید تقاضای داخلی ضعیف برای برخی از زمان.

"اگر یک تغییر ساختاری [در اقتصاد] مورد نیاز است و سپس Kurzarbeit نمی خواهد کار" لارس Feld, رئیس, آلمانی, شورای کارشناسان اقتصادی گفت: DW. او فکر می کند اگر رکود ادامه یابد, یارانه ها برای کاهش ساعت کار را غیر اقتصادی و یا "زامبی ها" شرکت های شناور. "اما مهمتر از همه سرمایه های انسانی می تواند بهتر مستقر توسط شرکت های بیشتر در آینده گرا مدل کسب و کار" Feld گفت.

دیگر Kurzarbeit است که در جای خود بیشتر فشار دولت آلمان روبرو خواهد شد افزایش مقدار که کارگران دریافت به عنوان جبران خسارت برای از دست دادن درآمد. هدف قرار دادن دستمزد پایین کارگران با کمک های اضافی نیز به عنوان یک اولویت مهم برای سیاستمداران, اما, اندازه, بعید است که به افزایش مصرف مقدار زمانی که اجتماعی فاصله اقدامات حفظ تقاضا اندک است.

ادامه مطلب: Coronavirus: اتحادیه اروپا چهره 'رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی'

Infografik Kurzarbeit, wie funktioniert sie EN

را کارگران می خواهید به بازگشت ؟

وزیران در حال حاضر مورد تایید افزایش در متوسط دستمزد پرداخت می شود به کسانی که در کاهش ساعت از 60 تا 70 درصد از حقوق خود را. اما که پرسیده است: نگرانی در مورد رفاه وابستگی و که برخی از کارکنان خواهد بود و تمایلی به بازگشت به وقت ساعت در زمانی که اقتصاد پرتاب ریباند. به طور مشابه گزارش شده است که در ایالات متحده حداقل دستمزد کارگران درخواست به furloughed به عنوان دولت موقت رفاه بالاتر از دستمزد خود را.

"دولت در حال وحشت است که این می تواند بزرگترین بحران در 100 سال اما مشوق های اقتصادی که آنها را معرفی می تواند تضعیف بازیابی می آید" هشدار داد و Moritz کوهن استاد اقتصاد در دانشگاه بن.

یک شکاک از Kurzarbeit برنامه کوهن سوال که آیا ساعات کار خواهد سپر به اندازه کافی کارگران از نهایت گذاشته و اشاره کرد که کاهش دستمزد و بیکاری است که اکثر کارگران برخوردار بودند تقریبا یکسان است.

ادامه مطلب: اقتصاد جهانی شکسته شد و قبل از coronavirus

در اوایل کار اصلاحات هنوز هم کمک اقتصاد

او فکر می کند اقتصاد آلمان شانه ای بالا انداخت رکود بزرگ به دلیل موفق به بازار کار اصلاحات معرفی شده در اوایل 2000s که disincentivized رفاه و نگهداری کارگران دستمزد راکد.

"پیدا نمی کنم خیلی استدلال قوی است که حمایت از این ایده که کوتاه مدت کار کمک آلمان آمده از طریق بحران مالی" کوهن گفت: DW. این آمار بیکاری کاهش یافته بود به طور چشمگیری به دلیل زودتر اصلاحات اما "ادعای بیکاری هنوز افزایش 30 ٪ در سال 2008," او اضافه شده است.

Feld از سوی دیگر فکر می کند Kurzarbeit موثر تر از کسانی که محرک برنامه های اغلب استفاده می شود برای کمک به اقتصاد تک به تک پس از یک رکود است. او گفت: کاهش ساعت کار مهمی ابزار است که کمک می کند تا کارگران بلافاصله در طول رکود اقتصادی است.

"اقدامات محرک اقتصادی اغلب با یک تاخیر زمانی بین تصمیم گیری و اجرا و سپس تا پایان procyclical," او گفت: DW. آنها اغلب مازاد به نیاز آن زمان آنها پا زدن در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن