چرا آیک لگت مورد استفاده خود را به ترک عکس کردن مبارزات انتخاباتی خود ادبیات

یک ماشین پلیس با آژیر وافغان خرس را در یک مرد سیاه پوست که شگفتی آنچه که او انجام داده اشتباه است. شاید او به

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

یک ماشین پلیس با آژیر وافغان خرس را در یک مرد سیاه پوست که شگفتی آنچه که او انجام داده اشتباه است. شاید او به سرعت. او با پوشیدن شلوار جین آبی و یک ژاکت و یک کلاه بیس بال و او می ایستد در سکوت به عنوان یک درشت 6-پا-5-اینچ پلیس سفید پوست در برابر او فریاد و لعن و خواستار دانم چرا او وجود دارد—یک مرد سیاه و سفید که در یک دست کت و شلوار و کراوات در یک محله پس از تاریک.

صحنه است که همه بیش از حد عادی به جز این بود که اشعیا "آیک" لگت در حال اجرا برای یک دوره سوم به عنوان Montgomery County اجرایی ثروتمند حومه مجاور به واشنگتن "به او من فقط یکی دیگر از سیاه چهره" لگت می گوید, یادآوری 2014 حادثه است. "این مهم نیست که من در آنچه که من انجام شده بود من یک چهره سیاه و سفید در مقابل او."

وضعیت خنثی شد هنگامی که یک افسر زن پدید آمده از ماشین پلیس. لگت گفت: او می تواند بگوید با نگاه در چهره خود را که او به رسمیت شناخته شده او است. او شریک بود از همسایه Howard County, او توضیح داد و به رسمیت نمی شناسد او را. "تصور کنید اگر من یک نوجوان بود که دست پاچه" لگت می گوید. "است که می تواند به تکامل را به یک وضعیت متفاوت است."

لگت کشیده بود به خوب امید مرکز تفریح و سرگرمی است که در خدمت به عنوان یک مرکز رای دهی در سیلور اسپرینگ مریلند برای قرار دادن یک کمپین پوستر. قرار دادن خود پوستر در برخی از سایت ها بود که آیین او به دنبال در هر انتخاباتی از او برای اولین بار انتخاب به عنوان یک در بزرگ عضو در سال 1986 برای اولین بار, سیاه, فرد منتخب به Montgomery County Council. در ابتدا آن را ضرورت می باشد. او نمی باید به اندازه کافی داوطلب. اما در پس مبارزات آن شد تا برای او مهم است که او را به درایو در اوایل صبح یا اواخر شب به هر یک از 21 دستچین رای گیری حوزه (از 245) گاهی اوقات حتی به دست گرفتن یک پوستر که یک داوطلب قرار داده بود تا به جای آن با یکی از خود را.

2014 برخورد کردم که از دست دستگیر شد در ماشین پلیس را داش اما لگت نمی ساکن در آن و یا صحبت در مورد آن تا زمانی که به تازگی. باعث, Black Lives Matter جنبش و سوالات خود را از پنجم-درجه نوه درخواست در مورد آنچه آن را مانند به رشد در این Jim Crow جنوب لگت در حال حاضر 75 می خواهد افرادی که تنها شناخته شده او خود را در موقعیت رهبری را نیز می دانم که مبارزات او بود و چگونه مسابقه نهفته او را در طول راه.

"من به ندرت در مورد مسابقه بود اما همیشه وجود دارد," او گفت: روزانه وحش. "من قرار داده که زیر فرش چون من فکر اثربخشی و شایستگی مهم تر بودند." در اولین مسابقه خود را برای اجرایی شهرستان در سال 2006 او و مدیر کمپین اواخر سوزان Shoenberg یک زن که او خدمت کرده است با زمانی که او به ریاست Montgomery County کمیسیون حقوق بشر تصمیم به نگه داشتن عکس خود را خاموش کمپین ادبیات برای شش ماه اول از مبارزات انتخاباتی در این نظریه که مردم رد او را از دست, اما ممکن است به او فرصت می دهد هنگامی که آنها می دانستند که دستاوردهای خود را.

او منتخب در یک شهرستان است که در آن فقط 6 درصد سیاه 5 درصد لاتین و 4 درصد ، (امروز Montgomery County تقریبا 49 درصد سفید 19 درصد لاتینی 16 درصد آفریقایی-آمریکایی و 14 درصد آسیایی).

بدون عکس لگت خنده این بود پنهان در چشم ساده. مبارزات انتخاباتی خود را روشن ذکر شده چهار درجه تحصيلات: لیسانس هنر از دانشگاه جنوبی عمدتا سیاه و موسسه باتون روژ کارشناسی ارشد و دکترای خود را از دانشگاه هاوارد که در آن او یک استاد حقوق در آن زمان پیشرفته مدرک حقوق از دانشگاه جورج واشنگتن. آن همچنین با اشاره به NAACP و Missionary Baptist Church—همه از آن اضافه شده تا به یک بسیار بزرگ tip-off . "اگر شما به عنوان خوانده شده که شما می توانید آن را نمیفهمد" او می گوید.

به عنوان یک در بزرگ عضو Montgomery County Council او به ریاست حمل و نقل و کمیته محیط زیست و با موفقیت تحت فشار قرار دادند یک شهرستان دستمزد زندگی می کنند و قانون عمومی سیگار کشیدن ممنوع. به عنوان شهرستان اجرایی او تحت فشار قرار دادند برای یک ایالت بنزین افزایش مالیات که قانون تبدیل شد و او غلبه مخالفان از گروه های ضد مهاجر به امن امن سایت برای کارگران روز به جمع آوری که در آن کارفرمایان می توانند آنها را پیدا کنید.

او برجسته در مونتگومری برای مدت طولانی, بازنشستگی پس از سه ترم در سال 2019 که مردم ساخته شده است بسیاری از مفروضات در مورد او چه کسی است و او از کجا آمد. "سبک من است, پر انرژی," او می گوید: یک راه باقی مانده است که او آموخته است که در اوایل به عنوان هفتم از 13 کودکان در حال رشد در یک اتاق سه "تفنگ" در خانه یک فقیر جامعه در اسکندریه لوئیزیانا. وجود دارد در حال اجرا آب و یا برق و بچه ها روی زمین خوابیدیم.

سال بعد در سال 1990 او در بر داشت پدر خود را از دیدن او در مریلند اندازه گیری با مراحل خود را به اندازه پسرش, اتاق خواب, حمام و اتاق سوئیت حیرت و شگفتی است که آن را بزرگتر از خود تفنگ ساچمهای خانه به نام به خاطر شما می تواند ایستادن روی ایوان و شلیک یک تفنگ ساچمهای مستقیم از طریق.

اواخر خود را با مادر او تماس "بزرگترین قهرمان" هم با خود بالا-مدرسه فوتبال مربی از او خواست برای درخواست یک برنامه تابستان در دانشگاه جنوبی. پس از چهار سفر به دانشگاه آنها اجازه نداد او در برنامه, اما آنها به او یک نقطه در خوابگاه در ازای زنی چمن. در حال حاضر او تا به حال به آمده تا با شهریه. کلیسای خود را مطرح $37 اما که تا به حال به تقسیم در میان سه دانش آموزان است. او 12 دلار است که او ارزشمند به عنوان نشانه ای از عشق و اعتماد به نفس در او.

"من یک آینده نگر افسر نظامی در حال آماده شدن برای رفتن به ویتنام و در همان زمان من بود که منجر تظاهرات علیه جنگ در برابر خودم"

او به دادگاه تجدید نظر به دولت سناتور که نماینده خود را در محله سیسیل R. بلر که او را توصیف به عنوان "تا حدودی وقار" نجیب زاده که برای اولین بار رد کرد او گفت: "من نمی دهد کمک هزینه تحصیلی به کودکان در مدرسه" به این معنی که در طول تاریخ سیاه و موسسه (بلر سفید بود). دو تا از لگت را خواهر و برادر بزرگتر کار کرده بود در بلر مزرعه, اما به نظر نمی رسد به حرکت کردند. هنوز سه هفته بعد لگت بود گفت: او می خواهم بدست می سازد. "من شوکه شده بود," او می گوید. آن را یکی از بسیاری از موارد است که او نشان داد که چگونه مسائل پیچیده از مسابقه می شود.

سال بعد پس از بلر بود دیگر سناتور, او تا به حال یک میوه ها و سبزیجات ایستاده در یکی از جاده های اصلی در لوئیزیانا, پریش. آن محبوب, محل, و او گفت: هر کسی که در مورد متوقف لگت. "او تا به حال ثبت نام با یک تکه روزنامه از من و او خواهد گفت:" من ساخته شده این پسر."

لگت در زمان اطلاع از احترام پرداخت به مردم در بخش نظامی و او پیوست ROTC در دانشگاه جنوبی عنوان یک ROTC تیپ در همان زمان او انتخاب شد رئیس جمهور بدنه دانشجویی و پیشرو ضد جنگ تظاهرات. "بنابراین من آینده نگر افسر نظامی در حال آماده شدن برای رفتن به ویتنام و در همان زمان من بود که منجر تظاهرات علیه جنگ—علیه خودم," او می گوید.

او خدمت در ویتنام که در آن او به دست آمده رتبه کاپیتان در ارتش ایالات متحده و اهدا شد ستاره برنز برای خدمات.

هیچ یک از این دوره او ساخته شده ایمنی بدن را از بسیاری از slights که مردم سیاه و سفید را تحمل کرده اند اما او معتقد است که زندگی خود را تجربه آماده او را به حرکت دوگانگی خیلی از زندگی و سیاست.

او به این نتیجه رسیدند اوایل که برخی از مردم فقط "خالص فاسد و شیطانی است." دیگران وجود دارد که در تبعیض نژادی که آن را درست انجام دهید "و آنها را به کتاب مقدس خود را استدلال" او می گوید. اما زمانی که او را دیدم یک مرد سفید پوست او به عنوان "بد" شیرجه رفتن به آلوده دریاچه که در آن او بزرگ شده و نجات یک بچه از غرق شدن این قسمت گیر با او. وجود دارد خوب است او فکر می کردم در همه.

اسکندریه, لوئیزیانا, که در آن او بزرگ شده تغییر زیادی نکرده ، خیابان ها بیشتر هموار و وجود برق است. خانه اش است و دیگر وجود دارد اما تفنگ ساچمهای خانه درب بعدی باقی مانده است—همراه با فقر است. او ساخته شده آن را به یک زندگی بهتر, آیا به عنوان تقریبا همه خواهر و برادر خود را. او مقدار زیادی از کمک در طول راه از مردم از دولت از موسسات مختلف. "یک بچه های فقیر از لوئیزیانا در حال رشد در یک کلبه اگر ما می تواند انجام دهد این است که برای من, ما می توانید انجام دهید که برای دیگران است."

و در عین حال ما نمی کنند. نابرابری گذاشته لخت با این بیماری همه گیر و پل جنبش را متزلزل لگت مانند بسیاری دیگر آمریکایی.

پس از جورج فلوید مرگ و رشته های مشابه از مرگ و میر غیر مسلح سیاه مردان, او متوجه شد که "galled من بیشتر" شد و در پارک مرکزی که تماس گرفته شده 911 به دروغ گزارش یک آفریقایی-آمریکایی ضارب. "دانستن او در حال فیلم برداری او هنوز هم احساس راحت کرد و گفت که به پلیس نشان می دهد یک سطح از نژاد پرستی ما بدست فراتر از" او می گوید. "سیستم نژادپرستی بسیار قدرتمند او می تواند به سادگی تماس با تلفن و مردم در انتهای دیگر خواهد آمد بلافاصله به کمک او و birdwatcher نمی خواهد باور."

مفروضات است که منجر به آن روبرو می شوند به عنوان سیستمیک به عنوان آنهایی که منجر به لگت قلم مو با پلیس است. "این نبود, لوئیزیانا, این نیست, جنوب, این, New York," او می گوید. صحبت او به نوه اش را در کلاس درست قبل از همه گیر بسته همه چیز را, و او به آنها گفت که در مورد جدا کردن آب چشمه و در عقب اتوبوس. "شنیدن از کسی که با تجربه آن چیزهایی که منجر به بسیاری از بحث" او می گوید. "ما بهتر از آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب