به همین دلیل یک بیماری نادر به طور ناگهانی خونتان در بچه ها ؟ و وجود دارد یک تاج اتصال است ؟

این بیماری همه گیر کوروناویروس تحت تاثیر قرار داده است اما در حال حاضر برخی نگران هستند که کودکان مبتلا به یک

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

این بیماری همه گیر کوروناویروس تحت تاثیر قرار داده است اما در حال حاضر برخی نگران هستند که کودکان مبتلا به یک بیماری نادر می تواند در افزایش خطر از COVID-19. به عنوان عفونت های رز در انگلستان و ایتالیا پزشکان وجود دارد شروع به توجه کودکان در آینده با علائم مشابه به کاوازاکی, بیماری نادر سندرم التهابی. در حال حاضر وجود دارد تقریبا صد نفر در نیویورک و حداقل سه مورد مرگ و میر و ژنتیک teaming تا با دولت در بخش بهداشت و درمان را امتحان کنید و رسیدن به انتهای آن است. پس چه کاوازاکی بیماری است ؟ به همین دلیل پزشکان به دنبال در یک پیوند ممکن است بین آن و COVID-19? و آنچه که دانشمندان در حال انجام برای دریافت پاسخ ؟

دکتر جین برنز توسط مدیر کاوازاکی بیماری مرکز تحقیقات در دانشگاه سن دیگو و متخصص که تحقیق برای درمان بيماری کاوازاکی در حال حاضر استفاده می شود در سراسر جهان. هنگامی که کودکان در نیویورک و انگلستان و ایتالیا شروع به آمدن به بیمارستان با علائم شبیه به بیماری التهابی او یافت اعداد بسیار غیر معمول است. "من به صحبت یکی از همکاران ما در کوئینز که در یک نقطه بیش از آخر هفته به حال 12 منظم کاوازاکی بیماری بیماران در بیمارستان در این بخش در همان زمان. من شده است با مطالعه این بیماری برای 40 سال و من هرگز دیده می شود که بسیاری از. من رکورد جهانی بود," او گفت:. "که به وضوح فوق العاده ای است. بنابراین چیزی می گذرد و این فرضیه که ما در حال همکاری با بسیاری از گروه های دیگر در سراسر کشور و در سراسر جهان به سعی کنید برای تست است: است SARS-CoV-2 ویروس یکی از بسیاری از عوامل کاوازاکی بیماری است؟"

خوش آمدید به سوراخ خرگوش, که در آن ما شیرجه رفتن عمیق در بزرگترین داستان. آن را برای جانور در داخل اعضا. تاریخ تا امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب