به همین دلیل است که هند انکار COVID-19 جامعه انتقال?

گسترش coronavirus شتاب در سراسر کشور با حدود 50000 موارد جدید روزانه. با وجود هشدارهای از کارشناسان دولت اصرار

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

گسترش coronavirus شتاب در سراسر کشور با حدود 50000 موارد جدید روزانه. با وجود هشدارهای از کارشناسان دولت اصرار دارد هیچ جامعه انتقال است. Murali کریشنان ،

برای هفته ها در حال حاضر هند گزارش کرده است که سریع ترین رشد در COVID-19 عفونت در جهان است. مقامات بهداشتی ثبت نام کرده اند حدود 1.49 میلیون تأييد موارد از جمله 33,425 مرگ و میر. هفته گذشته 100000 نفر قرارداد این بیماری فقط در سه روز.

دانشمندان هشدار می دهند که هند سوم بدترین آمار کشور در جهانی coronavirus شمارش پس از ایالات متحده و برزیل است که نزدیک به 50.000 عفونت های روز و البته برای رسیدن به برزیل است.

در یک پیشنهاد به سطح شیب دار تا تست ظرفیت نخست وزیر گاو در روز دوشنبه اعلام کرد که دولت او در حال راه اندازی تست بیشتر امکانات به طوری که تمام دولت های ایالتی می توانید نگه دارید تا "آزمون پیگیری و درمان" استراتژی. با توجه به مودی وجود دارد در حال حاضر از 1300 تست در آزمایشگاه در هند و بیش از 500,000 آزمون در حال انجام روزانه.

اما با مسیر هند گزارش ثبت تاج عفونت افزایش نمایی برخی از کارشناسان برای پیدا کردن آن سخت به قبول دولت "هیچ جامعه عفونت" ایستاده است.

"پذیرش جامعه انتقال باعث می شود سیاست گذاران ناراحت کننده است. که باید در مورد زمانی که ما مردم بیشتر و بیشتر تست مثبت" Anant Bhan ، یک پزشک و محقق در جهانی بهداشت گفت: DW.

ادامه مطلب: Coronavirus: هند در مورد برای رسیدن به 'گله ایمنی'?

با توجه به Jayaprakash Muliyil متخصص اپیدمیولوژی در این مسیحی کالج پزشکی در وللر برخی از رهبران نگرانی که پذیرش جامعه عفونت می تواند تفسیر عمومی به عنوان ناتوانی دولت در جلوگیری از عفونت و اقدامات برای مهار این ویروس از جمله مستند ناموفق بودند.

"آیا دولت آن را باور خواهد بود گرفته شده به عنوان نوعی از شکست در بخشی از آن به طور موثر شناسایی و جداسازی تمام اولیه و ثانویه تماس? این بیماری یک جای پا" گفت: Muliyil.

در انکار است ؟

با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO) دستورالعمل جامعه انتقال ناتوانی در ردیابی و شناسایی حذف منبع و منشا عفونت در یک جامعه جدید است.

تا کنون تنها دولت کرالا بنگال و آسام باید اذعان کرد که وجود دارد این است که جامعه انتقال در مناطق خاص در ایالات مربوطه می باشند.

آخرین به وزارت بهداشت داده یافت که 86 درصد از COVID-19 عفونت آمده از فقط 10 متحده با جنوب هند حاوی بسیاری از نقاط مهم.

هفته گذشته هندی انجمن پزشکی (IMA) فاصله خود را از هیئت مدیره بیمارستان از هند پس از آن رئیس V K Monga اعلام یک مورد از COVID-19 جامعه انتقال است.

"آیا این تفاوت چه شما آن را? ما فقط باید برای حفظ و بهبود استراتژی ما و ما اصلا به آن تماس بگیرید با یک نام خاص," ارشد virologist از اين در گفت: DW.

ادامه مطلب: چگونه coronavirus مؤثر است کودکان محروم در هند

مدیر کل شورای تحقیقات پزشکی هند, Balram Bargava نیز محروم جامعه انتقال در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر.

"هند است که در جامعه انتقال است. که تنها یک اصطلاح است که استفاده می شود. ما مجبور به ادامه با استراتژی تست, ردیابی, ردیابی و قرنطینه و در ادامه با مهار اقدامات که موفق شده اند تا به حال گفت:" Bargava.

"بدون شک از جامعه انتقال

هند موسسه علوم پیش بینی کرد که هند ممکن است به عنوان بسیاری از 3.5 میلیون COVID-19 نفر از سپتامبر 1.

Brahmar موکرجی اپیدمیولوژی شناخته شده از ما که کار کرده است در مدل های ریاضی از مسیر COVID-19 گفت: محلی اخبار سایت سیم است که این احتمال هند در حال حاضر به 30 میلیون موارد مثبت و در شش هفته آینده کل است به احتمال زیاد به پرش به 100 میلیون.

"شکی نیست که جامعه انتقال اتفاق می افتد در هند. من واقعا می خواهم به می دانم که چگونه دانشمندان اثبات وجود جامعه انتقال گفت:" Mukherjee.

ادامه مطلب: می coronavirus همه گیر آوردن یک دوچرخه سواری انقلاب به هند ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب